1 Eylül 2012 Cumartesi

DENİZ'İN DOLABINDAN -5 ÇEKİLİŞ SONUCU


Bebek telsizi isteyenlerin listesi yorum sırasına göre şöyle:

1-alisnur
2-Seyhan
3-necla
4-sezobigo
5-uğurböceği
6-Aishas Bazaar
7-Durucayaşamak
8-Meltem
9-Selda
Random.org'ta yaptığım çekiliş sonucu ise şöyle oldu:

List Randomizer

There were 9 items in your list. Here they are in random order:
  1. 2-seyhan
  2. 9-Selda
  3. 4-sezobigo
  4. 3-necla
  5. 5-uğurböceği
  6. 1-alisnur
  7. 7-Durucayaşamak
  8. 8-Meltem
  9. 6-Aishas Bazaar
Timestamp: 2012-09-01 07:57:35 UTC
Seyhan tebrik ederim adres bilgilerini mail adresime gönderirsen hafta içinde gönderimi yaparım, güle güle sağlıkla kullanın. Bu arada diğer hediye sahiplerine gönderilerimi dün yaptım buradan bir daha duyurayım.

5 yorum:

Selda akçay dedi ki...

kazanamamışımmm :(

Seyhan dedi ki...

Çok teşekkürler Fadiş gerçekten çok işime yarayacak, çıkmasına ihtimal vermiyordum ama çok sevindim ...

FADİŞ dedi ki...

Sağlık olsun, bir daha ki sefere.

FADİŞ dedi ki...

Seyhancım dün telsizi postaladım ve kargo ücreti de benden, güle güle kullanın:)

Seyhan dedi ki...

Çok hızlısın, bali kargoyu ben ödeseydim çok incesin yeniden teşekkürler ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...