27 Nisan 2012 Cuma

BİRAZ DÜNDEN HABERLER VE BİR MANİ:)



Dün akşam eve varır varmaz Deniz'i alıp apartmanın bahçesine gitmek istedim, en sevdiği dinazoru alıp dış kapıya geldi hemen. Yanımıza birer su alıp çıktık kapıdan.
Deniz, anında attı kendini toprağa, gömdü dinazoru toprağa, eşeledi eşeledi, çıkarttı, ayak izleri yaptı derken bir saate yakın zaman geçirdi o bir karış toprakta. Toprak banyosundan sonra bir de ev de banyo yaptırdım afacana, dinazorunu yıkamayı da ihmal etmedi bu arada:) Bizden akşam haberleri bu kadar ha bir de kocam nihayet eve geldi, her gün Deniz'in babam bu gün gelecek mi sorusundan kurtuldum, evimizin nüfusunu tamamladık:)

"Semi'nin Mutlu Elleri" geçenlerde beni bir güzel mimlemiş ve bir mani söylememi istemişti, kırar mıyım hiç ben Semi'yi işte bir küçücük mani:)

Semi beni mimlemiş
Maniyle bir güzel anlat demiş
Kalbim pır pır atıyor şu günlerde
Bahar mı dokundu acaba bu günlerde
Bahar demek canlanmak demek
Yenilendim ben tekrar kabuklarımı attım tek tek.

Ben de bu mimi sevgili blogger arkadaşım Nilgün'e paslamak istiyorum bir mani ile bize katılır mısın Nilgüncüm?:)

18 yorum:

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

Yeter ki toprak olsun, bir karış olsun. yeter onlara belenmek için.

Nilgün Komar dedi ki...

ooo ne güzel dinazor gezmesini yapmış yıkanmış uykuya yatmış :) banada bir mani söylemek kalmış :)

öykü dedi ki...

sevgıler Fadıscım mınıgıme de opucukler

CEPAYNASI dedi ki...

maniye bayıldım,
Deniz'i kıskandım çamur banyosu için:)

FADİŞ dedi ki...

Aynen öyle, toprak kum dedin mi kendilerinden geçiyorlar, terapi gibi resmen:)

FADİŞ dedi ki...

Nilgüncüm manileri okudum ne güzeller, teşekkür ederim:)

FADİŞ dedi ki...

öykü teşekkürler canım:)

FADİŞ dedi ki...

Teşekkür ederim, Deniz'e su de toprak de gerisini düşünme, yeni evi şimdiden sevmesi için iki şey söyledim ona, evin penceresinden baktığında çocuk parkını görüyorsun çok yakın ve yeni ev denize çok yakın dedim bitti, hadi gidelim diyor şimdi, deniz kenarında kumla oynayacakmış:)

Vintage Duygular dedi ki...

Kuzularla dogada gecirilen zaman onlari öyle mutlu ediyor ki,dün bizde bahcedeydik tüm (instagramda var resimler) öyle mutlu olduki..Cocuklari mutlu görmek beni gercekten mest ediyor,daha büyük bir mutluluk varmi? ;)

bir kase lezzet dedi ki...

toprak şifadır enerjileri boşaltır
sizi adınıza çok sevindim güle güle oturun
:)

Recep Altun; dedi ki...

Merhabalar,

Haberiniz de ardından gelen mani de çok keyifliydi. Kaleminize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.

Selam ve dualarımla.

New York'tan dedi ki...

O ne guzel mani oyle :))

FADİŞ dedi ki...

Sal doğaya gitsin, çocuklara en güzel hediye, yeşille, toprakla haşır neşir olmalarını sağlamak.
İnstagrama bakacağım fırsat bulunca:)

FADİŞ dedi ki...

doğru diyorsun, ailecek dün toprakla bütünleştik.

FADİŞ dedi ki...

Recep Bey, çok teşekkür ederim bu pozitif enerjniz yorumlarınız için, selam ve dualarımla:)

FADİŞ dedi ki...

teşekkür ederim:)

İkiz Annesi dedi ki...

Toprağa bayılıyor çocuklar bizimkiler de kova kürek kaptıkları gibi apartmanın bahçesinde alıyorlar soluğu :)Kirlenmek güzeldir :)))
Mani çok güzelmiş bu arada :)

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Beni kırmadığın için çok teşekkürler. Güzel bir mani olmuş Fadiş:))
Evin nüfusunun tamamlanmasına sevindim senin adına:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...