23 Ağustos 2012 Perşembe

DENİZ'İN DOLABI'NDAN ÇEKİLİŞ SONUCU

İlk Arabamı isteyenlerin listesi için Deniz bir isim çekti.
















1-Uğur böceği
2-Yasemin Kale
3-Meryem
4-Ada ve Deniz
5-Nohut Oda
6-Aisha
7-Duruca Yaşamak
8-Mariposa
9-Elif
10-Alisnur

MüziklilLazımlık isteyenlerin listesinden isim çekerken makinemin pili bitince cep telefonuyla çekim yaptım ve berbat oldu, neyse ki isim okunuyor:) Deniz ismi çekerken ekrana kilitlenmiş durumdaydı malesef.



















1-Uğur böceği
2-Ada'nın annesi
3-Yasemin Kale
4-Aisha
5-Sefam olsun
6-Duruca Yaşamak
7-Yönetici
8-Alisnur

Kazananları kutlarım ve çekilişlerin devam edeceğini bildiririm sırada yeni bebek sahibi olanların işine yarayacak bir hediyem var onu da yarın açıklarım. Şimdilik iyi geceler:)

16 yorum:

Aishas Bazaar dedi ki...

Hayırlı olsun.
Kazanan arkadaşlar güle güle kullansın.

Yeni çekilişlerde görüşüz inşallah :)

Sevgiler,

İyi geceler..

aslı dedi ki...

tebrikler :) miniğimin o küçük ellerini yerim ben.

ada ve deniz dedi ki...

kutlarım arkadaşları:))

Adanın Annesi dedi ki...

Kutlarım tebrikler :)

uğurböceği dedi ki...

canım ya ben sonucu kaçırmışım.10 gündür netim yoktu.çok mu geç kaldım.

FADİŞ dedi ki...

Geç kalmadın uğurböceği, ilk arabam senin, adres bilgilerini lütfen mail adresime gönder, tebrikler:)

FADİŞ dedi ki...

adres bilgin geldi, ptt kargo ile göndereceğim.zamanını sana bildiririm:)

yaseminkale dedi ki...

şimdi inayet bebeğin annesi ile konuşuyorum:) çok sevindikkk:)) teşekkür ederizzz...

uğurböceği dedi ki...

fadişcim çok teşekkürler tekrar.çok mutlu oldum.ne zamandır hediye kazanmıyordum.üstelük kızım için hediye ldu gerçekten.

denizede teşekkürler.öpüyorum.

FADİŞ dedi ki...

adres bilgisini gönderirsen sevinirim. Tebrikler:)
hherteldenn@gmail.com

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Fadişçim; Deniz'den ben de bir hediye bekliyorum: Deniz'in kendini:)) Canım benim, hayırlı çekilişler olsun.. Sevgiler, senn ne yapacağını biliyorsun ona (benim adıma)

Adsız dedi ki...

ilk arabam tek kişiyemi veriliyor meryem

FADİŞ dedi ki...

Meryem ilk arabamdan ve lazımlıktan birer adet var elimde ve oğlumdan kalanlar evet.

yaseminkale dedi ki...

o gün göndermiştim geldimi mailim...

FADİŞ dedi ki...

uğur böceği hediyeni kargoya bu gün verdim. Güle güle alıp güle güle kullanın, sevgiler.

FADİŞ dedi ki...

Yasemin Kale, hediye bu gün yola çıktı, İnayet bebek sağlıkla mutlulukla kullansın, sevgiler:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...