17 Ağustos 2012 Cuma

MUTLU BAYRAMLAR.

17 yorum:

Vintage Duygular dedi ki...

Su aralar pek yazisamasak da kalplerimiz bir,yani aklimdasiniz. Saglikli mutlu nice bayramlara. Deniz in güzel yanaklarindan öpüyorum,anneninde ;)

Recep Altun; dedi ki...

Merhabalar Fadiş,

Fıtır sadakasının ve bayramının hakikatine ulaşmayı bizlere de Hadi olan Mevla ihsan ve lütfeder inşallah. Övünmek Alemlerin Rabb'ine mahsustur, selama layık olan Hz. Muhammed s.a.v ve evladı Resuldür.

Tüm insanlığın hayrına vesile olmasını temenni ettiğimiz Fıtır bayramınızı kutlarım. Sevdiklerinizle birlikte sağlıklı, huzurlu ve gönlünüzce mutlu bir Fıtır bayramı yaşamanızı Cenab-ı Hakk'tan niyaz ederim.

Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

Nesrin dedi ki...

size de iyi bayramlar !!

Deli Anne dedi ki...

iyi bayramlar olsun Fadişim sizlere de:)

ada ve deniz dedi ki...

mutlu bayramlar:))

KAMİKAZE dedi ki...

Sevdiklerinle sağlıklı,huzur,mutluluk içinde nice bayramlar diliyorum fadişçim.Allah evladını sana ve eşine,seni evladına ve eşine bağışlasın.En güzel günler sizin olsun.

Semi M.Eller dedi ki...

Umarım güzel bir bayram geçirmişsindir Fadiş:)
Gecikmiş de olsa iyi bayramlar:)

Duygu Senyurek dedi ki...

merhaba blogunu yeni keşfettim
üyenim
benim de stil blogum var
beklerim sevgiler
=)

FADİŞ dedi ki...

Çok tatlısın duygularımız karşılıklı:) Daha nice bayramlar görürüz inşallah hep birlikte, sen de prensesi bir öpüver seni de sımsıkı kucaklarım:)

FADİŞ dedi ki...

Recep Bey, yorumunuz için teşekkür ederim eksik olmayın, nice hayırlı bayramlara hep birlikte inşallah:)

FADİŞ dedi ki...

Nesrincim iyi bayramlar sana da.

FADİŞ dedi ki...

Müminecim, teşekkür ederim. Biz çekirdek aile birlikteydik şükür, ailecek takıldık Deniz doya doya oynadı evinde ama çok kötü hadiseler oldu bayram boyunca Türkiye'de ve bayram zehir oldu millete.

FADİŞ dedi ki...

Sağol Saadetçim, umarım sizin de iyi geçmiştir bayramınız.

FADİŞ dedi ki...

Kamikazecim, bu güzel dileklerine amin diyorum yürekten, cümlemize sağlık mutluluk diliyorum ben de ve öpüyorum seni kocaman:)

FADİŞ dedi ki...

Semicim güzeldi ve bitti işte, daha nice bayramlar görürüz inşallah birlikte, sizin nasıl geçti bayram bir ziyaret edeyim seni bir kahveni içerim belki blogunda:)

FADİŞ dedi ki...

Duygu hoş geldin, bloguna bakacağım en kısa zamanda:)

Duygu Senyurek dedi ki...

yorum için teşekkürler hoşgeldiniz bloguma=) sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...