17 Eylül 2012 Pazartesi

KREŞ HAZIRLIKLARI VE BİR DIY




Deniz bir okullu,
hem de öğyetmenini çok seviyo,
Aşçı Arzu Teyzesi çok güzel yemek yapıyo, arada bir ondan tarif alıp annesine yaptırıyo,
anne yufkayı aç, içine peyniyleyi at, yufkayı kapat böyle tavada kızart, evet yanlış okumadınız küçük bey yemek tarifi yapıyor:)
Deniz, geçenlerde sarma istedi, Arzu Teyzesi yapmış çok sevmiş, sen de yap anne dedi, hemen "Lezzetli Somunlar" blogunu açıp buldum tarifimi ve mis gibi de yaptım:)
Nerede kalmıştık okul hazırlıklarında:
Elime bir liste verdiler, listede yok yok, ismini cismini bilmediğim ıvır zıvır bir sürü kırtasiye malzemesi, aldık elimiz mahkum ama evde olanları listeden çıkarttım ve şöyle bir şey yaptım:

Dikişle uğraşanlar hemen ne olduğunu tahmin edecekler:)

































Evet bu bir boya malzemeleri çantası.



















Bu çantada kullanılan hiç bir malzeme satın alınmadı, kumaş, Deniz'in bebek battaniyesinden arta kalan parça, yeşil düğme iliği için kullandığım ip eski bir eşofman altının bel ipi, düğme, bir kokteyl çubuğunun süsü (çubuktan kopartılıp kesik kısım zımparalandı ve düğme haline getirildi, çantanın tutma halkası Deniz'in ilk kitabı olan kumaş kitabın tutma halkası.




















Çantanın içine yaptığım boyamalar ise kumaş boyama kalemleri (ütü gerektirmeyen boyalar)

18 yorum:

sadecenaciye dedi ki...

vavvv harika
Ellerinize sağlık
Okulunuzda hayırlı olsun.
Kalem şeysine bayıldım acaba kumaşı polar mı?

Gulcin dedi ki...

deniz ustanin mutfagi diye bir bolum mu acsan fadis :) baksana baya yemek tarifi veriyor :)
eline saglik ne guzel hem evdekiler degerleniyor hem de hayat kolaylasiyor.
ellerine saglik yeniden :)

Evren dedi ki...

Harikasin Fadis! Tam DIY olmus bu :) Yeni okul doneminde iyi eglenceler ;)

Proje Çantası dedi ki...

Yine yapmışsın yapacağını şeker.
Özlemişim senin huzur kokan ve bulaştıran blogunu, yazılarını...
Denizciğim' i öperim. Kıvırcığım çok tatlııııı!... :)

FADİŞ dedi ki...

%100 pamuklu bir kumaş, bebek battaniyesi için kullanmıştım ama ismini bilmiyorum açıkçası.İyi dileğiniz için teşekkür ederim:)

FADİŞ dedi ki...

Olabilir Gülçincim fikir güzelmiş, aslında tarifleri de kendi sesinden dinlesek daha da iyi olacak, yanaklarını devamlı sıkıştırabilirsin. Teşekkür ederim:)

FADİŞ dedi ki...

Teşekkür ederim Evren, bu sefer harbi DIY oldu özellikle düğme fikrine bayıldım ben yaparken. Aslında heyecanlıyım ilk veli toplantımız da çarşamba günü olacak, bakalım ne kadar eğlenceli olacak!:)

FADİŞ dedi ki...

Canım ya nasılsın, bende seni özlemişim. Neler yapıyorsun konuşamadık bir süredir.

BlogVintage Duygular dedi ki...

Onu tarif veren o güzel dudaklarindan,pamuk yanaklarin öp benim icin. Sizin icin nasil bir duygu cocugun okullu olmasi? Bizim kurslarimiz var ama yinede okul düsüncesi bile tuhaf... :) Hersey cok cok güzel olsun,cok mutlu olsun,minik melek de sizde ;)

Semi M.Eller dedi ki...

Benim de böyle bir şey dikmişliğim var bir zamanlar:)
Ben de okuldan bir şey isterlerse önce evde var mı diye araştırıyorum. Evde olanları kullanıyoruz, her defasında yeni almamaya çalışıyorum.
Çok güzel yapmışsın Fadiş:)

Elif dedi ki...

cidden çok başarılı..ellerine sağlık

FADİŞ dedi ki...

Semi, her şeyi hazır al baş olmuyor doğrusu sen daha iyi bilirsin. Eh hobi sever olarak bu tip durumları değerlendirmekte de üstümüze yoktur hani hemen el atarız değil mi hem çok da zevkli:)
Teşekkür ederim.

FADİŞ dedi ki...

Elif teşekkür ederim.

ada ve deniz dedi ki...

Ben atlamışım bu yayınını.....
Neysem..Okulunuz hayırlı olsun kocaman öpüyorum Deniz'i:)))boyalar için yaptığım çanta ise çok çok güzel olmuş ellerine sağlık....

CEPAYNASI dedi ki...

çok tatlııııı...
başarılar diliyorum tüm okul hayatı boyunca:)

Trendydolap dedi ki...

valla diy yapan bayanlar aldı başını gidiyor :) gerçekten çok yeteneklisiniz

sevgiler
http://trendydolap.blogspot.com

aslı dedi ki...

güzel yorumun için teşekkürler. fadiş, taşınmada fazlalıklardan kurtulmuşsundur eminim. kıvırcığımız nasılda büyümüş. maşallah :) sevgiler.

durununannesi dedi ki...

merhabalar
biz henüz okula gitmiyoruz ama bayıldım bu boya kalemiliğine..
bende kızıma yapmayı düşünüyordum keçeden
elinize sağlık..
www.enduruyanim.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...