16 Nisan 2012 Pazartesi

FADİŞ'İN RÜYASI


Sabah panik duygusuyla uyandım rüyamda Yüzyıllık Yalnızlığı okumamışım ama okumuş gibi yapmışım ve benden kitapla ilgili bir yazı kaleme almamı istiyorlar ve ben en yeni baskısının üstündeki kapak resminden esinlenip başlıyorum kör cahil döktürmeye, bir kaptırıyorum ki sormayın kitabı tekrar yazıyorum resmen:)
İkinci rüyamsa şöyle; çok kilo almışım ama kilo aldığımı kabul etmiyorum bir türlü ve kendimi kandırıyorum hafiften, teraziye tam basmayıp kilomu az gösteriyorum kendime:)

He he nasıl ama özetle ben resmen kendimi kandırıyorum arkadaşlar.

9 yorum:

bahar006 dedi ki...

Epey kandırmacalı bi rüya olmuş, hayırlara gelsin inşallah:)

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

:D allah hayra yorsun.
rüyada kandırabilirsin ancak zaten. o kadarına da müsamaha göster :D

nil dedi ki...

Hayırlara inşallah:) Nilhan'a güldüm yine ayrıca:)))

FADİŞ dedi ki...

bahar006, evet sorma bu gün rüyamda gene aynı sahne karşıma çıkarsa ilk önce teraziyi fırlatıp atacağım kitabı da ben okumadım arkadaş okuyup öyle döneyim size diyeceğim:)

FADİŞ dedi ki...

Nilhan, hayırdır diyelim hayır olsun, rüyada bile kanmıyor insan baksana bile bile yalan söylemeler, teraziye yan basmalar falan:))

FADİŞ dedi ki...

nil kayır olsun diyelim, Nilhan anca rüyanda görürsün gibi bir şey ima etti sanırsam :)))

ada ve deniz dedi ki...

hayırdır diyelim o zaman....

Proje Çantası dedi ki...

Sen yine rüyanda yeniden yazmışsın; ben okuduktan sonra birkaç gün rüyada gibiydim. Yüzyıllık Yalnızlık, adamı duman eder :)
Kilolar, ah sorma. Yaz geldi dayandı kapıya.
Bugünki yürüyüşün sebebi de bu muyduuu? :)))

Asuman Yelen dedi ki...

Çook ilginç rüyalar. İnsanoğlunun beyni ne garip. Nasıl küçüklü büyüklü korkular barındırıyor içinde. İkincisi hepimizin kâbusu da ilki gerçekten sıra dışı. Hayırdır İnşallah Fadiş' cim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...