4 Temmuz 2012 Çarşamba

DALGALI DENİZ

Deniz dalgalanıp coşarken bir yandan, bizi de karaya vurup duruyor, bazen sert bazen yumuşak. 
Sular iyice köpürüp dibini göstermediğinde, kenara çekilip seyretmek kalıyor bize, sessizce, 
işte o zaman sahiden anlamaya başlıyorsun ne demek istediğini. 
Dinlemek sabırla dinlemek ve gözlemek. 




Deniz o zaman kollarını açıp anladığımızı anlatabildiğini görüp çoşkusunu gösteriyor 
işte o zaman biz de yelkenleri şişirip dalgaların üstünde yol almaya başlıyoruz. 



Deniz böyle işte, bir gün dalgalı bir gün süt liman,
İşte süt liman olduğunda sanıyoruz ki yarın da böyle olacak, her şey kolay geçecek, güle oynaya geçecek!


Gök gürültüsünü duyuyorum şimdi, şimşekler çakıyor durmadan ve şimdi yağmur yağmaya başladı Samsun'da.
Rüzgarın sesini duyuyorum, ben ürkerdim çocukken rüzgarın sesinden Deniz de ürker mi acep!

17 yorum:

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

annenin korkmadığından çocuklar da kormaz merak etme:) aslında korku denile şeyi bizlerden öğreniyorlar.

öykü dedi ki...

son cumlene bayıldım

ben cok urkerdım cocukken ruzgarın sesınden

denız de urker mı acep?

ada ve deniz dedi ki...

Ben tam tersi rüzgarın sesini hele ki şimşeği açık bira ana çıkıp seyretmeyi o kadar çok severimki. Gök delindiği zamanlarda balkonda alırım soluğu ya da çatıya çıkarım...

FADİŞ dedi ki...

Haklısın Haticecim öyle sahiden ben de korkularımı belli etmemeye çalışıyorum, gece çok yağmur vardı hem de çok ve ben bunları düşünürken dibimizde bir yerlerde aileler çamurlu suyun altında kaldı çocuklar boğuldu, dere yatağına konut yapan zihniyet bunun vebalini nasıl öder bilemem ama iki çocuğunu birden kaybeden annenin haberini gördüğümde kalbim yerinden söküldü sanki.
Not: Biz iyiyiz ama zemin katlarda oturan veya bodrum katta oturan pek çok sular altında. İlkadım Canik.

FADİŞ dedi ki...

Çocukluk unutulmaz bir yanımız hala küçük bir çocuk.

FADİŞ dedi ki...

Saadetçim sanırım bu çocukluktan gelen bir korku tabi ki çocukluktaki kadar değil ama bir ürperti yaşıyorum doğrusu, Deniz horul horul uyudu bu arada kreşte epey yorulmuş anlaşılan.

Recep Altun; dedi ki...

Merhabalar,

Dalgalı Deiz, güzel ve keyifli bir paylaşımdı. Teşekkürlerimi sunarım.

Cenab-ı Hakk'a kul olmanın idraki ve bilinci içerisinde hata ve kusurlarımızı itiraf ederek işlediğimiz günahların farkına vararak tövbe ve istiğfarda bulunmakla birlikte Allah'ın rahmetine nail olup günahlarımızdan kurtulacağımızı ümit ettiğimiz Berat Kandiliniz, hayırlı ve mübarek olsun. Ümmet-i Muhammed'in af mağfiretine vesile olsun inşallah!

Selam ve saygılarımla.

Asuman Yelen dedi ki...

Nasıl keyifle okudum bu parçayı Fadiş' cim anlatamam. İki denizi ne güzel harmanlamışsın.Her kelimesi her cümlesi ayrı güzeldi.Sanki duygular doğrudan senin yüreğinden benimkine geçti.(Aynı şeyleri çok fazla yaşadığımdan belki)
Bir önceki postun de öyleydi. Yeni yerler, yeni deneyimler, yabancılık, merak, korku, keyif iç içe geçince belleğe, yüreğe çakılıyor. Esas uzuuun yıllar sonra anlayacaksın bu değişik tadların insana neler kattığını.
Şİmdi oturdum temizlik sonrası ve ruhum dinlendi. Vücut nasıl olsa bir şekilde dinleniyor. Ama ruh...
Saol yaw.

KAMİKAZE dedi ki...

Ne güzel anlatmışsın Fadişçim.merhaba.Evinizde güle güle oturun.Tüm pozitif enerjimi gönderiyorum sana Deniz'e,eşine.Allah iyi günler göstersin.

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Çok güzel bir kumsal! Benimkiler de bayılırlar kumla oynamaya:) Eminim Deniz de öyle..
Ben böyle havaları severim, yağmur ve gök gürültüsü bir arada...

zeynep dedi ki...

Güzel bir şehir olduğunu duyuyordum hep belki bir gün görmek nasip olur.
Mutlu hafta sonları..

FADİŞ dedi ki...

Recep Bey çok teşekkür ederim, sizin de kandiliniz kutlu olsun.

FADİŞ dedi ki...

Asumancım çok teşekkür ederim, Deniz'e bu ismi koyarken hep enginleri düşündüm, özgürlüğü ama denizin hırçın olabileceğini bazen de gel gitler yaşayabileceğini düşünmedim ama ben Deniz'i her haliyle seviyorum:)
Sana da kolay gelsin canım, yorumlarını gördükçe mutlu oluyorum.

FADİŞ dedi ki...

Kamikazecim teşekkür ederim, amin. Nasılsın, uzun süredir yorum bırakmadın, neler yapıyorsun ilk fırsatta bloguna geleceğim. Öpüyorum seni:)

FADİŞ dedi ki...

Semi, üst baş dert değilse, pek takmıyorsan pek güzel eğleniyorlar çocuklar Deniz parktan, kumsaldan her döndüğümüzde bir miktar kumla geliyor eve:)
Bu havalar biraz gerilim de taşıyor ve ruh halim pek iyi değilse iyi olmuyorum ama ben iyiysem bu havalarda da güzellik buluyorum.

FADİŞ dedi ki...

Güzel bir şehir evet, uğrarsanız buralara beklerim:)

CEPAYNASI dedi ki...

Fadiş,
sevdiğim kentlerden Samsun...
çiftlik caddesinde yürümüşlüğüm,
Körfez'de pide yemişliğim,
Liman lokantasında rakı balık keyfi yapmışlığım var...
yıllardır gitmedim ama...
son fotoğrafa bayıldım:)
.
.
bir de bu yağmur,
şu 12 kişinin ölümüyle sonuçlanan selin yağmuru mu?:(
sevgiler....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...