27 Eylül 2012 Perşembe

AİLE AĞACI

Deniz kreşe başladığından beri evde eskisi kadar birlikte resim yapmıyoruz ya da spontane gelişiveren çılgın boyama günlerimizi.
Geçenlerde öğretmeni aile ağacı yapmamızı istedi birlikte.  Evde makas, renkli baskı dergiler ve yapıştırıcıdan başka bir şey yoktu ama  zaten bu da bize yeterliydi. Makasla kağıt kesmeyi çok seven Deniz'in canına minnet, kestikte kestik kağıtları, boyutları gelişi güzel, renkleri belliydi, yeşil ve kahverengi ve mavi bir de beyaz olan kağıtlar. Kırpma işlemi bittiğinde Deniz içinde iş bitmişti, evde top oynamaya başladı babasıyla, bense kendimi kaptırıp kağıtları yapıştırmaya koyuldum,  ödevi biraz ben yapmış oldum ama olsun bir ağaç daha yaparız bu sefer Deniz'e daha fazla iş düşer önemli olan birlikte bir şeyler üretmek:)
Ağacın üzerinde üstte aile büyükleri altta bizim fotoğraflarımız olacak en azından onları Deniz'e bırakacağım:)

4 yorum:

Nesrin dedi ki...

çok güzel gözüküyor :)) ellerinize sağlık

FADİŞ dedi ki...

Teşekkür ederim Nesrin, iyi terapi oldu bana kaptırıvermişim, bir baktım çocuğun ödevi bitmiş. Kes yapıştır işleri zevkli oluyor, bu iş öyle zevk verdi ki ne zamandır yapmak istediğim kolaj çalışmasını hızlandıracağım gibi.

Semi M.Eller dedi ki...

Cok zevli bir calisma, cocuklarla ben de yapmistim. Sakladim hepsini:)

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

Fadiş bize harika bir faaliyet fikri verdin. teşekkürler cnm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...