17 Mayıs 2012 Perşembe

TAŞINMA NOTLARI-2 VE DEĞERLİ BİR HEDİYE

Ne diyebilirim ki on gündür bloguma bir şey yazmıyorum ve blog okuyamıyorum  hiç fırsatım olmuyor, Biz iyiyiz, her şey yolunda çok şükür sadece yorgunluk var.
Deniz taşınma işine her ne kadar alıştı gibi görünse de üstüne babasının iş gezisinde olması ve beş gün ayrı kalması ona pek yaramadı gündüz vakti oyun oynarken halının üstünde buraya ve buraya bide buraya çiş kaçırdım anne diye başladı her şey ve baba eve gelinceye kadar devam etti babayı görür görmez bu davranışını bitirdi neyse ki.
Bütün eşyaların bizimle gelip gelmeyeceği onun için bir sorun, tepesindeki kağıt lambayı bile soruyor bu gelecek mi  diye, evet oğlum hepsini yeni evimize taşıyacağız diyorum rahatlıyor konuşmamızın üstünden biraz zaman geçiyor başka bir eşyayı soruyor bu sefer :)
Tire'deki son günlerimizde arkadaşlarıyla bol bol oynasın diye hep bir aradayız, kafam kazan gibi şu anda.
Annemlerde üç güzel gün geçirdik, mis gibi yemeklerini yiyip tatlı sohbetini kaçırmadım gece yarılarına kadar konuştuk tıpkı eskiden olduğu gibi.
Şimdi üç gün Karaburun'a babaanne dede yanına gideceğiz bir de onların gönlünü alacağız inşallah.
Taşınma telaşı içindeyken kargo geldi kapıma, bir baktım Haticeciğimden bir paket, daha önce bahsetmişti kıvırcığıma bir hediyem var demişti bloger toplantısına gidemeyince kalmıştı göndermiş. Oğluş paketi heyecanla açtı ve çok şaşırdı çok güzel bir dinazor çantası ve en sevdiği renk olan yeşille yapılmış kocaman bir dinazor çıktı ortaya, tatlı mı tatlı. Haticecim sen ne kadar dikkatlisin böyle, bir insana nasıl hediye verileceğini çok iyi biliyorsun, ellerine sağlık, ellerin dert görmesin çok güzeller, dinazor ailesi genişledi sayende, Deniz'e göre bu dinazor ağaç yiyen olup adı da yeşil dinazordur biline:)
Oyuncağımızı elinde fotoğraflayamadım bu sefer, evin dağınıklığında ona da bir haller oldu fotoğraf çekemez oldum kaçıyor.


Şu güzelliğe bakar mısınız? Hayran kaldım işçiliğine!
Bu postu çok önce yayınlamak istedim ama bir türlü fırsat olmadı istedim ki Deniz oynarken çekeyim olmadı hep kaçtı artık daha fazla bu güzelliği göstermeden duramadım ve yayınladım böyle işte. Çanta çok kullanışlı içinde güzel bir astarı ve cebi var, diğer dinazorları da rahatlıkla alacak genişlikte. Ellerine sağlık Haticecim "Örgü Çantam", seni kocaman öpüyor ve kucaklıyorum, çok güzel bir hatıra oldu bize, sağol.

13 yorum:

sezobigo dedi ki...

fadişim kolaylıklar dilerim taşınmak zor hele ki şehirler arası daha da zor.hediyen çok güzelmiş çok beğendim bende.
sevgiler

pisikopati dedi ki...

ben de dinazor seviyorum ustlik yesil de favori rengim ....ayrica bu dinazor harikaaaaaa. koca kadin denizi kiskandim iyi mi:))))))

halime dedi ki...

yeni evinizde ğüle, ğüle mutlulukla oturun.
Deniz'de hediyesini kavuşmuş:))Hatice'minde ellerine sağlık.
sevğiler.

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Son turlar başlamış Fadiş demek ki...
Hem duygusal, hem telaşlı zamanlar.
Dinazor ve çanta harikaymış, sevilmeyecek gibi değil. Ben olsam ben de oynarım:))

fadinin sanati dedi ki...

yeni evinizde güle güle saglıkla oturun hediyelerde çok güzeL Hatice hanımında eline saglık sevgiler:)))

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Hatice'nin bloğunda da gördüm çantayı, bayıldım. Kıvırcığımın da bayıldığına ve eline sırtına çok yakışacağına eminim.. Güle güle kullansın, taşınma işiniz bitti mi bilmiyorum ama yerleşimde kolaylıklar diliyorum Fadişçim..

ada ve deniz dedi ki...

Biz bu eve taşındığımızda da Ada 3 yaş civarındaydı. Sanırım Deniz'le aynı yaştaydı. Ama böyle bağlılıklar anımsamıyorum ben. Hoş her çocuk birbirine benzemez ama düşününce aklıma geldi. İşin zor bu anlamda. Taşınma bir şekilde hallolur. Umarım Deniz'le ilgili uyum sorunları yaşamazsınız. Kolay değil apayrı bir iklim, insanlar.
Bu arada sevdiklerinizle çok güzel vakitler dilerim. Son turlar:)))

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

Canım benim her işin kolay gelsin inş. güzel sözlerin için çok teşekkürler öpüyorum seni ve kıvırcığımı:)sağlıkla oynasın inş.

Selen dedi ki...

Yeni bir evde ilk uyandığım sabahı çok severim ben. Ama tabi çok zor iş taşınmak, yorgunluğu bir yana, stresi bile yeter insana. Kolay gelsin Fadiş... Tez zamanda hayırlısıyla atlatırsın inşallah bu taşınma olayını.

Sevgi dedi ki...

fadişim allah kolaylık versin canım.. sen bizi boşver.. bol bol vakit geçir ailenle..
denizimin böyle duygusal davranması normal.. oda kendini hazırlamaya çalışıyor.. canım benim..
çantaya ve dinazora bayıldım.. güzel günlerde kullansın kuzucuk..

aslı dedi ki...

süppermiş, ellerine sağlık hatice hanımın

AsOrTiK dedi ki...

bir yandan taşınma işleri ve seyahatlerinizin en yoğun olduğu bir dönemdesiniz sanırım. size kolaylıklar diliyorum.
deniz'in hediyeleri çok güzelmiş çok beğendim, güzel ve sağlıklı günlerde kullansın.
sevgiler

Cebimdeki renkler dedi ki...

Fadiş' cim kolaylıklar gerçekten hem yoğun zamanlar hem de duygusal...
Dinazor çok şirin olmuş bu arada.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...