16 Nisan 2012 Pazartesi

PAZAR GÜNÜ HALLERİ

Hafta sonu pek rüzgarlı pek yağmurluydu ama biz yağmur falan dinlemedik Deniz'in amcasının doğum gününü kutladık.
Konak Pier'de Mezaluna'da bir öğle yemeği ve arkasından kahve ile doğum günü kutlamasını  tamamladık, kahve için yer ararken kitapçı gözümüze ilişti daha doğrusu Deniz'in gözüne! İztikameti o yöne çevirip arkasına bakmadan kitapçıya dalmasını görmeliydiniz, çok kararlıydı çok ve bu kararının meyvesini de sonunda kopardı işte meyvesi:)






Deniz'in amcasına veda ettikten sonra gözümüzü karartıp istikameti Gaziemir Optimum'a çevirdik ben Mango Outlette günümü gün ederken biri hediye olmak üzere 5 parçaya 75 lira vererek derin bir nefes aldım, alışveriş yapmanın tatmin duygusuyla artık çocuk oyun parkına gidilebileceğine karar verdim ama giderkeeeeen yine yeni bir DR çıkartması yapmamız gerekti gerekti diyorum çünkü Deniz oraya doğru yönelmişti bile, bazen bizi onun yönlendirdiği paranoyasına kapılıyorum ama bu gerçek değil değil mi söyleyin bana söyleyin!!!
Öğle uykusunu uyumayan Deniz hayret verici bir şekilde bütün gün sadece süt içmiş biri olarak fazlasıyla afyonu patlamış bir çocuktu ve uykusuzluğunun marifetiyle arıza çıkartıp almaması gereken bir kutu oyununu almakta ısrar etti arkasından kitap reyonundan bir dinazor kitabında karar kılmışken Cars serisinin arabalarına yönelip koleksiyon parçalarından ikisini kaptı ve en son dinazor oyuncaklarını görünce hepsini birden aniden bırakıp hızla bir dinazoru kapıp bunu istiyorum deme zahmetinde bulundu; bu durumda anne baba ne mi yaptı tabi ki bunun şu anda imkansız olduğunu hali hazırda iki saat önce yeni bir dinazora sahip olduğunu belirttik kendisine, çok kararlıydık ve kesinlikle kararımızdan dönmedik (burada alkış lütfen) Deniz ağlamaya başladı ve bu ağlak hal biz arabaya bininceye kadar devam etti arabanın içine girer girmez koltuğuna kurulan Deniz aniden ağlamayı kesip anne süt verir misin dedi iyi mi?:)
Maceramız aslında burada sona ermedi oyun parkına gidip bir de şimşek Mc Quin'e binildi ve arkasından ilk çarpışan araba deneyimimiz yaşandı Deniz kahkahalar atarken ben o ışık ve hareketli ortamda beceriksiz bir fotoğraf çekebildim.

6 yorum:

bir kase lezzet dedi ki...

ÇOK HOŞ PAYLAŞIM CANIM
:)
OĞLUŞA MAŞALLAH.

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

NEden uyumamak için direnir bu ufaklıklar anlamıyorum. Onlar da büyüyünce anlayacaklar zaten neler kaçırdıklarını :D
Karelerin birinde esniyor zaten :D

Deli Anne dedi ki...

fadişim can ım seninle görüşmeyi çok isterdim hafta sonu olmadı:( bir tek hafta sonumuz var gezebildiğimiz ailecek çünkü:(

amma velakin yazamadım hiç sana içimde kaldı

FADİŞ dedi ki...

bir kase lezzet çok teşekkür ederim, iyi haftalar:)

FADİŞ dedi ki...

Sanırım sadece hafta sonu anne baba ile uzun vakit geçirince uykuyla harcamak istemiyorlar günlerini, hem de ne esnemek uzun süre böyleydik ve eve dönüşe geçtiğimizde bir süre sonra uykuya daldı:)

FADİŞ dedi ki...

Delişim kalplerimiz bir bu yeter, ailenle dilediğince geçir günlerini biz yazışmaya devam eder halleşiriz, öpüyorum seni, çocukları da kucaklıyorum sımsıkı:)