7 Eylül 2012 Cuma

GÜNLERDEN BİR GÜN



















İçimdeki sıkıntıyı ve panik halini üstümden atabilmek en azından bir süreliğine de olsa unutmak için 
kendimi deniz kıyısına attım, son zamanlarda ailecek yaşadığımız sağlık sorunları çok üst üste gelince rutin hayat düzenimiz hastane ev arasında geçti, bazı test sonuçlarını almam zaman alacak. Böyle bir anda yine dolaştım açık havada, aldım elime makinemi çektim durdum anları.
Dalgaları izlerken rahatlıyor içim, suya bakmak maviliğe bakmak bana her zaman iyi geliyor.





















Karadeniz'in o haşin haline alışamadım daha.









































Hava her an dönebilir ama olsun yağmura da hazırım ben, biraz ıslanmak belki tüm sıkıntılarımı yıkar atar.



















Bu Yusufçuk çok güzel bir yeri yurt edinmiş değil mi, lavantaların üzerinde dört dönen nar kırmızısı bir sürü Yusufçuk.



















Bir kaç martı dalgaların getirdiklerinden nasiplerini alıyorlar.



















Bu bank bir sevgiliyi bekler gibi, biraz hüzünlü bir havası var.





















Dalgalar kıyıya vururken yüzmeye kimsenin cesareti yok, kumdan girdaplar hemen yutmaya hazır sanki her şeyi.
Artık eve gitme vakti geldi, oğlumu okuldan alacağım, sonra onunla oyun oynayıp biraz daha deşarj olacağım.

25 yorum:

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Geçmiş olsun sevgili Fadiş ,acil şifalar diliyorum. Olumlu düşünelim her şey bizler için hayırlı olsun .Fotoğraflar çok güzel denizi severim:)

ozgrkdn dedi ki...

Herşeye rağmen doğa vermiş enerjiyi Fadiş,eve dönebilmek için bile bazen sırtımdan bir itekleme beklediğim anlar olmuştur,sen bunu doğadan almış,adımlarını sıklaştırmışsın.....

parıldayan çiçek dedi ki...

Doğaya çıktığın zaman üzüntülerin anlamını yitirir.doğa kendi çoşkusu içindedir.

Nesrin dedi ki...

merhaba
fotoğraflar çok güzel olmuş kendimi bir an orada hissetim ...
kafa dinlemek için en güzel yer deniz kenarı hafif rüzgar daha ne olsun ..
umarım en kısa zamanda sağlık sorunlarınızı atlatırsınız çok geçmiş olsun

zeynep dedi ki...

Çok geçmiş olsun Rabb.im sıkıntılarınız hayra çıkarsın inş. tez zamanda..

ada ve deniz dedi ki...

geçmiş olsun. Umarım güzel sonuçlar çıkar....Fotolar çok güzel bu arada. Hele ki boş bank. Çok severim ben boş bankları....

FADİŞ dedi ki...

Doğanın mucizeleri desek, açık hava her zaman iyi geliyor zihnime daha berrak düşünebiliyorum.

FADİŞ dedi ki...

Üzüntüler anlamını yitirmiyor da geçeceğine inanmaya başlıyor insan, bu da geçecek demenin gücünü buluyorum doğada.

FADİŞ dedi ki...

Nesrincim, adım adım gezerken çekildi bu fotoğraflar, su zaten iyileştirici bir güce sahip faydalanmak lazım, iyi dileklerin için teşekkür ederim.

FADİŞ dedi ki...

Teşekkür ederim, amin.

FADİŞ dedi ki...

Sağol canım. İnşallah ben de öyle umuyorum, güzel sonuçlar çıksın. Fotoğrafları beğenmene sevindim, ilgisi fotoğrafçılık olan biri tarafından:) Demek sen de seviyorsun boş bankları:)

Cebimdeki renkler dedi ki...

Fadiş' cim çok önemli sağlık sorunları değildir dilerim... Çok geçmiş olsun, sevgiler...

Adanın Annesi dedi ki...

Çok güzel fotoğraflar olmuş Fadiş Abla.
İnşallah sıkıntın geçmiştir.

Banuca dedi ki...

Fotoğraflara bakarken bile içim bi rahatladı, deşarj oldum sanki...gerçeğini hissederek seyretmek nasıl da güzel gelmiştir sana Fadişim... Geçmişler olsun tatlım :)

Elif'in Terazisi dedi ki...

Bir an önce gönül ferahlığı diliyorum. Görseller harika :)

Semi M.Eller dedi ki...

Öncelikle çok geçmiş olsun, umarım tüm sağlık sorunların kısa sürede biter.
En güzelini yapmışsın, temiz hava gibisi var mı...
Çok güzel fotoğraflar yakalamışsın, kırmızı yusufçuk ilk kez gördüm:)

Deli Anne dedi ki...

Geçmiş olsun Fadişim canım.. Rabbim sıkıntılarınızı, hastalıklarınızı def etsin üzerinizden..

FADİŞ dedi ki...

İnşallah canım, sağol. Küçük prensesimiz nasıl, kocaman bebiş olmuştur şimdi o, öp benim için yavrunu:)

FADİŞ dedi ki...

Teşekkür ederim canım.

FADİŞ dedi ki...

Banucum, böyle hissetmene sevindim, gerçekten rahatlatıcı, sen bilirsin doğayla iç içe yaşamak ne kadar huzur veren bir şey, sağol canım:)

FADİŞ dedi ki...

Amin canım, sağol.

FADİŞ dedi ki...

Teşekkür ederim Semi. Kırmızı yusufçuğu ilk kez görüyorum ben de:)

FADİŞ dedi ki...

Müminecim sağol, amin.

Duygu Erdoğan Karataş dedi ki...

resimler çok ama çok hoş...

BlogVintage Duygular dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun Fadiş, dilerim sonuçlar iyi çıkar.. Kareler muhteşem, huzur veriyor, eline yüreğine sağlık

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...