10 Nisan 2012 Salı

HEDİYE ÇEKİLİŞİ-2 PAYLAŞMAK GÜZELDİR

Birinci hediye çekilişi için adreslerin gelmesini bekliyorum arkadaşlar sadece bir kişi adres gönderdi ama ben yine de kendimi ikinci bir çekiliş için tutamadım, bu sefer kitap çekilişi yapacağım. 1. grup kitaplar ve 2. grup kitaplar diye ayırdım. Herkes her iki grup için de  yorum bırakıp istiyorum diyebilir, tek yapmanız gereken bu:)
Bu çekiliş için 17 Nisan salı saat 20:00'a kadar yorum bırakabilirsiniz çekilişe yurt dışı katılımlar dahil değildir.

1. grup bebek bakımı ile ilgili kitaplar
Bezsiz Bebek- Cristine Gross-Loh
Ay ay Bebeğiniz- Dr. Su Laurent
Bebek Masajı- Dr. Alan Heath&Nicki Bainbridge
Erkek Bebek Bakımı- Theresa Foy Di Gerenimo
365 Oyun (0-2 yaş) Sheila Ellison&Susan Ferdinandi

2. grup kitaplar
Küçük Mucizeler Dükkanı- Debbie Macomber
Aşkın Gözyaşları- Sinan Yağmur
Sadece Seninim- Susan Andersen

30 yorum:

bahriye-krm dedi ki...

söz konusu kitap ise;ben varım...okumayı çok istediğim kitapların isimlerini gördüm :))
dilerim bir tanesi benim olur...
2. grup kitaplar için talibim :)

alisnur dedi ki...

2 grup da çok güzel. ilk grup oğlumlailgili işime yarayacak, ikinci grupta okumak istediğim kitap var. sonucu bekliyorum.

Aisha's Bazaar dedi ki...

Merhaba,
2.grup kitaplarınız için çekilişinize katılmak istiyorum.Çok güzel düşünmüşsünüz.
Ben de bir çekiliş düzenliyorum,katılmak isterseniz beklerim.Selamlar,sevgiler..
http://aishasbazaar.blogspot.com/2012/04/aishas-bazaar-hediye-cekilisine.html

FADİŞ dedi ki...

Bol şans:)

FADİŞ dedi ki...

Bol şans:)

FADİŞ dedi ki...

Bol şans, blogunu ziyaret eder bakarım:)

hypo dedi ki...

ben ikinci ayakta koşayım:)

Aisha's Bazaar dedi ki...

Teşekkür ederim ..
Her zaman beklerim :)

sezobigo dedi ki...

şimdi ben katılamıyormuyum??:))

FADİŞ dedi ki...

hypo bol şans:)

FADİŞ dedi ki...

sezobigocum, katılabilirsin tabi, o çekiliş başka bu çekiliş başka:) bol şans.

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Bebek işi geçti bizden:))
İkinci grup daha cazip görünüyor Fadiş:)

ada ve deniz dedi ki...

ben de ikinci gruba talip olanlardanım:))

FADİŞ dedi ki...

Aslında 2. grup daha zengin olacaktı ama ben kitapların çoğunu çoktan kaldırdım bunlar meydanda kalanlar,yeni yerime yerleşeyim inşallah gerisini de paylaşayım diyorum parti parti:)

FADİŞ dedi ki...

Saadetçim bol şans:)

flzpink dedi ki...

Kitap varmış işin içinde, koştum geldim:) Bana da ikinci grup uyar...

FADİŞ dedi ki...

hadi bakalım belki sana çıkar:)

neşeli oyuncaklar dedi ki...

Bende varım ikinci grup için.Bende yeni bir çekiliş yapıyorum beklerim seni.Geçen sefer ilk sen yorum yapmıştın.

tülin dedi ki...

Küçük Mucizeler Dükkanı nı almak istiyordum.Bekleyeyim,belki senden gelir ;=)

FADİŞ dedi ki...

bol şans:)

FADİŞ dedi ki...

tülin bak bu iyi denk gelmiş, bol şans:)

margazit dedi ki...

Her iki gurupta bana uyuyor.. İki gurupta da şansımı denemek istiyorum.İyi yayınlar.

FADİŞ dedi ki...

margazit teşekkürler ve bol şans:)

Özlem dedi ki...

2. grubu beğendim.
ozlemelmacigil@hotmail.com

undenied dedi ki...

slm
394.izleyicin oldum.:)

Ben de her 2 grupta şansımı denemek istiyorum.
sevgilerimle...

et_hotmeyil.com@hotmail.com

FADİŞ dedi ki...

bol şans.

FADİŞ dedi ki...

hoş geldin ve bol şans sana da.

FADİŞ dedi ki...

alisnur tebrikler, 2. grup kitapları kazandınız. gönderi adresinizi bekliyorum:)

FADİŞ dedi ki...

margazit tebrikler. 1. grup çocuk kitaplarını kazandınız, gönderi adresinizi bana mail atın lütfen:)

margazit dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Kazanacağım sanki içime doğmuştu. Şansımın döndüğüne çok mutluyum. Adresimi hemen gönderiyorum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...