23 Ağustos 2012 Perşembe

HEP BAYRAM OLSUN!

Bayram bitmesin anne hiç bitmesin diyen oğlum kumbarasındaki paraları saymak ister, yeni oyuncak hedefi yeni bir dinozor tabi ki:)
Bu bayramın birinci gününden balkon manzarası, püfür püfür bir esinti var.





















Deniz'in soruları hiç bitmez:)

-Bu gün neden bayram anne ?
-Herkesin bayramı mı anne?
-Bayram nedir baba, hep şeker mi yiycez?
-Bayram bitmesin ben okula gitmicem!
-Ama bayram bitecek oğlum sen okula biz işe:)
-Ben böyle iyiyim, hep böyle kalalım.

-Anne benimle oynayabilir misin?
-Oynarım oğlum:)
-Sen şu Françesko ol (ona göre ikinci planda olan Francesko) ben de Şimşek olayım.

Kumbarasını kucaklayan Deniz'e soruyorum gene:
-Hangi oyuncağı alacağına karar verdin mi Deniz?
-Sen nasıl konuşuyorsun anneeee, ikisini de alıcam (dinozor ve Hutson Hornet).

Bahçedeki çiçekleri neden koparmaya çalışıyorsun oğlum onlar dalında güzel diyen babasına beni ve vazodaki lavantaları işaret etti (parka gittiğimizde dalında kurumuş olan lavantalardan küçük bir demet yapmıştı annesi).





















Arife günü Deniz'i kreşe bıraktıktan sonra eşimle free takıldık biraz, dışarıda bir kahveyi en son ne zaman içmiştik başbaşa ?!

Makro marketten biraz alışveriş yaptık ve ben bu kırlentleri görünce almadan duramadım, aslında yapılabilir modeller ama hazır bulmakta güzel:























Bayramı birlikte geçirdik Allah'a şükür ama bir yandan da içimiz yandı olan terör olaylarına, şehitlerimize, ailelerine üzüldük, bir yanımız eksik kaldı hep! Ne zaman duracak bu şiddet ne zaman?!


17 yorum:

Adanın Annesi dedi ki...

Deniz'in sorularına hayranım:)
Kırlentlere bayıldım. Güle güle kullan Fadiş Abla. Çok güzeller.
Malesef bayram kana bulandı:( Son olsuun inşallah

ada ve deniz dedi ki...

nice güzel bayramlara:)))
bu arada balkon manzaranıza bittim.....

Asuman Yelen dedi ki...

Ben olsam yaz boyu o balkondan asla içeri girmem. O ne güzel manzara öyle. İyi ki komşuların seni bu eve göçe zorlamış. Lavantalar, kırlerntler ve o ana evlat muhabbetleri ne hoş.Allah sizi nazarlardan saklasın ve tabii ülkemizi tüm bu üzüntülerden kurtarsın.(İşimiz sadece ona kaldı sanki.)
Sevgiler Fadiş...

cafenoHut dedi ki...

Yeni evinizde huzurla misler gibi oturun, ne de hoş olmuş yeni kırlentlerle. O kırmızılı kumaştan ben de almıştım hatta kardeşime diktiğim çantanın iç astarı yapmıştım, çok canlı,çok neşeli bir kumaş:)
Bu arada Deniz'in sorularına bittim, ben de hep bayramda kalabilirdim iyiydim yani:)

aslı dedi ki...

TATLIM BENDE KIRLENTE BAYILDIM. KOLTUKLARIMI İKEADAN ALMADIĞIMA BİRKEZ DAHA YANDIM.

Aisha's Bazaar dedi ki...

Çok hoş bir post olmuş,cıvıl cıvıl :)

Denize kocaman öpücükler..

Bu arada Çekiliş sonucunu merak ve heyecanla bekliyorum,
Bir an önce yayınlansıınnn :)))

Sevgiler,selamlar ...

FADİŞ dedi ki...

Ada'nın Annesi, çok teşekkür ederim, ben de dileğine katılıyorum umarım son olur ama çok inançlı değilim bu konuda.

FADİŞ dedi ki...

Sadetçim buyur gel canım, her zaman beklerim:)

FADİŞ dedi ki...

Asumancım aynı şekilde Saadet'e dediğim gibi her zaman beklerim yolun düşerse buralara. Bazen olumsuz gibi görünen şeyler daha hayırlı çıkabiliyor. Dilerim dediğin gibi olur ve artık halkın acıları diner.

Banuca dedi ki...

Çocukların sorularına hastayım ben, kitap haline getirilmeli :))
Yastıkların çok şeker, bazen hazır olanlar tercih sebebi oluyor zaten, hani "değermi yaaa, kim uğraşacak şimdi" demek var ya :)) Mutlulukla kullan Fadişim :)

Deli Anne dedi ki...

keşke hep bayram olsa sahiden ama

FADİŞ dedi ki...

Aisha, teşekkürler. Bu gece Allah'ın izniyle yapacağım çekilişi, Deniz'in uğurlu elleri yapacak çekilişi:)

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

Canım kusuruma bakma gelip okuyup gidiyorum malum günde dolayısıyla yazmak yerine dolaşmayı tercih ettim birkaç gündür.
Oğluşu ve seni öpyorum hep güzellikler içinde olun inş.

Nesrin dedi ki...

merhaba
geçmiş bayramınız kutlu olsun , Denizim soruları ne kadar tatlı , dinazor hastası eğer burada görürsem alacağım ona bir tane , bu arada oturma odanızın dekorasyonunu çok beğendim . sevgiler

Nehir İda dedi ki...

O koltuk nasıl rahat görünüyor öyle:)

sezobigo dedi ki...

seninde bayramın kutlu olsun fadişim.ne güzel bir evin var öyle allah huzurla oturmayı nasip etsin.kırlentlere bayıldım.kreşe başladı mı deniz?biz daha 3 lü takılıyoz da:)))
evet fadiş şeker bayramında hep şeker mi yicez:)??çok güldüm bu soruya:)
bizim ki de bir kişiden para aldı sonra kim verdiyse
-ben de var!deyip azarladı:)anlattık alabilirsin bugün bayram dedik yok diyo ki benim paramda ATATÜRK(ataytük)resmi var başka istemem:))

Semi M.Eller dedi ki...

Gecikmiş bayram kutlamaları yapıyorum şu sıralar Fadiş:)
Umarım ailece güzel bir bayram geçirmişsindir. Kırlentler çok hoş gerçekten, köşe olarak da çok beğendim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...