23 Nisan 2013 Salı

23 NİSAN HATIRASI

 23 Nisan sabahı ressam Feriha Dağlı'nın atölyesindeydik. Çocuklar için hazırlanmış masalarda beyaz kağıtlar ve bol boyayla. Doya doya resim yapıp sohbet etti çocuklar.
Ressamın kedi sevgisi her yerde göze çarpıyor, tablolara bayıldım, kendisine gösterdiği yakınlık için çok teşekkür ederiz, sayesinde güzel zaman geçirdik.









Resim atölyesinden sonra Alsancak Kordon'da mola verip yemek yedik ve vapur saatine kadar bol bol koşturduk, koşturmak  Deniz'e yetmemiş olmalı ki Karşıyaka'ya geçtiğimizde metro istasyonundaki parkta bir süre eğlendik.

6 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

güzel bir bayram günü yaşamışlar.
hergünleri aynı tadla devam etsin.

ada ve deniz dedi ki...

Güzel eğlenmişler belli. Her günleri mutlu geçsin:)))

Seyhan dedi ki...

son 6 poz çok güzel ve doğal olmuş.. Hareket halinde bi dur ya Deniz diyesim geldi :)

FADİŞ dedi ki...

Haticecim amin:)
Saadet evet çok mutluydular özellikle özgürce koştukları zaman,
Seyhan hiç durmuyor inan, özellikle koşmayı çok seviyor evet ilk iki pozu verdirmek için uğraştım biraz zorlama oldu:))

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Bizim kıvırcık marulların kaderi bu: sonradan düzleşmek:)))) benim oğlumda da böyle oldu, insan özlüyor o hsllerini.. kuzucuğumu öp benim için Fadişçim..

FADİŞ dedi ki...

Lezzetli Somunlar, kestirdikçe düzleşiyor, kuzucuğu öptüm hemen:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...