26 Nisan 2012 Perşembe

MİMLENMİŞİM

Vintage Duygular beni mimlemiş teşekkür eder ve hemen mime geçerim:

1.) Mesleğin seni mutlu ediyor mu?
Bütünüyle olmasa da evet mesleğim beni mutlu ediyor şimdi ki aklım olsaydı tekstil tasarımı veya grafik okurdum .

2.)Dilediğin meslek miydi?
İlk başlarda heykel veya resim okumaktı isteğim tiyatroyu da severdim ama babam o yıllarda bana fazla seçenek bırakmadı ben de karşı çıkmayacağı tek okulu seçtim.

3.)Yalnız mı ilişkide yaşamayı mı tercih ediyorsun?
Yalnızlık Allah'a mahsus, Allah kimsesiz ıssız bırakmasın inşallah; zaman zaman yalnız kalmaya ihtiyacım oluyor, her insan gibi sessizlik istiyorum bazen, dağınık, şiddetli veya artık uğultu haline gelmiş sesler beni çok rahatsız eder yani kısaca düşüncelerimi duymaya ihtiyacım var bu durumda insanlardan uzaklaşmayı tercih eder ortamdan kaçarım:) Aile kurmak bana her zaman iyi geldi, aslında eşim bana iyi geldi, buradan kendisine teşekkürü bir borç bilirim:))

4.) Tatsız durumlardan kaçınmak için yalan söyler misin, dürüst ol?
Evet söylerim ama karşımdakine  ümit vermek için, zor durumdayken genelde çok baskıcı sorular karşısında geçiştirmek için aklıma ilk gelen şeyi söyler yırtmaya çalışırım, karşımdaki beklediği cevabı alınca mutlu olacaksa bazen istediği cevabı veririm, pembe yalanlar yani ama genelde dobra olduğum söylenir cevaplarım zaman zaman kırıcı olabiliyor.

5). Yabancı bir dil konuşuyor musun?
Konuşuyorum sayılmaz senelerdir kursa giderim ama bir türlü düzgün konuşamam, eşime göre pek çok kelime bende yer etmiş zamanı gelince ortaya çıkıyor ama işim dolayısıyla tarzanca olsa da konuşmak zorunda kalıyorum.

6.) Rüyandaki evde oturuyor musun? Taşınmak veye yurt dışına gitmek istiyor musun?
Mekan olarak soruyorsan hayır diyeceğim, hayalimde bir ev fikri var tabi ama manevi olarak soruyorsan rüyamdaki eve sahibim içindekiler evimi ev yapıyor çok şükür:) Yakın zamanda bir yer değişikliği yaşayacağım Allah'ın izniyle, evet yurt dışına gitmeyi istemiştik eşimle, böyle bir girişimimiz oldu ama işverenle prensiplerimiz uyuşmadı iş dolayısıyla bir gidiş olacaktı. Bunaldığımda, olmaz bu kadar deyip terki diyar edesim olmuştur  çok.

7.)Mobilya değiştirmeyi sever misin?
Evet, daha doğrusu benim için manevi değeri olan bir kaç parça dışında mobilya değiştirmeyi, dönüştürmeyi, sıkıldığımı bir başkasına vermeyi severim.

8.) Çevreye, hayvan korumaya hiç katkın var mı?
Kendimce bir şeyler yapmaya çalışıyorum, bir kere bütünüyle doğayı seven saygılı bir birey yetiştiriyorum:)

9.) Televizyon ve filmleri sever misin?
Televizyon sevmem, hele dizi hiç seyretmem (çok uzun süredir bu böyle) senaryosu yılan hikayesine dönen, saçma diyalogların döndüğü, herkesin birbirine vurup hakaret ettiği dizilerden nefret ederim. Şimdi bana sorsanız hangi dizileri biliyorsunuz diye magazinsel haber olmuş gerçekmiş gibi diziden pasajlar sunan gazete haberlerinden bazılarını biliyorum. Bir ara "Bir kadın bir erkek"i  vakit buldukça izliyordum, "Yalan dünyayı" da bir kere izleyebildim.
Sinema filmlerini severim, fantastik kurguları eski yönetmenlerin filimlerini kaçırmamaya çalışırım, Nuri Bilge Ceylan, Ferzan Özpetek filmlerini, eski İtalyan filmlerini, eski Türk filmlerini severim.

10.) Bırakmak istemediğin kötü huyların var mı?
Bırakmak istemediğim değil de bırakmak istediğim kötü huyum var. Kendime çok acımasız yaklaşır yerden yere vururum, tabi bilinç altını incelemek lazım belki bir kaç terapi iyi gelebilir:))bundan vazgeçmek istiyorum.

11.)Loto veya benzeri şans oyunu oynar mısın?
Bir kaç kez piyango bileti almışlığım var.

Bu mimi ben sevgili Proje Çantasına paslıyorum bir de onun cevaplarını görelim bakalım, vakit bulduğunda cevaplarsan sevinirim Edacım:)




6 yorum:

Proje Çantası dedi ki...

Güzel arkadaşım, sen istersin de vakit ayırmaz mıyım. Pası aldım :) Ben de bir başkasına mı paslayacağım? İlk mimim de :)

FADİŞ dedi ki...

evet canım sen de istediğin kişilere pasla:)

Nesrin dedi ki...

seni daha yakından tanımak güzeldi :) tarzanca konuşmana da bayıldım :D

Vintage Duygular dedi ki...

ne guzel yanitlar,senin durust ve temiz yuregini yansitiyor..iyi ki tanimisim seni

FADİŞ dedi ki...

Thanks very well Nesrin:))

FADİŞ dedi ki...

Vintage Duygular, duygularımız karşılıklı:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...