16 Kasım 2012 Cuma

BEYAZ BEYAZ BEYAZ

Deniz boyama konusunda her zaman isteklidir, ona bir fırça bir de boyayacak zemin ver yeter, biraz daha büyüsün kendi odasını bile boyar:)
Boyamayı çok muntazam yapsın diye endişelenmedim çünkü zaten pürüzlü bir yüzey ve fırça darbeleri istedim, boyayı da hiç sulandırmadan kullandım.
Peçete transfer işinde çok yeniyim açıkçası doğru yapıp yapmadığımdan da pek emin değilim, sonuçtan memnun kaldığım için uygulamama aynı şekilde devam ediyorum. Peçete transferi için İkea peçeteleri kullandım.
Zemin için kurabiye kutusu kullandım, beyaz akrilik boya ile boyandı,  peçete transferinden sonra da çok açık kahverengi boya kullanarak pudra rengi elde ettim ve son bir dokunuşla patine ettim. Kutunun diğer tarafında görünen beyaz pirinç örnekli örgü yeni bitti, sıra onu süsleyip bir yastık haline getirmekte.
 Pirinç örneğini eğer kalın bir iple örerseniz çabuk ürüyor ve güzel bir dokusu oluyor.
Bu saksı bildiğiniz kahverengi plastik bir saksıydı ve tabi ki onu da beyaza boyadı Deniz. Saksının üzerindeki çarpı işi peçete baskısını daha önce şurada kullanmıştım belki hatırlarsınız, yine üzerinde pudra rengi ile patine işlemi yaptım.


11 yorum:

Gulcin dedi ki...

ah anne ogul nasil beceriklisiniz siz boyle. denizle yapmaniza ayrica bayildim fadis :)

FADİŞ dedi ki...

Gülçincim bütün gün ayrıyız ve akşamları kısıtlı bir zamanda hem birlikte vakit geçirmeli hem de ikimiz de bundan keyif almalıyız, boyama işlerini akşama bırakıyorum böylelikle işime engel olmamış ve bana da yardım etmiş oluyor yalnız Deniz'le yaptığım çalışmalarda iyi bir hazırlık ve sabır gerekiyor yoksa ev boyahaneye dönebilir her an :)

nefooo dedi ki...

Maşallah ne güzel boyamış. Allah nazardan korusun. Ellerinize sağlık.

moriçe dedi ki...

deniz ne kadar da becerikli bir çocuk:)) istekli olması da ayrıca çok güzel. anne yetenekli olunca çocuk da böyle oluyor demekki:)

sezobigo dedi ki...

fadiş size bir atölye lazım:)maşallah bu ne uyum böyle.ellerine sağlık arkadaşım kolay gelsin.o kıvırcık saçlarına hayran olduğumuda öp lütfen.

ada ve deniz dedi ki...

Deniz'in ellerine sağlık:)) İkiniz için de keyifli olmuş belli. Devamı da gelecektir haliyle....

FADİŞ dedi ki...

nefoo teşekkür ederim, hoş geldiniz demiş miydim?:)

FADİŞ dedi ki...

moriçe, her çocuk kadar aslında ama Deniz, eli bir şeyler tutalı beri fırça kullanıyor:)

FADİŞ dedi ki...

Birgülcüm kesinlikle lazım, yazın balkon iş görüyor ama kışın belki çalışma odasını düzenlemek gerekecek ya da mutfağı:) Öptün canım o kıvırcıklar da gitti çok terliyor diye saçlarını kısalttırdık iyice.

FADİŞ dedi ki...

Gelecek umarım, bir çerçeve de boyadı onu da deniz kabularıyla süsleyeyim diyorum:)

nefooo dedi ki...

Hoş bulduk:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...