6 Haziran 2012 Çarşamba

ISINMA TURLARI

Elimde Çorum'dan aldığım leblebi ve kuru üzüm bir yandan atıştırıp bir yandan yazıyorum. Bu gün yorgunluğum fazlasıyla vurdu beni, sinirlerim ise berbat, ben bu haldeysem kuzum ne haldedir düşünmek bile istemiyorum resmen travma geçiriyor kuzu. Dışarı çıkmak istemiyor, apartman komşumuzdan korktuğunu söylüyor ki kendisi yönetici olup daha bir kez gördüğümüz biri, evde benim üstüme çok düştü ve ben bin türlü işi bitirmeye çalışırken ki yine onun için, evde bir düzen oluşturmaya çalışıyorum, yemek yemez, laf dinlemez oldu sanki benim kuzu gitti bir ergen çocuk karşıma dikildi. Bitmek bilmez soruları, neden neden nidaları ve durmadan konuşan hiç susmayan bir Deniz oğlan. O konuştukça ve soru sordukça cevap vermekte yetersiz kalan ben beynimde karıncalar gezinirken abandone olmuş durumdayım, öyleki orda burda bulduğu kutuları karıştırıyor, yapma dediğimi yapıyor, boyuna göre bulduğu musluğu bol bol kullanıp üstünü başını ıslatıyor, kolileri devirip topladığım tüm oyuncakları etrafa saçıyor olur olmaz her şeye ağlıyor ben biraz çıkışınca da seni seviyorum anne hem de çoook demeye başlıyor, vicdan azabımı düşünebiliyor musunuz?
Zaman zaman dur sus demelerimin dozajı artarken kendimden tiksinir oldum, çocuğumla yeterince ilgilenmeyen bir anne oldum sanki ama bu durumun geçici olduğunu düşünüp teselli ediyorum kendimi, oğlum her kelimemden, tavrımdan bir anlam çıkartıyor ve yeniden sorularına başlıyor.
Deniz  çok duyarlı bir çocuk fazlasıyla duyarlı, antenlerini açmış sinyalleri topluyor.
Dün gece gözlüğümü düşürdüm ve camını bir güzel kırdım, gece yarısı telaşla kutuları açıp yedek gözlüğümü aradık karı koca, gözlüksüz bir adım atamam ben, üstelik hemen başım ağrımaya başlar neyseki şansım yaver  gitti de gözlüğümü buldum ama bu seferde bu gözlüğü neden yedek yaptığımı hatırladım, burun bölgesi fazlasıyla rahatsız edici ve tam olarak bana uygun oturmayan bir gözlük yeni olmasına rağmen tadilattan geçmesi gerek. Ben bu gözlükle bu gün iş yaptım hep ve gene gecenin bir vakti çamaşır selesini alırken elime, nasıl olduysa mesafeyi iyi ayarlayamadım ve çamaşır selesini burnuma çarptım, ben genelde canım acısa da ağlamam ama bu sefer göz yaşlarıma engel olamadım, canım çok yandı zaten hemen bir morarma ve şişlik oldu umarım ciddi bir hasar yoktur yarın duruma göre doktora gideceğim.

11 yorum:

sırrakalem dedi ki...

fadiş geçmiş olsun, gözleri bozuk biri olarak çok iyi anlıyorum o anki halini.
deniz için zor bir süreç, alıştığı yerden, alıştığı insanlardan, güvenli bölgesinden uzak... alışacaktır zamanla elbet. eski mutlu hallerine dönecektir. siz de, o da... kolay gelsin sana :)

Elif'in Terazisi dedi ki...

Seni çok iyi anlıyorum, eşimin işi dolayısıyla çok taşındık. Çocukla yerleşmek çok zor ama güçlü ol, gelir geçer bu günler.
Kendi tecrübelerimi yazsam,sanki akıl vermiş gibi olurum ki bu en son ihtiyacın olacak şey ....
Kolaylıklar dilerim.

Nesrin dedi ki...

hay allahım büyük geçmiş olsun aksilikler üst üste geliyor inş en kısa zamanda toparlanırsınız. sevgiler

hypo dedi ki...

kolay değil taşınma durumları.
hele çocuklar için bir yıkım.
umarım en kısa zamanda atlatırsınız.
eski huzurlu günleriniz geri gelir.

flzpink dedi ki...

Taşınma ve yeni bir evi/çevreyi benimsemek çocuklar için sandığımızdan da zor olsa gerek. Biz bu değişikliğin nedenlerini gerekliliğini bildiğimiz halde adapte olamazken, Deniz gibi çocuklarımız neler düşünüyor tahmini bile zor..
Kolaylıklar ve bol sabır diliyorum..
Ve geçmiş olsun, iki eski gözlüğünü de atmayıp, nolur nolmaz diye yedekleyen birisi olarak çok iyi anlıyorum sizi :)

ada ve deniz dedi ki...

belli canın çok sıkılmış senin. Keşke imkanları olsa da bu alışma döneminde annenler gelebilseydi sizlerle. Hem Deniz'le ilgilenirlerdi işlerin kolay biterdi hem de size yoldaş olurlardı. Sıkma kendini diyeceğim ama uzaktan ahkam kesmek gibi olacak....
En güzelini sen demişsin aslında "geçici bunlar".....

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Görünmez kaza dediğimiz böyle bir şey sanırım. Çok geçmiş olsun Fadiş, umarım ciddi değildir.
Deniz için olan durumun da geçici olduğunu düşünüyorum. Kendine haksızlık yapma, yerli yerine oturunca düzeniniz eminim sen de Deniz`le daha çok vakit geçireceksin.
Sevgiler...

bahar006 dedi ki...

Çok geçmiş olsun, çocuklarda zaman zaman rutinlerini değiştiriyorlar sanırım, biz bile bazen çok aksi ya da hiç huyumuz olmayan şeyleri yapabiliyoruz bunalınca, elbet geçecektir, sabır:)

Banuca dedi ki...

Canım yaaa... Kıyamam ikinize deee :(
Biraz zaman... herşey yoluna girecek biliyorsun, sabır şekerim sabıııır .....

pisikopati dedi ki...

:((( bazen herşey üstüste gelir derin bir nefes al ve geçecek de..

Gulcin dedi ki...

ah fadis yorgunluk kolay degil. diger yaziyi da okudum demek odagi ayarlayamamislar gozlugun. Cok onemli hakikaten :( dilerim bir an once duzeniniz oturur. Bunlar hep gecici her sey duzene girecek insallah. sevgiler