5 Ekim 2012 Cuma

EVDE UFAK DEĞİŞİKLİKLER

Evde ufak değişikliklere Deniz'in odasıyla başladım, şimdiki odası daha geniş ama oyuncakları fazlasıyla yer kaplıyor bir kısmını dağıttım bir kısmını zaman zaman tekrar arayıp oynamak istediği için göz önünden kaldırdım şimdilik hatırladıkça veriyorum:)  Kitapları için kapaklı dolap yetmeyince üç raftan oluşan bir kitaplık daha yaptık, ilk katına rahat ulaşıyor, ikinci katına basamağın üstüne çıkarak ulaşıyor üçüncü kata ise kendi başına ulaşmasını istemediğim boya ve el işi makası gibi gereçler için ayırdım.
Üç adet olan oyuncak sepetlerini ise oynadığı popüler oyuncaklara göre duvara birer çiviyle astım. Şimdilerde  sık sık oynadığı dinozorlar ve çiftlik hayvanları gibi oyuncaklar ilk sepette ve rahatlıkla ulaşabiliyor. İkinci ve üçüncü sepet için beni ya da babasını çağırmak zorunda. İyi mi kötü mü yaptım bilmiyorum ama daha düzenli olduğu kesin, hem böylelikle bazı oyuncaklarını özlemiş oluyor ve bulduğunda zevkle oynuyor:)
Sepetlerin yanındaki ejderha figürlü düzenleyici Şengül Teyzesinin hediyesi, artık pek oynamadığı peluş oyuncaklarını oraya yerleştirdim ve en alta da çoraplarını koydum:)

Bu kasayı da yeniden değerlendirdik diyebilirim, Ağaç Dedesinin gönderdiği zeytin yağlarının kasasıydı şimdilerde oyuncak sepeti:)
Bu gördüğünüz düzenleyici İkea'dan. Çok kullanışlı olduğunu söylemeliyim fakat dikişle arası iyi olanlar kolaylıkla böyle bir şey dikebilir. Birincisini kalorifer peteğine astım ama kaloriferler yanmaya başlayınca yerini değiştireceğim. Minik oyuncakları saklamak için ideal.

İkinci düzenleyiciyi ise yatağının ayak ucuna astım.
Deniz'in yatağını da duvara dayadık eski sünger yatağını ise duvarla yatak arasına yerleştirdik, süngere nevresim geçirdik güzel oldu böylelikle Deniz buz gibi duvara dayanmamış oluyor hem de yatağın üstünde oturup kitap okumak rahat oluyor.
Gelelim diğer değişikliklere, aslında daha çok aksesuar bazında değişklikler yapıyorum. Bu gördüğünüz iki basamaklı merdiveni daha önce beyaza boyamıştım şimdilerde üstüne iki minder koyup kapı tutacağı olarak kullanıyorum.
Antrede bulduğum tüm duvarları değerlendirmeye bakıyorum, bu iki şapkayı da duvara astım hem göze hoş görünüyor hem de bunları nerede saklayacağım derdinden kurtuldum.


Geçenlerde yaptığım tavşancığı bir de böyle sergilemeye karar verdim, benim hoşuma gitti öylece bıraktım.


Semi için topladığım deniz kabukları hazır, yakında gönderirim, uyuyan kedicik yanında pek hoş durdu:)


Son olarak ne yapacağıma henüz karar veremediğim iki kutuyu beyaza boyadım hızımı alamadım, Deniz'in yürüyüşlerimizde topladığı iki kozalağı da boyadım ve arkasından kırmızı mumluklardan birini de beyaza boyadım, ben bu gidişle her şeyi beyaza boyayacağım.



12 yorum:

zuzu dedi ki...

bu oyuncak odasına benide koysalar ya herhalde saatlerce çıkmam odadan ya da günlerce mi ... :)

FADİŞ dedi ki...

He he, bekleriz zuzu sevgilini de al gel. Ben, kocam ha bir de oğluş uzun uzun oynuyoruz özellikle tirencilik ve vahşi hayvan parkı favorimiz:)

necla dedi ki...

tavşancığı çok beğendiğim oda yerini sevmiş gibi...

Nesrin dedi ki...

tavşan duvarda çok güzel olmuş :) denizim odası çk güzel ve eğlenceli olmuş. dünayalar kadar oyuncağı var bende hiç çıkmazdm sanırım odadan :)

Seyhan dedi ki...

şu minderlere bayıldım. ıkea basamakta beyaz olunca ne şık olmuş..eline sağlık ...

moriçe dedi ki...

Çok güzelmiş Deniz'in odası. Ben de küçük alan için kullanışlı şeyler düşünüyorum bakalım. Oyuncaklar çok yer kaplıyo gerçekten. Güle güle oynasın Deniz. Sevgiler...

FADİŞ dedi ki...

necla svdi sevdi:)

FADİŞ dedi ki...

Nesrincim, sanırım oyuncak miktarı biraz abarık, o mu çocuk biz mi bazen karışıyor doğrusu. Tavşan yerini gerçekten sevdi bir süre oradan seyredecek bizi.

FADİŞ dedi ki...

Seyhan o minderler tam anlamıyla vintage. Bir komşum benim böyle şeyleri sevdiğimi öğrenmiş ve çeyizinden bana verdi 60'lı yıllardan. Basamak benim her şeyi beyaza çevirme tutkumun eseri:)

FADİŞ dedi ki...

moriçe hoş geldiniz:) Deniz'in oda takımı abilerinden ona kaldı( kuzenler) ama ilk okula başladığında tümden değişiklik yapmayı düşünüyorum, modüler ve her şey kutularda olacak mümkünse tekerlekli ve ranza yatak alt katı kanepe olabilenlerden, bakalım o zaman gelsin de hayırlısıyla:)

Seyhan dedi ki...

ne güzel bir komşu o ya herkese lazım ... tanışsak bana da yollar mı :)

Semi M.Eller dedi ki...

Nihayet birazcık dönebildim blog alemine:)
Deniz kabukları için ne kadar teşekkür edeyim bilmiyorum sana. Hemen vakit bulmuşken adresimi gönderiyorum:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...