2 Nisan 2012 Pazartesi

HAFTA SONU ÇOK GÜZELDİ




Karaburun'da lodos esiyordu hem de nasıl ve bir traktör zeytin ağaçlarının dibini sürüyordu pullukla, bilmem söylemeye gerek var mı Deniz gözünü kırpmadan izledi yapılan işi daha sonra baktı traktör gidip geliyor iş rutinleşti babaannesine çiçek toplamaya başladı annesiyle birlikte. Gelir gelmez ilk bahçeye gittik, dedesine sarıldı önce nasıl özlemiş nasıl.
Eve girdiğimizde acıktım anne ben dedi, babaannesinin sarmalarından hüpletti, nohut yemeği kaşıkladı ve dedesinin bahçeden topladı çağla bademleri yedi, hiç ilaçsız tertemiz. Deniz çağla bademe yeşil ceviz diyor bu arada:)

Orada kaldığımız süre boyunca hiç oturmadı diyebilirim, koşturdu evin kedilerini sevdi, yukarı katta odamıza gidip artık fazlasıyla küçük gelen yatağında yattı özlemiş öyle diyor.
Babaannesi ona bir fanila örmüş hemen giydi, çıkartmak istemedi, mevsimin ilk karpuzunu da yeme fırsatı buldu yolda görünce karpuz diye tutturunca aldık artık İran karpuzu, tadı fena değildi hani. Amcasıyla şakalaştı, onu bir güzel oturduğu yerden etti, kalk ben oturacağım diye, evde herkes özellikle dede nine hep dediğini yaptığından şımarıklık tavan yaptı akşam dönüş yolunda oyuncak mağazasına gidelim gezelim dedi ama sadece gezelim her gittiğimizde bir şey almak zorunda değiliz dedi babası  o da tamam dedi ama Joker'e girdiğimizde sözünü tutmayan taraf anne oldu:)
Mağazadan bir dinozor seti aldık, uçanından da var Saadetçiğim bu sefer ve bir de kitap.
Veee günün sonu:

32 yorum:

Proje Çantası dedi ki...

Ne kadar güzelmiş hakikaten de. Valla imrendim. Deniz' in hallerine, laflarına bayılıyorum. Canım benim. Öperim kuzuyu.En çok da yemek konusunda sorunsuz günler geçirmek sana iyi gelmiştir değil mi? :)

FADİŞ dedi ki...

Edacım gerçekten orada doğanın tam içindesin, ev, bağ bahçe içinde püfür püfür, zaman olsa da bizzat bahçeyle ilgilensem diyorum ama yapamıyorum artık, ilk evlendiğimiz zamanlarda fırsatımız daha çok olurdu gitmeye, hala o zamanlar diktiğim lavantalar yaşıyor çoğalıyor. Sahiden bunu hiç düşünmemiştim, sorunsuz yedi durdu Deniz ne bulduysa:)

ada ve deniz dedi ki...

Şu saçlarının arasından görünen dimi. Tanıdım onu ben. Bizdeki yeşili. Bak ben sana cd'lerin fotolarını, isimlerini verecektim aslında. İlginizi çekeceğine eminim.

FADİŞ dedi ki...

Sadetçim evet o saçlarının arasından görünen işte nasıl sevdi nasıl sevdi anlatamam en son onunla uyudu, sabahta ilk lafı benim uçan dinozorum nerde oldu, yorganının içinde kaybolmuş sıpanın:)
Nasıl alabilirm senden, mail atsan bana:)

Cebimdeki renkler dedi ki...

Hakikaten ne güzel bir haftasonu olmuş Fadiş :) Organik haftasonu :))

FADİŞ dedi ki...

Cebimdeki renkler, tam organikti elindeki çikolata taneleri dışında tabi, gerçi bir kısmını da annesi midesine indirdi:)

Gulcin dedi ki...

yesil ceviz bak hic dusunmemistim boyle :)
oh ne huzrulu haftasonu niceleri olsun :)

FADİŞ dedi ki...

Gülçincim, böyle yakıştırmaları var işte Deniz'in, evet huzurluydu lodos esmeseydi limana da inecektik ama olmadı, balığımızı aldık geldik evimize:)

Recep Altun; dedi ki...

Merhabalar,

Güzel İzmir'in güzellikleri arasında geçirilen bir haftasonunun elbette çok keyifli ve zevkli bir haftasonu kaçamağı olduğu malumdur. Fırsatını bulduğunuzda bu tür haftasonu gezilerinizi ihmal etmeyin, yaşamaya ve yaşamın tadını çıkarmaya bakın. Çok usta bir hırsız olan zaman, herşeyimizi çalıp götürdükten sonra bu güzel haftasonlarını bir daha ne yaşamak ne de görmek mümkün olmayacaktır.

Selam ve dualarımla.

nil dedi ki...

