23 Eylül 2012 Pazar

BEYAZ DEKORASYON İÇİN BEYAZ AKSESUARLAR

Bu ahşap kuş figürünü görür görmez sevdim, basit ama zarif bir figür. Baumax' ta boya alırken saksı bitkileri ve bahçe süsleri reyonunda buldum fiyatı da güzeldi sadece 9.90 TL. Figür ahşap ve tel malzemeden ibaret belki yapmak isteyenlere fikir olur.
Evde bulunan geniş bir kadeh, Samsun Atakum Sahili'nden deniz kabuklarıyla bir süsleme. Kıyıda o kadar çok deniz kabuğu var ki ilk gördüğümde bu bolluk karşısında çok şaşırdım. Şimdilerde kumsalda gezerken artık sadece ilginç bulduğum ve büyük parçaları topluyorum.

Soldaki tea lightı bir marketten çok uygun fiyata almıştım, sağdaki ise bir İkea ürünü.

Bu yapma çiçekler ve saksılarda İkea'dan, çok severek kullanıyorum.
Soldaki seramik şişe bir arkadaşımın yaptığı işlerden. sağdaki vazo ise İkea'dan, içindeki kuru lavantalar sahil gezintilerimden birinde toplandı:)

6 yorum:

Elif dedi ki...

Hepsine ayrı ayrı bayıldım.gule gule kullan canim

FADİŞ dedi ki...

Elifçim teşekkür ederim.

Semi M.Eller dedi ki...

Bu deniz kabuklarında gözüm kaldı:)
Her yerde bu kadar güzelleri yok...

FADİŞ dedi ki...

Toplayıp göndereyim sana ben:)

HASKUMAS dedi ki...

Dekorasyonda beyazları bende çok seviyorum bunların hepsine bayıldım iyi günlerde kullanın

Adanın Annesi dedi ki...

Yaşam alanlarında beyazı çok seviyorum bende
Fadiş abla bu objelerin bulunduğu yerler nereler ? ÖZellikle son 3 fotoğraf :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...