26 Eylül 2012 Çarşamba

MİNİK BİR KUTU SÜSLEMESİ

Küçük bir deneme göstermek istiyorum sizlere, burada yaptığım çalışmayı hatırlayanlarınız olacaktır, aynı peçeteyi bu sefer  peçete transferi için kullandım.
Peçeteyi yapıştırdığım kutu  ahşap bir kuru incir kutusuydu. Kutuyu beyaz akrilik boya ile boyadım, prit yapıştırıcıyı tüm yüzeye ince bir tabaka halinde sürdüm ve peçetenin desenli katını ayırıp, istediğim deseni kesip yapıştırdım.
Sonucu ben beğendim ve başka uygulamalar için cesaret buldum.

12 yorum:

Nazan dedi ki...

Bende çok beğendim.Farklı ve şık olmuş.Peçete kutuya çok yakışmış..

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

bugün bende kutu süsledim:)) bakalım yayın sırası ne zaman gelir.

ellerine sağlık çok şık olmuş.

Deli Anne dedi ki...

çok başarılı be Fadişim, helal olsun:)

FADİŞ dedi ki...

Nazan çok teşekkür ederim, ben bu peçete işini çok sevdim:)

FADİŞ dedi ki...

Haticecim teşekkür ederim, yaptığın kutuyu merakla bekliyorum:)

FADİŞ dedi ki...

Müminecim teşekkür ederim.

Proje Çantası dedi ki...

Çok beğendiiim. Ellerine sağlık.
Şu çarpı işini boyayla yapmakla ilgili çeşit çeşit fikirler geliyor aklıma ama sabır gerek :)))

FADİŞ dedi ki...

Teşekkür ederim canım, bu fikirler konusunda hemfikiriz:)

GÖNÜL dedi ki...

harika olmuş ellerine sağlık

Semi M.Eller dedi ki...

Sonuc cok güzel. Ben daha cok tutkalla yapistirilir zannediyordum.

Mayıs Yağmuru dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzel olmuş :)

Mayıs Yağmuru dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzel olmuş

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...