21 Nisan 2012 Cumartesi

GÜNÜN KOMBİNİ

Efenim ayakkabı Alsancak'ta gezindiğim sırada karşıma çıktı, babetleri seviyorum aldım iki rengini, biri nar çiçeği kırmızısı biri de bu gördüğünüz mavi.  Nerede buldum? Alsancak Teapot yanındaki ayakkabıcıda fiyatı 25 tl.
Gelelim detaylara. Ben biraz çocuk ruhluyum, yeni bir şey aldıysam mevsimine bakmam, kıyafetimle uyumlu mu olmuş önemsemeyebilirim hemen giymek isterim, bu gün de böyle oldu, hava soğuk, ince çorap yok ben de bu gül desenli kısa çoraplarımla kıyafetimi tamamladım:)
Eşim sabah ilk eleştirisini yaptı, bizim köyde giyerler böyle dedi benim cevap hazır, ben de köylüyüm zaten:)
Hep başkaları mı yazacak canım bir kere de ben bir günün kombini yazısı döktüreyim dedim nasıl olmuş:)

30 yorum:

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

:D
babetlerin güzelmiş. hayırlı olsun köylü güzeli.

Nesrin dedi ki...

çoraplar süper !

SOLMAZ dedi ki...

Ben babetle rahat edemiyorum ama rengi pek güzelmiş. gülegüle giyin...

zeynep dedi ki...

Şimdilerde köylü kızları değil modern geçinen kızlar! giyiyorlar hemde topuklularla:))
Mutlu pazarlar..

FADİŞ dedi ki...

Teşekkür ederim:)

FADİŞ dedi ki...

Nesrin, evet güllü çiçekli seviyorum çorapları:)

FADİŞ dedi ki...

Solmaz, teşekkür ederim:)

FADİŞ dedi ki...

zeynep, görüyorum moda fotoğraflarında ama babetlerle pek itici gelmiş benim kocama:)

Elif dedi ki...

çok şirin olmuş :)

Sevgi dedi ki...

sen de benim gibisin fadiş.. ben de yeni aldığım şeyi hemen giyerim.. :))
çok güzelmiş rengi.. güzel günlerde inşallah..

sezobigo dedi ki...

:)))))))alemsin

cerenim.com dedi ki...

sevimliymis

FADİŞ dedi ki...

teşekkür ederim:)

FADİŞ dedi ki...

:))Teşekkür ederim.

FADİŞ dedi ki...

devamı gelecek:)

FADİŞ dedi ki...

teşekkürler:)

Vintage Duygular dedi ki...

Haha :) Ayni tepkiyi esimde verirdi muhtemelen :)) bence cok güzel olmus,iyi yapmissin! 1 Ömrümüz var,bizi mutlu ettigi sekliyle yasamaliyiz degil mi ;)

FADİŞ dedi ki...

Vintage Duygular, aynen dediğin gibi, içimden geleni yaptım:)

ada ve deniz dedi ki...

Devrim'de şu yeni nesil laylon çizmelere takmış durumda. "bildiğin bahçe çizmesinin renklisi işte" diye.

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Babet giymeyi ben de severim. Üstelik boyum da uzun değil ama önemli de değil benim için. Rahat geliyor bana.
Seninkiler çok güzelmiş, çorapların da öyle. Modayı hiç takip etmem ama bakıyorum genç kızlara neyin altına ne giyiyorlar! Eskiden çanta, ayakkabı kıyafetle uyumlu olsun diye çabalardı millet, şimdi öyle bir uyum da yok. Belki ben anlamıyorum bu işten:))
Köylü möylü, gayet güzel olmuş:)

yeliz dedi ki...

harika!! süpermiş, siyahı da var mıydı? teapotta bir çay içseydin oradayken:)

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

:))))))) bugün bende dükkana inerken siyah babet içine masmavi Hello Kitty li çoraplarımı giydim:)))))) boşver üşütüp hasta olmaktan sa arada köylü olmak yeğdir:)
sevgiler öpüyorum

LEYLAnın KAHVE DÜKKANI dedi ki...

Severim böyle şeyleri, bence çok hoş olmuş Fadiş :)

SMİLENA dedi ki...

günün kombini şahane bence.bittim ayakkabına ve içindeki çoraba:)))güle güle eskit canım...

FADİŞ dedi ki...

Çok istedim girip bir çay içmeyi ama gezimin son parkurundaydım ve bir an önce dönüşe geçmem gerekiyordu ama içimde kaldı haftaya inşallah:)

FADİŞ dedi ki...

Haticecim, benzeşiyoruz desene benim için hava soğuksa estetiğe bakmam pek, bazen kat kat giyinmekten işe kütük gibi geldiğim olmuştur, ayağıma çelik burunlu iş ayakkabılarını da çektim mi kimse beni tanıyamaz:)

FADİŞ dedi ki...

LEYLAnın KAHVE DÜKKANI, teşekkür ederim:)

FADİŞ dedi ki...

SMİLENA, çok teşekkürler:)

FADİŞ dedi ki...

Semi, bazen öyle çok özeniyorum ki şu dolgu topuklara ya da ne bileyim uzun ince topuklulara ama benim bunları giymem imkansız alışmışım bir kere lastik ayakkabılara, babetlere, onları giysem iki adımda bileğimi sakatlarım diye korkuyorum, geçenlerde yine baktım dolgu topuklulara cesaret edemedim bir de ayakkabı konusunda fazlasıyla rahatına düşkün biriyim ayağımda hep spor ayakkabı var neredeyse:)

FADİŞ dedi ki...

lacivert gördüm ama siyaha dikkat etmemişim.