24 Ağustos 2012 Cuma

DENİZ'İN DOLABINDAN HEDİYE-5

Küçük bebeği olanlar için Deniz'in bir hediyesi daha var sizlere, bu sefer ki hediye bebek telsizi, orjinal kutusunda, iyi şanslar.

Yapmanız gereken tek şey yorum bırakıp istediğinizi belirtmek, çekiliş yurt içi katılımcılara açıktır, blog yazarı olma şartı vardır ve bu sefer kargo ücreti çekilişi kazanana aittir şimdiden duyurulur, malum Deniz büyük bir gayretle para biriktiriyor yeni alacağı dinozor kocamaaaaan:)
Unutmadan, çekiliş 31.08.12  saat 24 te son bulacak.
           

12 yorum:

alisnur dedi ki...

Oğlumun bakıcı ablası doğum yapacak, son haftası, onun için istiyorum.

Seyhan dedi ki...

aaa süper bize çıksın lütfen... Defnede ihtiyacım olmamıştı ama Zeynepte oluyor. Malum evde gürültücü abla var. Kapı kapatmadan uyutamıyorum kızı. aklım içerde kalıyor :(

necla dedi ki...

bunu istiyorum inşallah bana çıkar

sezobigo dedi ki...

hala olacağımı öğrendim bende hediyeyi küçük meleğimiz için katılıyorum hadi hayırlı olsun:)

uğurböceği dedi ki...

bende istiyorum.eşim ısrarla almadı bana.belki şansım dönerse bana çıkar

FADİŞ dedi ki...

Herkese bol şans:)

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

ben herkese bol şans dilemeye geldimmmm:) sevgiler

Aishas Bazaar dedi ki...

Bende varım :) Çok istediğim birşey bu..

Sevgiler..

Durucayaşamak&Eda dedi ki...

bari bu bize çıksın fadişcim yaaaaa.denizcim uğurlu elleriyle duruşa yollar umarım.biz istiyoruz::)))

MELTEM dedi ki...

fadişçim,
ikinci çocuk ihtimalimiz olmadığından vermiştik..
şimdi yeni bir ihtiyaç bizim için bizeee bol şansslarr

Selda akçay dedi ki...

ben de varım umarım bana nasip olur bebişim için çok harika olacak. izleyiciniz de oldum severek takip edeceğim :)

selda akçay
sosyetepazarim@gmail.com
sosyetepazarimm.blogspot.com

FADİŞ dedi ki...

Teşekkürler canım.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...