5 Haziran 2012 Salı

YOLCULUK VE SONRASI

Samsun yolculuğu boyunca Deniz bir film seyretti, uzun süre uyudu ve son olarak atari oynayarak yolculuğu tamamladı. Yolculuk boyunca her gördüğü şeye bu ne, neden öyle, neden böyle, neden neden neden soruları hiç bitmedi:)

Bu gök kuşağının altından geçtik evet, efsane gerçekleşmedi, altında bir küp altın yoktu:)
 Daha gelmedik mi diyen Deniz.
 Bulutlar daha yakındı sanki.
Samsun'a yaklaştıkça bitki örtüsü de değişti, yeşillik arttı ağaçlar sıklaştı ve şu gördüğünüz çiçekler tarlalarda görünür oldu.
 Gençler plajdaydı, sahil kumluk.
 Burada da bir Özsüt buldum, balkon manzarası harika ama diyabetik ürünlerden sadece kazandibi vardı ve diabetik dondurma da yoktu:(





Şu sıralar böyle takılıyor Deniz ve inatçılığı arttı, işine gelmeyen şeyleri kesinlikle duymuyor.

15 yorum:

Nesrin dedi ki...

denizin bu oyuncak oynamasına hayranım ellinde hiç düşmüyor ne güzel,resimlerede bayıldım gerçekten

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

:) yerim onu bennnn maşallah .
canım hayırlısıyla bir yerleşmeniz kaldı sevgiler kolay gelsin

Deli Anne dedi ki...

amanın gittiniz mi siz de Fadişim.. hayrolsun, güzel olsun.. sanırım mekan değişikliği en çok çocukları vuruyor.. Selim de çok garipleşti ve tabii Kerim

necla dedi ki...

çok şirin bu ya ne güzel gülüyor öyle... maşallah...

FADİŞ dedi ki...

Nesrincim bir yere gidilecekse gündemdeki en sevdiği oyuncağı hemen eline alır öyle gelir böylelikle o rahat biz rahat kahvelerimizi içeriz:)

FADİŞ dedi ki...

Haticecim tatlılığı üstünde ve tabi inatçılığı da şu sıralar her şeye muhalefet ergen çocuk sanki. Eskiden bir günde bilemedin iki günde yerleşirdim hala yerleşmem bitmedi tabi Deniz faktörü var ortada o uzun süre ondan bağımsız hareket etmeme müsade etmiyor.

FADİŞ dedi ki...

Müminecim evet yavaş yavaş yeni sahamızı tanımaya başladık bile. Blogları açıp bakınamıyorum sen neler yapıyorsun? Selim ve Kerim'i öp benim için canım:)

FADİŞ dedi ki...

O gülüş var ya o gülüş yürek yakar:)

Nesrin dedi ki...

çok güzel benim etrafımdaki çocuklar oyuncakla oynamasını bilmiyor da anca kırıyorlar oyuncaklarını oyüzden çok hoşuma gidiyor bu oyuncak sevdası :)

suna'dan denemeler dedi ki...

merhaba Fadiş Hanım, kolaylıklar gelsin size ama çok merak ettim neden bu şehir değişikliği iş yüzünden mi acaba?

ada ve deniz dedi ki...

güle güle oturun yavaş yavş yerleşirsin artık. Havalarda güzel giderse bir taraftan da etrafı tanırsınız. Sahil büyük kurtarıcı olur sana...

Bugday Tanesi dedi ki...

Fotoğraflar harika,ulaşmanıza sevindim, iyi eğlenceler...

FADİŞ dedi ki...

Suna tayinimiz oraya çıktı desem:)

FADİŞ dedi ki...

Saadetçim sağol, yarın inşallah hava bize izin verirse bir kaç kreş gezeceğiz Deniz'le bir de evin bazı eksiklerini tamamlamamız gerekiyor, burada bir yapı market bulamadım malesef.

FADİŞ dedi ki...

Buğday Tanesi arkadaşım teşekkür ederim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...