19 Kasım 2012 Pazartesi

BUNLAR DA GÜZEL







15 yorum:

Elif dedi ki...

Babetler super

Mutluluklar Sokağı dedi ki...

MERHABA BLOGUNUZU BEĞENDİM... TAKİPTEYİM..HERŞEYDEN VAR GÜZEL GEZMELER YEMEK ELİŞİ HARİKA... BENDE BEKLERİM... SEVGİLER.

parıldayan çiçek dedi ki...

Çok güzel.Kışın en çok özlediğim doğa ve açmış çiçekler.

Nesrin dedi ki...

pek güzeller ...

ada ve deniz dedi ki...

Deniz kıyısında kumların arasından fırlayan çiçekler ne güzeldir.....

figen abla dedi ki...

oyyy deniz kabukları..
işte benim zayıf yanım..öyler tutkunumdur ki deniz kabuklarına :)

lale dedi ki...


Öncelikle çağrımıza cevap verdiğiniz için öğretmenimiz ve öğrencileri adına teşekkür ediyorum...
Ana sınıfı ile ilgili her türlü eğitim materyali olabilir.
legolar, oyuncaklar, makaslar, renkli kağıtlar, yapıştırıcılar, kumaş parçaları, boyama kitapları, boya kalemler, oyun hamurları, oyun halıları,küre v.b

Sevgilerimi gönderiyorum...

Ahmet Özen( okul müdürü)
Çiftlibahçe Canaydın İlkokulu
Hazro/Diyarbakır
0 555 490 85 57

PTT KARGO tercih edin ve şubede teslim notu ekleyin.

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

hanımelinin altını ısırır balını emerdim güççükkene :D

FADİŞ dedi ki...

Teşekkürler örgüyle çok uyumlu bir görüntüsü vardı çektim hemen:)

FADİŞ dedi ki...

Mutluluk Sokağı hoş geldiniz, teşekkürler.

FADİŞ dedi ki...

parıldayan çiçek hemfikiriz.

FADİŞ dedi ki...

Nesrincim evet:)

FADİŞ dedi ki...

o çiçekleri ben de çok seviyorum gördüğümde çekiyorum.

FADİŞ dedi ki...

deniz kabuğu görünce durup toplayacaksın:)

FADİŞ dedi ki...

Nilhancım ben de:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...