3 Temmuz 2012 Salı

YAĞMURDA YÜRÜMEK

Sabah,  kuzu uyurken giydirdim üstünü, uykusunda yardım etti annesine kaldırdı kollarını dönüverdi sağa sola hazırdık kısa sürede.
Dün gece sağanak yağmur altında kaçışan insanları seyretmiştik yatmadan önce. Camları sonuna kadar açıp yağmurun sesini dinleyip toprağın mis gibi kokusunu içimize çekmiştik, bu koku dost gibi kucaklayıcı ferahlatıcı, insanı tazeleyen bir kokuydu!
Deniz balkona çıkıp yağmurda ellerini yıkamak istedi, uyumadan hemen önce sırayla ikimizle de oyun oynadı, sırayla, tadını çıkara çıkara sonra uykunun kollarına verdi kendisini.
Sabah, "okulda ağlamayacağım anne" dedi elimi tuttu yanaklarına götürdü usulca, sevgili oğlum kıvırcık marulum büyüyüverdi iki haftada.
Biz bu taşınma sürecinde bir değişim sürecine de girdik ailecek, tümden yeniliklere açık yeni bir yere gelmenin, yeni insanlarla tanışmanın yeni bir işe başlamanın heyecanıyla bunu pozitif yöne çevirmenin telaşıyla koyulduk yola, bu bir fırsattı, tazelenmenin tazelenirken öğrenmenin, keşfetmenin, kendini tekrar tekrar keşfetmenin fırsatı.
Sabah yağmur yağıyor yine, taksi çağırdık hemen, Deniz, kucağımda gitti okuluna, memnun memnun, koltuğunda değil ana kucağında, neden memnun olmasındı:)


Biz iki sevgili oğlanı okuluna teslim ettikten sonra sahil boyunca yürüdük açık bir kafe bulup çay içmek için yağmur tekrar hızlandı, ıslandık:)

Sularımızı akıta akıta Salih Usta Unlu Mamullere girdik, taze demlenmiş çayımızı yudumladık, su böreğini tattık, ne zamandır ilk defa hamur işi yedim hiç düşünmeden, güzeldi ama sonradan tiroit ilacımı almadığımı hatırladım!
Yağmur dininceye kadar bekledik kafede, içtiğim güzel çayların hesabını yapmadım hiç, şimdi ofisteyim ve kahvemi koydum, maillerimi kontrol edeceğim.
Her yeni gün yeni bir başlangıç, yeni bir fırsat olsun size de, Delişimin dediği gibi “Şükürler olsun, bizi bizden daha çok düşünene ve bizim için hazırladığı harika mizansene!” katılmamak mümkün mü?!
Allah daima farketmeyi nasip etsin inşallah, gönül gözümüz açık zihnimiz hep berrak olsun, amin...



23 yorum:

ada ve deniz dedi ki...

O yağmurdan azıcık bize de gönderseniz. Buralar kavruluyor resmen. Fotoğraflar çok güzel bu arada:)))

Seyhan dedi ki...

kıskandım...

Gulcin dedi ki...

bu durumlarda mutlu olmayi, gelenin guzelligini secmeyi gorenleri cok seviyorum fadis. harikasiniz! ailecek deniz en cok ama :)
ne cok sey ogreniyoruz blog okuyarak ne mutlu bana seni de okuyorum boyle olumlu yaklasmayi ogreniyorum. sevgiler buralardan

fadinin sanati dedi ki...

Bu güzel dileklerinize bizde amin diyelim.... bu güzellikleri görebilmek anlatabilmek herkese nasip olsun... saglıklı güzel günler ailenizle beraber sevgiler:)))burası karadeniz sanırım :)))

Banuca dedi ki...

Ah ne güzeldir yağmurda yürümek, toprağın kokusunu içine çekmek, ardından sıcacık bir çay....
Ve ne güzeldir yeni bir hayata başlamak, yeni insanlar, yeni çevre...
Dilerim mutlu ve huzurlu geçer yeni hayatınızın her demi Fadişim :)

Proje Çantası dedi ki...

