5 Ekim 2012 Cuma

GÜNDEM VE BİR TAVŞAN MASALI

Ülkemizde olup bitenler beni de yakından ilgilendiriyor ve derinden etkiliyor. İnsanları mutsuz görmek, geleceklerinden devamlı endişe duyan yüzleri okumak gerçekten acı verici. Savaşın yaraları kolay iyileşmiyor, izleri kaybolmuyor, çıkar ilişkileriyle yoğurulan, paranın hüküm sürdüğü bu diyarlarda yaşam zor, bizim gibi tutunmaya çalışan insanların ise fazlaca söz hakkı yok biliyorum, ses vermek, sesimizi duyurmaya çalışmak tek yapabildiğimiz. Dün, Taksim "Savaşa Hayır" diyen insanlarla doluydu, umarım görmesi gerekenler, duyması gerekenler bu  seslere kulak verir. Artık neyin gerçek neyin yalan olduğu, gündemin devamlı değişen konuları ve bir anda unutuluveren gerçekler,  hafızamızı tembelleştirdi. 
İçte ve dışta barışı istiyorum, özgür düşünceyi ve toplumca mutlu olabilmeyi hayal ediyorum, bu mümkün mü, olabilir mi sizce? Çocuklarımız bizden daha mutlu olsun, barışçıl olsun, savaş kelimesi unutulsun, sadece güzellik olsun. Biliyorum bu sadece masallarda olur diyeceksiniz, olsun ben, umut etmeye ve hayal kurmaya devam edeceğim ama uyumadan!
Dünya fokur fokur kaynarken hayatı devam ettirmeye çalışıyorum, günlük koşuşturma içinde iş- ev döngüsünü yaşıyorum işte, son bir aydır home ofis çalışan bünye iyice bocaladı, ofis işleri yapıla dursun ev işleri göz kırpıp dururken biraz verimim düştü önceleri ama neyse ki uyum sağlamayı başardım ve arada hobilerime de vakit bulmaya başladım.

Şimdi  de masal zamanı:






Tavşan oyuncakları çok seviyorum, o uzun kulaklara bayılıyorum, galiba bir yanım hep çocuk kalacak ve oyuncaklarla oynamaya devam edeceğim.  Bu  oyuncağın yapılışı çok kolay ve bir o kadar da zevkli. Daha önce  burada ve burada paylaştığım bez tavşanları hatırlatmak isterim. Bu tavşancık sevdiğim birine gidecek ve bu postu okuduktan sonra bana adresini bildirecek diye umuyorum:)
Tavşanın içi elyaf dolgulu ve penyeden dikilmiştir, yüzü pembe kumaşla aplik edilmiş, göz ve burun renkli nakış ipliği ile işlenmiştir. 



26 yorum:

Sevgi dedi ki...

fadişim yazdıkların o kadar doğru ki anne olduktan sonra bu olaylar daha bir derinden etkiliyor beni inan.. tüm dileklerine katılıyorum..bu mubarek günde tek duam savaş gibi saçma sapan şeylerini bütün dünyadan silinmesi..
tavşan yine çok tatlı olmuş.. bayıldım.. elde yapılan oyuncaklar daha bir sevgi dolu geliyor bana..
ellerine sağlık..
kıvırcığımı da öp benim için..

Sevgi dedi ki...

bu arada sevdiğin kişi ben olabilir miyim :))

Elif dedi ki...

Ne kadar sirin olmus tavsan..ellerine saglik

durununannesi dedi ki...

tavşan harika olmuşş..bende bunun gibi hello kitty li peluş yapmak istiyorum kızıma
güle güle oynayın :)

Proje Çantası dedi ki...

Anaaaaammm... :))) -Uzatıla a' lar biraz inceltilerek söylenecek ki duyguyu versin :)-

Proje Çantası dedi ki...

Ehi ehi, O beni seviyoo :))

ada ve deniz dedi ki...

Of Fadiş gündemle ilgili o kadar çok şey var ki söylenecek...Kendi kendime tere tepe düz gidiyorum hatta bu sıralar. Karıştırdıkça karıştırdılar her şeyi. Gencecik insanları öldüre öldüre nasıl cennete gitmeyi planlıyorlarsa!!!!!!!Bu arada Taksim kalabalığının istenen yerlere ulaşacağını sanmıyorum ben. En yakın zamandaki hayvan hakları iligili yasayı düşün. Biz doğru yapıyoruz deyip çıkıyorlar işin içinden....
Neyse dediğin gibi bir taraftan da hayat devam ediyor ve tavşan çookkkkkk sevimli:))))

FADİŞ dedi ki...

