18 Nisan 2012 Çarşamba

DIY- YAKA ÇİÇEĞİNİ NASIL YAPTIM




Bundan bir kaç post önce yaka çiçeğini yayınladığımda Semi, bu motiflerin yapılışını anlatacak mısın diye sormuştu; aslında bu çiçekler oldukça basit hele eli dikiş iğnesiyle haşır neşir olanlar daha güzellerini de yapar. Ben kısaca (umarım anlaşılır olmuştur) yapılışını tarif etmeye çalıştım sizler bu örnekleri eminim daha güzel geliştirirsiniz. Motifin ana şekli yani şerit hali sutaşını andırıyor. Gelelim yapılışına:

Motifin yapılışıyla ilgili sorunuz olursa yorumlarda belirtin, açıklamaya çalışayım:)
Not: Üçlü kulaklar şeklinde çalışmak zor gelirse altı kulak olunca kesin ve iki ucu birleştirerek çiçeği tamamlayın.

9 yorum:

SMİLENA dedi ki...

Fadişcim harika bir çiçek ah bundan neler olur neler.taç,kırlent süsü ,yaka süsü,toka ,runner süsü aya saya say bitmez.çok güzel anlatmışsın.ellerine sağlık canım...

Noblesse dedi ki...

atkılarda kullanmak geldi benim aklıma, çok hoş bir çiçek, detaylı anlatım için çok teşekkürler.

FADİŞ dedi ki...

SMİLENA, bu çiçeklerle pek çok şey yapmayı planlıyorum bitirdiklerimi paylaşırım:)

FADİŞ dedi ki...

Noblesse, ben teşekkür ederim.

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Vesile olmuşum, ne güzel anlatmışsın!
Çok teşekkürler...
Okuduğumda anladım, şimdi sıra yapıp anladığımı pekiştirmeye geldi.
Çok teşekkürler tekrar Fadiş:)

cafenoHut dedi ki...

Çok güzel olmuş, diktiğim yastıkların kenarlarına kondurabilirim bunlardan. Ellerine sağlık.

AsOrTiK dedi ki...

çok güzel bir çalışma. yazınızı gördüm, uyguladım, sonuç başarılı:))
çok güzel fikirler geldi aklıma, her yerde kullanılabilir. teşekkürler, paylaşımınız için.
sevgiler

FADİŞ dedi ki...

cafenohut, yastıklarını merak ettim şimdi:)

FADİŞ dedi ki...

Asortik hoş geldin, faydalı olduğuma sevindim, kolay gelsin:)