25 Haziran 2012 Pazartesi

SAMSUN' DA TRAFİK

Samsun trafiğinde sıklıkla karşılaştığım davranışlar:
Yayalar ve araçlar kırmızı ışıkta geçiyor,
Arabalar kırmızı ışıkta hızlarını arttırıp geçmeyi marifet sayıyor,
Arabalar sağdan giderken birden önüne zırt diye çıkıyor, çok hızlı araba kullanılıyor,
Ters yönde dörtlülerini yakıp yola devam etmek burada çok normal bir davranış,
Korna çok kullanılıyor,
Ambulansa yol verilmiyor,
Araçlar burunlarının dikine giderken sağa sola bakmıyorlar,
Turistler bile yaya geçidinde ve trafik lambasının olduğu yerde karşıdan karşıya geçerken çok dikkatliler sağ sol baka baka hızlı bir şekilde karşıya geçiyorlar.
Türkiye'nin her yerinde trafik kuralları çiğneniyor ama burada bana daha fazla çiğneniyor gibi geldi:( 

15 yorum:

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

:((( birey olarak yetişemedik gitti:(

Cebimdeki renkler dedi ki...

Nispeten küçük şehirlerde araba kullanmak daha zordur bu yüzden bence...

Sevgi dedi ki...

ay fadişim allah korusun, neler yazmışsın öyle.. korktum inan ki.. dikkat edin kuzum..

FADİŞ dedi ki...

Haticecim inan tırstım ben, Tire'de de pek kurallara uyulduğu söylenemez özellikle yayalar kurallara uymaz orada ama belki buranın yabancısı olduğum için tedirgin oluyorum trafikte ters hareketler fazlasıyla dikkatimi çekiyor.

FADİŞ dedi ki...

Bu konuda haklı olabilirsin canım. Minik kızın nasıl, iyice büyümüştür artık gezmelere sık sık çıkıyor musunuz, blogunu ziyaret etmedim ne zamandır dur bir bakayım:)

FADİŞ dedi ki...

Sevgicim böyle arka arkaya yazınca kural ihlallerini ne kadar korkunç görünüyor değil mi, hepimiz Allah'a emanetiz, dikkatli olmaya çalışıyoruz.

ada ve deniz dedi ki...

Trafik kültürümüz yok malesef. İnsanlar giderek daha bencil oldular sanki...

Follow_me dedi ki...

Emin ol bu saydıkların bir çok şehirde var malesef:S

Görüşmek üzere
www.bakbuharika.blogspot.com
http://www.facebook.com/harikadekorasyon

Nesrin dedi ki...

birazcık öyle olmuş gerçekten bu nasıl bir trafik yahu canım

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Duymamıştım daha önce ama şaşırtmadı beni:((

FADİŞ dedi ki...

Haklısın Saadetçim aynen öyle.

FADİŞ dedi ki...

Hoş geldin Follow- me:)Bencilliğin ve kural tanımazlığın olduğu her yerde var evet.

FADİŞ dedi ki...

Nesrincim insan yeni bir yere alışırken algıları fazla açık oluyor, çevreyi gözlerken olumsuzluklar da bazen göze fazla batar oluyor.

FADİŞ dedi ki...

Semi ben önceden uyarıldım eşim tarafından, o benden önce bir keşif yapmıştı:)

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

En azından ilk şoku atlatmışsın Fadiş:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...