7 Nisan 2013 Pazar

ŞEHİRDEN UZAKTA GÜNLER

Yoğun günler geçiriyorum, bahçe işleri devam ediyor, Tire'den aldığım fideleri nihayet dikebildim, bel yapmak inanılmaz yorucu, toprak nemli ve yarın yine yağmur görünüyor, bahçe işlerine biraz ara:))
Deniz'in saçlarını kestirdik, yaşadığımız korkudan sonra  iyi ki de kestirdik diyoruz şimdi!
Dört gün önce Mordoğan'a gidip berberde saçı  kesildi Deniz'in, uzun saçı sevmemize rağmen artık fazla terletiyordu Deniz'i. İki gün önce kafasını okşayıp severken elime bir şey geldi baktım et beni gibi bir şeydi hayret bunca yıldır nasıl farketmedim ben bunu dedim üstelik yarı kesilmiş gibi görünüyordu ve takibe almaya başladım.
Dün gece tekrar bu konuyu eşimle konuşurken, ya bu ben dediğimiz şey kene olmasın dedim (hayatımda hiç kene görmedim bu arada), bir el feneri alıp kafasına baktım iyice bir dokundum, sanki bana büyümüş gibi de geldi, gözümü iyice kısıp inceledim, inanılmaz biçimde oğlumun saç derisine sıkıca tutunmuş bir keneydi bu ve yanında da ufak yavrusu duruyordu, o anda panik duygusu sardı beni, Ayten Anneyi çağırdım gösterdim evet kene dedi (Deniz bu arada uyuklamaya başlamıştı). Hızlıca hazırlanıp oğlanı kaptığımız gibi Karaburun acile götürdük, doktor sağolsun karşılaştığı bir vaka olduğundan kolaylıkla ikisini de canlı ve eksiksiz çocuğumun kafasından aldı, daha yakın zamanda kendi kızının da başına geldiğini söyledi, lenflerinin şişebileceğini pazartesi sabahı kan tahliline gelmemizi tembihledi, buradaki kenelerin zararsız olduğunu da ekledi.
Çocuğunuz toprakta oynuyorsa arada bir üstünü başını  kontrol edin derim ne olur ne olmaz!


17 yorum:

elifinterazisi dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun, soluksuz okudum.
Maşallah Deniz her haliyle yakışıklı:)

Mutluluklar Sokağı dedi ki...

ÇOK GEÇMİŞ OLSUN..YAA BENİDE PANİK SARDI ŞİMDİ TORUNUM ÇOK KÜÇÜK HEMEN ANNESİNİ ARAYIP SÖYLEYECEĞİM...TEKRARINDAN KORUSUN ALLAH

flzpink dedi ki...

Geçmiş olsun Deniz'e, piknik ve bahçe keyfinin birde bu riski var tabi.. Umarım bir sıkıntı çıkmaz...

Mina dedi ki...

Geçmiş olsun. Kıyamam Deniz'e ya... korkmuştur öyle apar topar doktora gidilince. Kene de bulmuş tam tatlı çocuğu. Sevgiler.

Cebimdeki renkler dedi ki...

Fadiş 'cim çok çok çok geçmiş olsun. En korktuğum şeylerden biri kene. Her seferinde de tam çimlere yayılacakken aklıma gelir keyfimi kaçırır yıllardır...

Proje Çantası dedi ki...

Yüreğim yerinden oynadı. Off...
Neyse ki birşey yok. Geçmiş olsun canımıniçi.

ada ve deniz dedi ki...

Geçmiş olsun....Saç kesimi büyük şans olmuş bu kez. İnsan saç içinde farkedemeyebilirdi de....

Küçük Mucizem dedi ki...

Çok geçmiş olsun Fadişim. ama kısa saçlar da yakışmış oğluma.
bahçeyle uğraşmak çok zevklidir bence. bir bahçem olmasını ne çok isterdim.

sadecenaciye dedi ki...

geçmiş olsun
ne güzel ya şehirden uzakta yaşamak hep hayalimdir gerçi bir metropoldede yaşamıyorum ama yinede kafa dinlenilecek yerler arıyor insan.
maşallah denize kısa saç çok yakışmış.

mormenekselerr dedi ki...

geçmiş olsun küçükken anneannemlerin çiftliği vardı yazın giderdik bağ bahçe hayvan derken çok eğlenirdik....kene olmuştu bizde de anneannecim zeytinyağını keneye dökmüştü ozaman hemen çıkarmış çıktı da .kafası deri altında olduğundan çekmeye çalışmaman çok iyi olmuş.paniğe gerek yok zeytinyağla kene kendini dışarı atar hastanelerde de bu yöntem hala kullanılıyor.sevgiler cnm

FADİŞ dedi ki...

Elifin terazisi teşekkür ederim, yarın kan tahlili yaptıracağız, iyi maşallah, sağol.

FADİŞ dedi ki...

Mutluluklar Sokağı sakın panik yapmayın sadece tedbir alın derim yoksa hayat zehir oluyor insana, sevgiler:)

FADİŞ dedi ki...

flzpink, umarım bir sorun çıkmaz diyoruz bizde inşallah bir şey olmayacak, doktor da bir sorun olmadığını söyledi ama biz tedbir olsun diye tahlil yaptıracağız.

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun ya okurken tüylerim diken diken oldu...

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

amanınn kuzucuğuma neler olmuş:(( neyse sevindim zararlı olmadığına fadişim dikkatin için tebrikler .
çok geçmiş olsun.

son posta bakarken oğluşun saçlarını kısa görünce kesin ilgili bir yazı yazmıştır deyip sayfayı altlara çekip yazını okuyunca şok oldum . Şükür olsun atlatılmış.
öpüyorum

aslı dedi ki...

geçmiş olsun fadiş. şükür birşey yokmuş deniz'de. sevgiler.

Semi M.Eller dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun Fadiş!
Ayrıca yeni model saçları çok yakışmış:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...