29 Eylül 2012 Cumartesi

ANNE BİSİKLETE BİNİYORUM BAK!



9 yorum:

BlogVintage Duygular dedi ki...

Hayalgücü genis akilli kuzu ;)

Nesrin dedi ki...

:)) süpersin sen küçük prens!

durununannesi dedi ki...

maşallah ona çok güldüm :))

Seyhan dedi ki...

haftasonu özgürlük parkına gittik bisiklet parkurunda bebek arabasıyla yürüyorum. Yolda bisiklet resmini görünce aklıma Deniz geldi gülmeye başladım. yoldan geçenler kendi kendine gülen bu kadın deli diye bakmışlardır herhalde ..

FADİŞ dedi ki...

Onu öyle görünce cep telefonuyla çekiverdim hemen, öyle bir kahkaha koparttım ki karşılıklı güldük kuzuyla:)

FADİŞ dedi ki...

Nesrin:))

FADİŞ dedi ki...

durunun annesi ben de:)

FADİŞ dedi ki...

Seyhancım hep gülelim inşallah, bu kuzular insana yaşama sevinci veriyor, eksik olmasınlar:)

uğurböceği dedi ki...

çok hoş yaaaaaaaaaa bayıldım.akıl küpleri bunlar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...