24 Nisan 2013 Çarşamba

BAHÇE İÇİN FİKİRLER


Blogumu takip edenler zaman zaman bahçe işlerine de el attığımı bilirler, gün gelecek inşallah daha fazla zaman ayıracağım bahçe işlerine, bu yüzden Pinterest'te çok geziyor yeni fikirleri inceliyorum, kendime yakın bulduklarımı listeme ekliyorum, zamanla tek tek uygulamayı planladığım bir seçkiyi bloğuma da  eklemek istiyorum belki paylaştıklarım sizin de hoşunuza gider.






Öncelikli olarak yeniden değerlendirme projeleri ilgimi çekiyor, eskinin de değerlendirilmesi ayrıca zevkli benim için.

 
Yağmur borusunun bu şekilde kamufle edilmesi önce çok hoşuma gitmişti, görsellik harika ama ben yağmur sularını değerlendirmekten yana olduğumdan muhtemelen bu şekilde değil de  akan suyun altına başka bir su toplama haznesi ekleyerek yapacağım projeyi.
Daha fazla görsele ulaşmak için pinterest sayfamı tıklayın,tüm görsellerin ana kaynağına Pinterest'ten ulaşabilirsiniz.

6 yorum:

elifinterazisi dedi ki...

Ben de pinterestte kayboluyorum bazen.
Geçen gün gördüm, yağmur oluğunu biraz yukarıdan kesmişler altına musluklu bir varil koymuşlar. Musluğada hortum takıp bahçe sulamada kullanıyorlardı.
İyi geceler:)

parıldayan çiçek dedi ki...

Ne güzel fikirler galiba iş yaratıcılığa bağlı.

happywishtree dedi ki...

bahçeli bir evim olsa keşke diye iç geçiriyorum şimdi:)
bloğunuzu takibe aldım,bende beklerim.
http://wishingbeauty.blogspot.com/

FADİŞ dedi ki...

elifinterazisi, pinterestte öyle güzel şeyler paylaşıyorlar ki bayılıyorum. Bahsettiğin yöntem çok iyi bir fikir:)
parıldayan çiçek bu konuda haklısın yeniden değerlendirme konusunda epey kafa patlatan var:))
happywishtree hoş geldin, umarım istediğin gerçekleşir, bloguna en kısa zamanda uğrarım:)

Semi M.Eller dedi ki...

Güzel fikirler Fadiş:)
Yağmur sularını değerlendirmek lazım. Yurt dışında değerlendiriyorlar. Borularla gene tuvalette kullanılmak üzere sisteme alıyorlar. Tam olarak nasıl bilmiyorum ama:)) Eski oturduğum evde altına varil koymuştum. Oradan çiçekleri suluyordum.

FADİŞ dedi ki...

Semicim, eğer kendim ev yapacak olursam geri dönüşüme elimden geldiği kadar katkı sağlamak istiyorum, umarım buna imkanım olur.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...