2 Haziran 2012 Cumartesi

SAMSUN'DAYIZ

Otelde geçirdiğimiz ikinci gün, neden mi? Çünkü nakliye kamyonu Ankara'da arızalanmış ve kamyon tamir edilememiş, kısmetse pazar günü sabah saatlerinde kamyon eve yanaşmış olacak ve biz de artık evimizde yaşamaya başlayacağız.
Bu postta bir sürü fotoğraf olacaktı aslında ama makineyi odaya çıkarken arabada unutmuşum artık bundan sonraki yazıma eklerim inşallah.
Samsun hakkında ilk izlenimlerim:
Hızla gelişmekte olan bir şehir her yerde şantiye sahası var, şimdilik İlkadım ve Atakum dışında bir yer görmedim, trafik kurallarını pek takan yok diyeceksiniz ki her yer böyle ama ben nedense burada daha çok tırstım, şehir içinde çok hız yapıyorlar:(
Halk piknik yapmayı seviyor ve burada çok geniş piknik alanları var, park bahçe çok, sahili çok geniş, insanlar plaja inmiş, voleybol oynayan gençler, yüzenler vardı bu gün fakat sanırım denizde kum çökmesi olduğundan tehlikeli yüzmek, iyi yüzücü olmak lazım biz daha çok kumlarda takılırız oğluşla anlaşıldı, eğer yüzmek istersekte Sinop tarafına gitmek gerekiyormuş. Atakum sahili olan bir ilçe işte bu bakımdan benden bir artı puan aldı, eşim evin konumunu da iyi seçmiş bir artı da bunun için, parkta Deniz yaşında en az 6 çocuk gördüm bu konuda da şanslıyız, iş yerimizde eve yakın, bir sokak ötede bir kreş buldum hafta içinde görüşeceğim bahçeli iki katlı mustakil bir ev.
Yorgunum ama daha çok kafam yorgun, Samsun hakkında çok şey yazacağım, bizi merak edenlere haber vermek istedim, biz iyiyiz çok şükür, oğluş yolculukta fazla arıza çıkartmadı gayet uyumluydu zaten Afyon'a kadar uyudu ondan sonra iki mola daha verdik.
Herkese Sevgilerimi gönderiyorum:)

19 yorum:

Proje Çantası dedi ki...

İyi olmanıza sevindim. Öperim :)

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

epeyce bir zaman alır yerleşmen kolay gelsin canım inş sıkıntısızca gelir eşyaların. sevgiler

Recep Altun; dedi ki...

Merhabalar,

Siz Samsun'a ulaştınız ama, eşyayı taşıyan nakliye kamyonu arızalandığı için siz de otelde kalmak zorunda kaldınız. Birazcık canınız sıkılmıştır.

Her işin akışında bir hayır vardır. Sabırlı olmak gerekiyor. Böyle aksayan olaylar için "Güç olmasın da, geç olsun!" şeklinde hem kendimize teselli hem de aksayan işe mantıklı tarafından yaklaşmak için böyle temennilerde bulunuruz.

Yeni bir yere yerleşmek ve adapte olmak için de bir zamana ihtiyaç vardır. Cenab-ı Hakk, size kolaylıklar versin.

Selam ve dualarımla.

Cebimdeki renkler dedi ki...

Şimdilerde eşyalarınız gelmiştir ve sen de yerleşmeye çalışıyorsundur diye tahmin ettim Fatoş' cum. Kolaylıklar sana..

ada ve deniz dedi ki...

kamyonun bozulması aksilik olmuş. Geç olsun güç olmasın diyelim...
Devrim'de hem Samsun'un pek yüzmeye elverişli olmadığını söyler. Sinop doğumlu ya çok sever Sinop'u. Evinizin denize yakın olması ise güzel. Girmeseniz de deniz havası başka olur...

mutfak güzeli dedi ki...

hg. niz şehrimize.alışınca çok seveceğiniz bir şehir.

Elif'in Terazisi dedi ki...

Şimdi gelmiştir eşyalarınız, herhalde. Kolaylıklar dilerim:)

nil dedi ki...

Aradım ulaşamadım Fadişim, nedense yazılarını çok geç görüyorum:( düşmüyooor listeme.

İyi olduğunuza sevindim, bekliyorum yeni haberlerinizi...

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Nakliye aksiliğine rağmen güzel haberlerine sevindim. Karadeniz yüzme açısından tehlikelidir. Sorman lazım gerçekten neresi uygun. Kreş bulman da sevindirici, umarım eğitimi de istediğin gibi olur.
Sevgiler Fadiş:)

FADİŞ dedi ki...

Sağol canım, ben de öpüyorum sen nasılsın?

FADİŞ dedi ki...

Haticecim yorumları okuyup cevap veremedim kusuruma bakma. Senin işler nasıl gidiyor? Bir kaç gün sonra inşallah daha rahat olacağım o zaman tüm blogları ziyaret edeceğim:)

FADİŞ dedi ki...

Recep Bey nakliyeci firmaya kızdım önce ama kızgınlığımın saçmalığını bile bile, yorgunluk çok fazlaydı tabi olacak o kadar. Kısmet böyleymiş dedik sonra razı olduk ne yapacağız başka, küçük çocuk olunca başka oluyor her şeyi idare edemiyorsun düzen istiyor çocuklar, bir gün orada bir gün burada tüm rahatları kaçıyor.
Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim.
Selamlar.

FADİŞ dedi ki...

Yerleştik kısmen canım, her şeyi yerli yerine koymaksa biraz zaman alacak, sevgiler:)

FADİŞ dedi ki...

Saadet biz de öyle dedik kızgınlığımız geçince:)
Sinop'a doğru daha uygunmuş yüzmek zaten burada da dubaları koymuşlar güvenli alanı belirlemişler ama yine de dikkatli olmak lazım dalgalar girdap oluşturuyor. Bol bol kumla oynamayı düşünüyoruz:)

FADİŞ dedi ki...

mutfak güzeli hoş bulduk:)

FADİŞ dedi ki...

Elif'in Terazisi geldi geldi, teşekkürler, sağol canım:)

FADİŞ dedi ki...

Nilcim bir araştırayım neden acaba, iyiyiz çok şükür ama bu neme alışabilir miyim bilmiyorum. Görüşürüz canım:)

FADİŞ dedi ki...

Semi teşekkür ederim. Yüzme konusunda biz de temkinliyiz, en güvenli yeri bulacağız bakalım, kreşe ise tam karar veremedim hala araştırıyoruz:)

ÇokBilmiş dedi ki...

Yüzmek istiyorsanız Ünye'nin üstüne tanımam. Arabayla 40 dk'da gidebilirsiniz.