18 Ekim 2012 Perşembe

DENİZ'İN YENİ KİTAPLARI

Kitap, yalnız bir değirmenci ve yaralı bir baykuşun arkadaşlığını anlatıyor. Yazar Göknil Genç'in dilini sevdim ben, yazarın yeni kitaplarını da bekliyoruz. Kitap, Can Çocuk Yayınları'ndan.

 Deniz'de hikayeyi sevdi ayrıca resimlerdeki hoş ayrıntılar, kullanılan renkler, çizimler çok güzel. Resimleyen Vaqar Aqaei.
Kitap hakkında "Bir Dolap Kitap" bir yazı yayınlamış bile buradan okuyabilirsiniz.
Kaktüs ile Kirpik'in resimlerini de çok sevmiştim o kitabı resimleyen de aynı sanatçı.

İkinci Kitabımız Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları'ndan, kitabın ismi "Çağlar Tanımadığı İnsanlarla Bir Yere Gitmez"
Kitabın hikayesi çok net olarak hedefe yönelmiş, yabancılarla bir yere gidilmez.
Üçüncü kitap yine İş Bankası Yayınları'ndan. "Çağlar Yeni Arkadaşlar Ediniyor". Çağların annesi yeniden işe   girmiştir ve Çağlar da bakıcı teyzeye gitmeye başlamıştır. Bakıcı teyzesinde iki yeni oyun arkadaşı edinir.








6 yorum:

Elif dedi ki...

Listeme ekledim ikisinide..tesekkurler paylasim icin

saricizmeli dedi ki...

Çağlar Tanımadığı İnsanlarla Bir Yere Gitmezdeki hata nedeniyle kocaman bir sıfır verdim kitaba ben.
Annesi: diye başlayıp
demiş annesi diye bitiriyor, ya da benzer birşey.
Güle güle okuyun kitaplarınızı.

FADİŞ dedi ki...

Evet hatalar var.

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

içerikleri çok güzel. keyifli okumalar oğluşuma:)
sevgiler canım

MÜGE KÖKLÜ ATİK dedi ki...

Oglum henuz 1 yasinda 4 aylikken alistirdim kitaplarla hasir nesir olmayi

Simdilerse kitap okumak icin neredeyse agliyor:)

Bu kitaplarda cok guzel gorunuyor, gorselleri begendim

Biz bir de susu ve ucrekeri diye bir kitap var cizimler cok hos ona bayiliyor :)

Blogunuzun izleyicisi oldum

MÜGE KÖKLÜ ATİK dedi ki...

Benimkine de sizi beklerim

www.mugekokluatik.blogspot.com

Sevgiler

ates boceginin annesi Muge:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...