16 Nisan 2012 Pazartesi

DENİZ'İN RÜYASI

Deniz saat altı gibi ağlayarak uyandı(geçtiğimiz cuma) oturdu yatakta rüyasını anlattı, başlangıcını anlayamadım  rüyanın ama sonunda beni neden kucakladın değil anne neden (beni neden kucağına almadın) diyor başka bir şey demiyor bunları söyleyerek epey ağladı. Oğlum rüyaydı geçti ben seni kucağıma almaz mıyım alırım o rüyaydı diyebildim, arkasından süt istediğini söyledi  hemen mutfağa koştum baktım koridordan çıplak ayak sesleri geliyor, Deniz eline almış yastığını kucak diyerek geldi yanıma, oğluş kucağımdayken sütünü hazırladım, neden kucakladın  değil anne neden demeye devam etti bu arada, en sonunda doğru cevabı vermeyi akıl ettim oğlum elimde çok eşya vardı elim dolu olduğu için seni kucaklayamamışımdır dedim sakinleşti sütünü içip tekrar uyudu:)
Sabah biz işe gittikten sonra hikayeyi bu sefer teyzesine anlatmış, hikayenin başı da şöyleymiş kaydıraktan kaymış yere düşmüş ve benim onu yerden almamı istemiş ben almamışım:( Sizin anlayacağınız yine doğru cevabı verememişim Deniz sormaktan vazgeçmiş.

4 yorum:

Proje Çantası dedi ki...

Ben yerim O' nu! Ah annesi ah, nasıl almazsın kuzumu kucağına? Canım benim, yarım Türkçe' yle bir de sitem edermiş :))

Vintage Duygular dedi ki...

OO canim benim ya :( okurken bile icim parcalaniyor, sen kimbilir nasil olmussundur.. Umarim gecmis gitmistir ve unutmustur. Öperim pamuk yanaklarindan ;)

New York'tan dedi ki...

tanidik geldi, Ahrar'la yasadigim anlar oldu bu durumu onun ne demek istedigini anlamadigim icin :)

Sevgi dedi ki...

kuzum benim.. çok içerlemiş demek ki.. allah hep güzel rüyalar göstersin sana bundan sonra..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...