23 Eylül 2012 Pazar

GARANTİ VERİYORUM GÜZEL BİR KEK

Başım ne zaman sıkışsa misafirim gelmeden önce annemi arardım ne yapayım diye, çok uzun süredir telefonla tarif alma yöntemini bitirdim. İnternetten, sevdiğim bloglardan tarif almayı seviyorum ben. Mesela Lezzetli Somunları açıyorum bana göre bir şey muhakkak buluyorum üstelik denenmiş tarifler olduğu için güvenle yapıyorum. işte yine böyle bir günde açtım blogu, kekler bölümüne gittim, evdeki malzemelerime uygun tarifi alıverdim:)

Tarifi uygulamak kolay, lezzet garanti.
Yumuşak ipeksi bir dokusu var, çikolata parçaları da hoş bir etki yaratmış (tarifim nasıl ama ipeksi bir doku)
Bu tarifi uygulamayı isterseniz buraya bir tık,   bir davet sofrası hazırlamak istiyorum derseniz aynı yerde aradığınız yemek tariflerini de bulacağınızı düşünüyorum.

9 yorum:

bir kase lezzet dedi ki...

ellerine sağlık..
afiyet olsun..

BlogVintage Duygular dedi ki...

Senin yaptigin her yemek gibi bu kek de cok güzeldir mutlaka, ellerine saglik ;)

FADİŞ dedi ki...

Teşekkür ederim:)

FADİŞ dedi ki...

Çok teşekkür ederim, koltuklarım kabardı:)

öykü dedi ki...

olsa da yesek:)

FADİŞ dedi ki...

öykücüm kıyamam ben sana acelen yoksa yapıp göndermemi ister misin ?:) Acil canım çekti dersen yapılışı çok kolay evde deneyebilirsin. Teklifimde ciddiyim.

FADİŞ dedi ki...

Aynı kekin sadesini denedim ve kakaoludan daha çok beğendim.

Nesrin dedi ki...

ellerinize sağlık çok lezzetli gözüküyor. şu diyetimi bozsam mı ki ;)) yok yok bozmayayım şu kilolarımı vereyim öyle yemeğe başlayım tatlıları:)

FADİŞ dedi ki...

Nesrincim teşekkür ederim. Size de diyette başarılar dilerim:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...