5 Nisan 2012 Perşembe

HEDİYELER SAHİPLERİNİ BULDU

11  blogger arkadaşım hediye duyuruma yorum bırakmış böyle olmasına da azıcık sevindim doğrusu çünkü herkese bir şeyler vermeyi istiyordum. Bu dört hediyeyi kazananların dışında kalan arkadaşlarıma da ufak bir şeyler yapacağım hatıra niyetine, işin güzelliği de burada zaten öyle değil mi?:))
Biz en basit yöntemi kullandık, kağıtlara isimleri yazdım Deniz'e isimleri çektirdim ödül sırasına göre ilk çıkana ilk hediye şeklinde belirledim, umarım hediyeleri beğenirsiniz, kusurlarını görmeyin oldu mu?:)


1.Minik Sürprizler                 "şeker kavanozu"
2.Sezobigo                           "el çantası-clutch"
3.Leyla'nın Kahve Dükkanı  "kalpler"
4.Lezzetli Somunlar             "keçe kar tanesi"

Güle güle kullanın arkadaşlar, hherteldenn@gmail.com' a mail atarak adresleri bildirin, hediyeler en kısa zamanda elinizde olacak inşallah:)

6 yorum:

bir kase lezzet dedi ki...

HAYIRLI OLSUN
:)

sezobigo dedi ki...

bu yıl bana çok şanslı geldi:)canım sağolasın.denizin o güzel parmaklaınıda öperim.:)))))))

FADİŞ dedi ki...

Sağol:)

FADİŞ dedi ki...

arkası da gelsin inşallah:)

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

şansları bol ve devamlı olsun. sevgiler canım

ada ve deniz dedi ki...

kutlarım arkadaşları...