6 Ağustos 2012 Pazartesi

DENİZ'DEN GELEN ESİNTİLER



Deniz şu sıralar büyümenin bebeklikten çocukluğa terfi etmenin heyecanıyla aldı diplomasını benden her ne kadar ben bebek kalmak istiyorum dese de:)
Okula başlamasıyla birlikte anne oğul serbest stil boyamalar resim yapmalar azaldı artık fazlaca bu işlere dalmıyoruz, Deniz, kreşte yeterince bunlarla meşgul olduğundan evde oyuncaklarıyla ve bizimle oynamayı tercih ediyor:)
Okulda senin için yaptım anne dediği resimlerde artık sınır çizgilerine daha çok dikkat ettiğini yönlendirildiğini görüyorum ama ben evde yine serbest stil çalışmaya devam edeceğim yavruyla böylesi daha eğlenceli:)
Dinozorlara sevgisi hala devam ediyor ve sanırım uzun süre de devam edecek gibi ,resimlerinin konusu genelde dinozorlardan oluşuyor.

 Yumurtadan yeni çıkmış dinozor yavruları:)
 Bol miktarda dino yumurtası (kırmızı kalemle çizilmiş gülen yüzler öğretmeninin yaptıkları)

Deniz resmini anlatıyor: Anne bak bulutlar var yağmur yağıyor, yeşil ve mavi bulutlar da var, dinozorlar yumurtadan çıkmış ve ıslanıyorlar:)
Sanırım çok yakında çöp adamlar görmeye başlayabilirim ne dersiniz?!

8 yorum:

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

bizim de resimlerimiz sizinkilere çok benziyor. henüz dairelerden öteye geçemedik :D

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

kıyamam ebek dinazorlar ıslanıyormuşş:))

öp benim için kıvırcığı:)

Cebimdeki renkler dedi ki...

Hayalgücüne saygım sonsuz... Hep böyle olsun dilerim Fadiş' cim...

Semi M.Eller dedi ki...

Tatilden döneyim, umarim unutmam Deniz icin Dinazor kitabi önerilerim olacak. Belki de coktan aldiniz:)

FADİŞ dedi ki...

Nilhancım bizim yaş grubunun genel özelliği:( şimdi göze ağıza benzer bir şeyler yapmaya başladı noktacıklar konduruyor çizerken çok ciddi bir görüntüsü var görmelisin çok komik:)

FADİŞ dedi ki...

Haticecim geçenlerde ağaç yiyen yeşil dinozora süt verirken yakaladım onu:)Öptüm bil.

FADİŞ dedi ki...

Çocuklardaki hayal gücüne ben de hayranım ve bu hayal gücünün okul hayatıyla birlikte körelmeye başlaması hiç istemediğim bir şey.

FADİŞ dedi ki...

Semicim sana iyi bir tatil dilerim, merak ettim şmdi kitapları:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...