10 Aralık 2012 Pazartesi

BEZ BEBEKLER

Yılbaşı için özel hediyeler, hertelden butikte satışta:)

16 yorum:

Semi M.Eller dedi ki...

Hepsi birlikte olunca harika görünüyorlar! (yanlış anlama ayrı ayrı da çok güzeller:))
Bir öneri: Link verirken biraz daha belli olması adına altını çizersen ya da başka renk olursa daha iyi olur kanımca.

nefooo dedi ki...

Ay ay çok şirinler.Ellerinize sağlık.

kelebek desenli dedi ki...

minik fil ne kadar şirin.ellerinize sağlık:)

Nilgün Komar dedi ki...

çok güzelllerrrrr

SMİLENA dedi ki...

Çoook sevimliler:)))

yildiz dedi ki...

Cok sirinler,cocukken annem bize de yapardi bezbebekler....Anilara daldim simdi

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

ellerine sağlık canım harikalar.

FADİŞ dedi ki...

Semicim teşekkür ederim, doğru söylüyorsun hepsi birlikte göz dolduruyor, önerini dikkate aldım canım:)

FADİŞ dedi ki...

nefoo, teşekkür ederim:)

FADİŞ dedi ki...

kelebek desenli, teşekkür ederim, ben de çok şirin buluyorum onu:)

FADİŞ dedi ki...

Nilgüncüm sağol:)

FADİŞ dedi ki...

SMİLENA, bu sevimlilikle umarım vitrinde fazla durmazlar, yeni sahipleriyle mutlu mesut yaşarlar:)

FADİŞ dedi ki...

Yıldız, bez bebeğin ayrı bir yeri vardır bende, çocuken de kendi bebeklerimi kendim yapardım zevkime göre, insan çocukluğuna şöyle bir gidiyor değil mi?

FADİŞ dedi ki...

Haticecim çok teşekkür ederim.

Cebimdeki renkler dedi ki...

Fadiş nasıl güzeller ... Ellerine sağlık, harika işler çıkıyor ortaya, bebekler battaniyeler,...

FADİŞ dedi ki...

Teşekkür ederim canım, bir şeyler yapmaya çalışıyorum işte. Bir süre bebek ve çocuk odaları için aksesuar üretmek istiyorum ama yetişemiyorum, bakalım hayırlısı:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...