22 Haziran 2012 Cuma

Samsun 27 derece

Samsun, güzel Samsun. Samsun'da güneşin altındaysanız pişebilirsiniz nemle birlikte hava gerçekten bunaltıcı olabiliyor hatta hareket halindeyseniz yapış yapış olursunuz ama bir ağaç gölgesine gidin veya bir binanın gölgesine, hemen bir serinlik hissini yaşarsınız hatta ve hatta akşamüstü rüzgar esiyorsa üşürsünüz bile. Geceleri rahat uyunuyor ve sıcaktan bunalmıyorsunuz:)
Şu anda geçici ofis binamız 11. katta tüm Amisosu Batıpark'ı görebiliyoruz .
Bu görüntüyü cep telefonuyla çektim o yüzden çok net bir fotoğraf değil.

Bu arada  siz neler yapıyorsunuz bloglar tatile çıkmış sanırım bir sessizlik hakim:)

9 yorum:

Adanın Annesi dedi ki...

Yoo, burda olanlarda var :)
Fotoğraf çok net olmasa bile harika görünüyor burdan Samsun :)

Kiraz Limanı dedi ki...

Hoşgeldiniz Karadeniz'e,

Kusura bakmayın yoğunluğumdan dolayı aktif kullanamıyorum blogu.Ben Ordu'da yaşıyorum Samsun'a geldiğimizde sizi ziyaret etmek isterim.
Mail adresim yurdanurcinek@karadenizin.com buradan haberleşebiliriz.

Sevgilerimle,

cafenoHut dedi ki...

Offf daha önceki postlarını okuyacağım hepsi aklımda neler yaptınız alışabildiniz mi?? Ama bir türlü fırsat bulamadım.
Umarım herşey yolundadır.

Manzara harika ama:)

FADİŞ dedi ki...

Ada'nın Annesi gün içinde ofis dışında oluyorum sıksık ve inan 50 koruma faktörlü kullanıyorum güneş koruyucuyu ama nafile yine de yüzüm yandı ki ben bronzlaşmayı hiç sevmem mümkünse yaz kış beyaz olmalıyım. Samsunun çok güzel yerleri var evet ve bence burada yaşayan halk çok şanslı:)

FADİŞ dedi ki...

Yurdanur hoşbulduk, yoğunluğunuzu anlıyorum dergi çıkartmak kolay değil üstelik bir de miniş var kolay gelsin. Geldiğinizde muhakkak arayın görüşelim, mail adresinize telefon numaramı bırakayım.

Sevgiler:)

FADİŞ dedi ki...

Nohutçum her şey yolunda, sen neler yapıyorsun bloguna uğradım geçenlerde ama uzun uzun bakınamıyorum.
Öperim seni kardeşine de selamlar:)

Vintage Duygular dedi ki...

Umarim iyi yerlesmis, ve trafik! disinda Samsun"u sevmissinizdir. Deniz nasil? Manzara muhtesem! Sorma bizim buralar yagmurlu. Bugünde benim atesim var,bogazim sis ama cocugun hasta olmasindan cok daha kolay :) Umarim güzel dostluklar kurar,iyi komsular edinirzsiniz ;)

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Güzel manzara:)
Bu arada tatile henüz gitmedim, bloğumdayım beklerim Fadiş:)

nalan dedi ki...

Biraz dolaşsam nerde olduğunu sormadan anlarmışım,genellikle yorum yazmadan blogu dolaşırım ama bu kez atlamışım. Samsunu iki kez geçerken uğrayıp gün boyu gezmiş ve sevmiştim. O zamanlar 1yıl Trabzonda klmıştık. Orayı da çok sevdim. Kardeniz çok güzel. Tadını çıkarmanı diliyorum.