13 Temmuz 2012 Cuma

BİR YAZ GÜNÜ



Bir yaz günü en güzeli çocuk olmak sokakta ya da kumsal da, dere kenarında, ağaç gölgesinde
olmadı parkta salıncakta ama muhakkak açık havada.

 Gönlüm tüm çocukların oynayarak gülerek büyümesini ister!

 Kumun bitmek bilmeyen hazinelerini kazmakla meşgul Deniz, anne bak diye seslenip bir deniz kabuğunu cebine atıyor. Ben  planlar yapmaya başlıyorum hemen bu deniz kabuklarıyla neler yaparım neler:)
 Nar çiçeği rengi pabuçlarımı da araya sıkıştırıp gösteririm böyle, rengi ne güzel değil mi?
 Gördüğünüz bu koca ayak Deniz'in, ayakkabı yetiştiremez olduk artık ayakkabılarını çabucak eskitmeye, pantolonlarının dizlerini delmeye başladı neyse ki abileri var da onlardan da epey kıyafet geliyor:)
 Kum gördüğünde anında terlikler atılır bir kenara:)



17 yorum:

Deli Anne dedi ki...

nefis.. Samsun'da yaz güzeldir tahminim Fadişim.. Sonuçta serin bir yazdır değil mi:)

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Yerim ben o koca ayakları çok şeker:) evet sana katılıyorum sevgili Fadiş ,tüm çocuklar çocukluğunu doya doya yaşasın.Küçük yaşta çalıştırılmasın,evlendirilip kaldıramayacakları yüklerin altında ezilmesinler.
Narçiçeği pabuçların çok güzeller güle güle giy:)

ada ve deniz dedi ki...

Denize girmiyor musunuz? burdan bakınca su güzel görünüyorda....Ah o ayakkabı meselesi. Ada 37 giyiyor şu anda. Senede iki numara değiştiriyor. bu yıl sadece ona 3 spor ayakkabı alındı...

FADİŞ dedi ki...

Müminecim bu hafta hava güzel geçti geçen hafta sonu da dahil gün içinde yazı da baharı da yaşadık hava bir kapandı bir açıldı hatta dereler taştı sel yaşadık iki üç kez, pek fenaydı ama genel olarak nem fazla %60 nem mevcut buna da ben alışık değilim ama alışıyorum.
Geceleri serin oluyor rahat uyunuyor İzmir'de bu namümkün. Samsun güzel yer esintisi bol, güneş açtımı milletin denize koştuğu parkın bahçenin bol olduğu bir yer:)

FADİŞ dedi ki...

Ye güzel ye izin veriyorum ama biraz bana da bırak:)

FADİŞ dedi ki...

Pabuçlarımı çok sevdim ben, küçük bir kız çocuğu gibi hissediyorum bazen kendimi:)

FADİŞ dedi ki...

Saadetçim havalardan fırsat bulabilirsek gireceğiz, netekim dün girdik nihayet. Bu sel felaketinden sonra deniz çok bulanıklaştı ve bir süredir hava müsait değildi dalga çok fazlaydı, dün bol bol deniz kabuğu topladım sahilden:)
Maşallah Ada'ya kocaman olmuş ayakları:)
Bizim ki daha çok ayakkabısını hırpalayanlardan, nerede su birikintisi var çamur var atlıyor, artık engel olamıyorum:(
Samsun'da güneş olsa da bir iki gün önce veya sabahtan yağmur yağmış oluyor ve yerlerde illa bir çamur su bulunuyor.

cafenoHut dedi ki...

NE güzel bir yaz günüymüş bu böyle.. Ne güzel ne keyifli fotoğraflar..
Az kaldı beni de bekle denizzz....

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

Ben de olsam ben de soyarım pabuçlarımı. Bir koca ayak da bizim evde var. Ayakkabı terlik yetiştiremiyoruz cimcimeye. Bu arada senin ayakların inceymiş ne güzel. babetinin rengi çok güzelmiş.

Adanın Annesi dedi ki...

İçim ferahladı Fadiş Abla

emel dedi ki...

Çocuklar hep mutlu olsa, çocukluklarini doya doya yaşasa.. Bununla ilgili bir yazi paylaşmiştim blogumda, beklerim. miniğin ayaklarida sizin papuçlarinizda pek güzeller bu arada;-)

FADİŞ dedi ki...

Güzeldi gerçekten Nohutçum, sana, kardeşine ve arkadaşına bol eğlenceli dinlenceli, sürprizli bir tatil dilerim:)

Elif'in Terazisi dedi ki...

Samsun' dan böyle mutlu görüntüler görmek ne güzel. Tüm çocuklar için ben de dileklerine katılıyorum, nar çiçeği rengi papuçlarında da istiyorum:)

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Nar çiçeği rengini severim, çok güzelmiş.
Sorma ben de çocuklara pantolon yetiştiremiyorum. Bazıları şort oluyor, kalın olanları bazen yamalıyorum. Ayaklar da öyle. Okul ayakkabısı, spor ayakkabı, sandalet, terlik derken kaç çift alıyoruz yılda bilmiyorum:)Onlar sağlıklı olsunlar da, öyle böyle büyüyecekler...
Samsun`dan çok güzel kareler...

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Benim için de bir yaz günü marulumun kıvırcık saçlarını açık havada uçuşurken görmek demekti, böyle şapka ardından değil:)) Neyse artık, bu defalık şirin ayaklarla yetineceğiz, mercimek parmaklarla:)))) Sevgiyle kal canım..

sezobigo dedi ki...

ne güzel kareler böyle en güzeli yalınayak dolaşmak ammaaaaaaaa senin ayakkabıları es geçmeden çok güzller ,ee seçen belli:)))

Berceste dedi ki...

Ben o biblo ayaklari yerim ama :) Hic dayanamam hem de :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...