Sevgicim, umarım dileklerin gerçekleşir hepimiz için. Oyuncak konusunda aynı düşünüyoruz, elde yapılanlar bir başka güzel. Öptüm bil:)

FADİŞ dedi ki...

Sevgicim, bir başka sefere inşallah:)

FADİŞ dedi ki...

Edacım, sesin telefonda iyi geliyordu, tebdili mekanda ferahlık vardır derler, bu senin için de öyle olmuş sanırım. Yaptığın çalışmaları dört gözle bekliyorum ve seni seviyorum arkadaşım:)

FADİŞ dedi ki...

Sevgicim, adı gibi güzel insan seni sevmez miyim hiç:)

FADİŞ dedi ki...

Teşekkürler Elif:)

FADİŞ dedi ki...

Eminim çok güzel olacak yaptığında paylaşır mısın bizlerle?

FADİŞ dedi ki...

Edoş, öptüm:)

FADİŞ dedi ki...

Saadetçim düşüncelerimizi burada olsun söylemezsek nerede söyleyeceğiz, her şeye rağmen biz susamayız, bir şeyin değişme umudu az da olsa devam.
Tavşanı beğenmene sevindim bunu ben de çok sevdim, farklı renklerini de yapacağım.

bahar006 dedi ki...

Tavşan süper olmuş, ellerine sağlık:)

Savaş konusuna gelirsek, aklı başında hiç kimsenin savaşa evet demesi beklenemez ama durduk yerde günahsız 5 vatandaşımız öldü, sesimiz çıkmalı artık bi şekilde. İsrailden saçma bir şekilde hala özür bekliyoruz, sanki özür gemide ölenleri geri getirecekmiş gibi. Madem yıllardır askeriyeye dünyanın parası harcandı cebimizden, masumlar ölmesin ama bizim de pısırık olamdığımız anlaşılsın. Yıllardır hep bi ödleklik, bi eziklik. Lafa gelince hep dünya ikincisiyiz maaşallah. Savaşa karşıyım ama ezilmeye de karşıyım. Bazen hadlerini bildirmek gerekir diye düşünüyorum.

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

Yazık di mi Fadişim. kuzularımız savaşa tanık olacaklar. büyüdüklerinde savaşı anlatacaklar. yazıklar olsun buna vesile olanlara. yazıklar olsun bu kanı dökenlere.

Tavşancık çok şirin. ama neden bir önceki gibi etekli tokalı değil :D

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

Canım benim her kelimende haklısın ayrıca saadet e katılıyorum at gözlüğü ile ilerleyen bu insanlara karşı ne yapsak boş bu karışmayalım söylemiyelim anlamına gelmiyor tabiiki. canlıların yaşam hakkına bile saygı göstemiyenlerden ne beklenirki:((
nerde olursa olsun savaşa ve kan dökülmesi taraftarı değilim ama en çok da birileri mutlu olacak diye yapılmasına karşıyım:(

tavşancık süper olmuş ellerine sağlık.

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Böyle bir ülkede yaşayan insanların (en azından % 47'sinin:)) yaygın anksiyete bozukluğundan muzdarip olması çok normal zaten:( Karıştır biraz göreceksin, yaygın anksiyete bozukluğu. Psikiyatristler dolup taşıyor, çok normal:( Neyse, Allah savaşsız kurtarsın inşallah bizi.. Tavşancık harika, sevgili Hatice'nin amigurumilerine benzemiş:) Ellere sağlık, kıvırcığa öpücük:)

FADİŞ dedi ki...

Bahar beğenmene sevindim:) Savaşın insanlık adına bir kazananı olduğunu düşünmüyorum, insanlık kaybediyor!

FADİŞ dedi ki...

Nilhan duygularımız aynı canım. Bu tavşancık böyle pür tavşan, yeni doğan bebekler için zararsız:)

FADİŞ dedi ki...

Haticecim ne desek boş değil mi? Senin gibi bir usta tarafından tavşancığın beğenilmesi çok güzel bir şey:)

FADİŞ dedi ki...

Çok haklısın, duygu durumumuz devamlı değişiyor, ne diyeceğimizi nasıl hissedeceğimizi şaşırıyoruz, savaş böyle bir şey işte adı bile zehirli.
Yaptığım işin Hatice Hanım'ınkilere benzetilmesi süper, teşekkürler:)
Kıvırcığı az önce öpüp geldim, kendisi şu anda fosur fosur uyuyor.

Vladimir dedi ki...

İnşallah halkın sesine kulak vermeyi başarırlar. :(

FADİŞ dedi ki...

Umarım:(

FADİŞ dedi ki...

Viladimir buraya kadar gelmişken bu konuyla ilgili yazının linkini vermek istiyorum izninle:)
http://hakikivladimir.blogspot.com/2012/10/savasa-hayr.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...