Her cümlenden huzur ve mutluluk fışkırıyor canım Fadiş. Ne güzel.

minik dedi ki...

salih Uatanın tokat çöreği de güzeldir:)))

sırrakalem dedi ki...

güzel haberler almak ne hoş. oraya alışmanız, mutlu olmanız... daim olsun fadişcim :)

Kiraz Limanı dedi ki...

Yağmuru pek sevmiyorum yazları... Çünkü güneşi daha çok seviyorum...

FADİŞ dedi ki...

Saadetçim eğer bulutlar lafımı dinlese hemen şimdi diyeceğim ama:))

FADİŞ dedi ki...

Seyhan:)

Nesrin dedi ki...

yağmur mu aman allahım burası 40 dereceyi geçiyor. fotoğrafları çok begendim

FADİŞ dedi ki...

Gülçincim sağol, sözlerin beni motive etti tıpkı Mümine'nin mutluluk dersleri gibi Cafe Annenin yazıları gibi motive etti. Ben de seni okumaktan ve seni tanımaktan çok mutluyum. Keşke her zaman böyle olumlu olabilsek zaman zaman unutuluyor bu ama her seferinde kendimi toparlayıp yeniden başlıyorum olumlu olmaya. Üstümüze yapışan olumsuzlukları biz topluyoruz yok etmekse aslında daha da kolay, kalbindeki kilidi açmak anlık bir duygu gel-giti, öyle bir gel-git ki gücü tepe taplak yapıyor ve tekrar sörf tahtasındaki sporcu gibi, tahtaya tekrar tekrar çıkıyoruz ve tahtayı kaybetmemek için ayağımız tahtaya bağlı. Yaradan o gücü insana vermese halimiz nice olurdu tek bir gel-gitte ipimizi kopartırdık herhalde.
Fazla uzun oldu biliyorum ama birden içimden kopuverdi yazdıklarım:)
Sevgiler Gülçinim sımsıkı sarılıyorum buradan sana.

FADİŞ dedi ki...

fadinin sanatı çok teşekkür ederim. Dileğin gerçekleşsin inşallah. Samsun'dan sevgilerle:)

FADİŞ dedi ki...

Banucum o doğanın içinde sen bunu çok güzel yaşıyorsun ve evet ardından sıcacık bir çay insanın tüm sıkıntısını alıyor. Yenilik güzeldir tekrar baştan başlamak için her şeye. Bu güzel dileğin için çok teşekkür ederim Banucum, kucak dolusu sevgiler, annenin de pamuk ellerinden öperim:)

FADİŞ dedi ki...

Edacım senin güzel gözlerin güzel bakıyor her zaman. Sağol senden de güzel haberler bekliyorum. Sevgiler canım.

FADİŞ dedi ki...

minik, çörekte aklım kalmadı değil doğrusu haşhaşlıları diyorsun değil mi?:)

FADİŞ dedi ki...

sıırakalem çok teşekkür ederim amin:)

FADİŞ dedi ki...

Kiraz Limanı sen böyle hissetmekte haklısın bir Karadenizli olarak, bu hava durumları bize çok yabancı daha, yazın ortasında sağanak yağmur ilginç geliyor doğrusu bir İzmirli olarak bize. Güneşi sıcağı ben de çok severim yanında bir ağaç gölgesi ve su varsa tabi:))

FADİŞ dedi ki...

Nesrincim Allah kolaylık versin akşamları serinlik olsa bir nebze rahatlarsınız, öpüyorum seni de:)

Nesrin dedi ki...

amin!! biz de o serinlikleri bekliyoruz zaten :) bende öptüm sizi

emel dedi ki...

Merhaba, yeni taniyorum sizi. Ve yazilariniz, özellikle de bu - yağmurla islanmiş olani- bana tebessüm ettirdi. Karadenizde yaşama imkani olanlara imrenmişimdir hep. Umarim yepyeni bir yerde, tertemiz, huzur dolu bir yaşama sahip olursunuz. Sevgiler...

KAMİKAZE dedi ki...

Ne güzel kareler.Allah hep böyle mutlu olmanızı nasip etsin ailecek.Dualarımız her zaman sizinle Fadişçim.Samsun'da hayatınızın en güzel günlerini geçirmenizi diliyorum.Evinizde sağlıkla oturun.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...