Yeşil ceviz:))) Haftasonu güzel geçmiş ne güzel:)) Amaaa Deniz'imin ilk pozları herşeyden güzel, o saçlar, o gözler, maşallah diyorum maşallah...Karpuz diye Berk de sayıklıyor,Allahtan daha görmedi:) Sözünü tutmayan anne bence daha hoş olmuştur:))))

FADİŞ dedi ki...

Recep Bey, keşke hep fırsat bulabilsek ve keşke hep orda yaşama şansımız olsa doğayla iç içe, artık emeklilik geldiğinde :)

FADİŞ dedi ki...

Yeşil ceviz evet, teşekkürler Nil Teyzesi ablası mı desem fotoğrafta çok hoş çıkmışsınız hanımefendi, gittikçe inceliyor musunuz ne,sırrını bana da söyle mesela o pastadan yemeden kalktın mı masadan ben yapamıyorum da. Bir de beni biri tutsun oyuncakçıya girdim mi çocuk gibi oluyorum:)

sezobigo dedi ki...

allaha şükrediyorum hep beniö kayınvalideinde yazlık diye gittiğimiz bir gecekondusu var ama ağaçlar temiz hava ,hep "alahım bu güzellikleri başklarında nasip et "diye dua ediyorum oğlum için seviniyorum.şimdi seni okurken bu duygularım depreşti iyi ki varlar iyi ki şımartıyorlar be fadişim çocuk dediğin azıcık azacak ki tadı çıksın:)
çok öperim (bizde de var çağla en kısa zanmda gitmeli canım çekti:))

nil dedi ki...

Fadiş, ha boyna yiyorum zaten, sanırım yine kilo alıyorum, başladım yine diyete bugün itibariyle, pasta gördüm mü ben de kaçırmıyorum:)Seninle oyuncakçıya hiç girmeyelim o vakit, çünkü ben tutmam:)))

SMİLENA dedi ki...

of ne güzel.çocuklar bayılıyor bu tür yerler.ne güzel bir haftasonu olmuş Fadişçim.güzel bir hafta diliyorum.bol oksijeni aldınız nasıl olsa.of mis bende özledim köyu bu hafta sonu kesin götüreceğim çocukları...

Elif dedi ki...

ne güzel bir hafta sonu olmuş..Temiz havada geçirilen hafta sonları insanı resmen dinçleştiriyor.Yeşil ceviz haaa :))

NarincE dedi ki...

Oh ne güzel vakit geçirmişsiniz!

Evren dedi ki...

Oh, mis! Yalnız o kirpik fotoğrafı nedir öyle! Maşallah :)

FADİŞ dedi ki...

Nilcim aynı durumdayız o zaman, taşınma telaşı, biriken iş teslimleri falan tıkınıp duruyorum:(

FADİŞ dedi ki...

sezobigo, çoook haklısın, çok şükür büyüklerimiz var onlar sayesinde biraz yeşil görüyor bolca sevgi alıyoruz, Allah onları başımızdan eksik etmesin, amin, öperim canım oğluşunu da gözlerinden:)

FADİŞ dedi ki...

SMİLENA durma git hemen, tazelen gel, açık hava iki günde büyütüyor çocukları, benim oğlan bir başka bakmaya başladı yüzüme bilmiş bilmiş:)

FADİŞ dedi ki...

Elif, çocuklara park bahçe olsun yeter ki, mutlu oluyorlar onlar mutlu oldukça biz gençleşiyoruz dermişim:)

FADİŞ dedi ki...

NaribcE, güzeldi, size de iyi haftalar ve hafta sonları:)

FADİŞ dedi ki...

İşte bana bir bakıyor gözlerini kırpıştırarak yelkenleri suya indiriveriyorum Evren:)

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

Kıskandım imrendim. biz de yaz sezonunu açmak istiyoruz artık. Annemler hala bahçeye taşınmadılar. Ece dört gözle bekliyor. Çünkü artık kreşe gitmeyecek.
Çağlaya bayılırım. Tuzla hüpletirim. off.

İkiz Annesi dedi ki...

Hafta sonunuz harika geçmiş çocuklar için en güzeli kalabalık olunan ortamlar şımarıklıkları ve sevimlilikleri tavan yapıyor :)
Çağlaya bayılırım dalından yemek daha da güzel oluyordur eminim afiyet bal olsun:)
Fotolar harika hele gün sonu fotoları daha da güzel:)
Keyfiniz daim olsun kucak dolusu sevgiler...

Vintage Duygular dedi ki...

Her haftasonunuz cok güzel olsun, öperim minik prensin pamuk yanaklarindan ;)

FADİŞ dedi ki...

Her şey istediğin gibi gerçekleşsin canım:)

FADİŞ dedi ki...

Teşekkür ederim, hafta sonu güzeldi günübirlik gitmek biraz yordu o kadar:)

FADİŞ dedi ki...

Teşekkür ederim:)

KAMİKAZE dedi ki...

Allah bağışlasın.Çok çok tatlı Deniz:)Her gününüz güzel geçsin.

FADİŞ dedi ki...

KAMİKAZE, çok teşekkür ederim:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...