18 Nisan 2012 Çarşamba

DENİZ'İN HALLERİ





Kaç defa yıkıp  dizdi Allah bilir:)

14 yorum:

Nesrin dedi ki...

süper süper !

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

Arka taraftan belli oluyor :) savaş alanı gibi :)

FADİŞ dedi ki...

Nesrin:)

FADİŞ dedi ki...

İki gündür arkada gördüğün yığının üstünden atlayıp geçiyorum akşamları sil baştan atlayıp sofrayı kuruyorum iki gündür böyle, teyzesiyle topluyorlarmış sonra tekrar dağıtıyormuş dün gözümün önünde topladı hatta ayırıp istif yaptı dinazorlar ayrı kovaya arabalar ayrı kovaya sonra bir baktık hepsini deviriyor bu ne demek şimdi hadi söyle!

Gulcin dedi ki...

ah sevincine de bak :)

Selen dedi ki...

Onları üst üste dizerken bile yıkacağı anı hayal ettiği yüzünden belli... :D Ne güzel şey çocuk olmak...

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

kıvırcık kuzummm yaptığından mutlu suratını sevsinler senin:)) o evin hali ne:)))) toplanırken anneye yardım ediliyormu

Vintage Duygular dedi ki...

Tatli kuzu,öperim lüle saclarindan, pamuk yanaklarindan.. Yalniz bizim evde hergün böyle ;) Seni mimledim canim http://vintageduygular.blogspot.de/2012/04/mimlendim-uu.html

Nehir İda dedi ki...

Yorum kutucuğu gelmedi:)

Evi savaş alanına çevirseler de çok keyifli görünüyor.O halıdan biz de almıştık ikea mı:)

FADİŞ dedi ki...

:) Keyif süper canım, bu sabah ki görüntüyü anlatayım biraz dün kitap seti geldi aylık okul öncesi çocuklar için olan. İçinden bir oyun halısı ve el işi kağıtları makas prit yapıştırıcı neler neler işte onlar salonun tam ortasında yerlerini aldılar, boşuna bizim eve giren çocuklar çıkmak istemiyor evden kreş misali oturuyoruz işte:)
Halıların ikisi de İkea.

FADİŞ dedi ki...

ne seviç dizip yıkmanın hazırlığı içinde:)

FADİŞ dedi ki...

Selen bu konuda çok haklısın sırf yıkmanın zevki için bütün bunlar, yıkınca attığı kahkahayı kaydedeceğim bir gün:)

FADİŞ dedi ki...

Haticecim içinden gelirse toplamaya benzer bir şeyler yapıyor, o kıvırcığın saçlarını kısacık kesme planım var ama bir türlü elim varmıyor kıyamıyorum sen nerdesin kestireyim mi artık saçlarını?

FADİŞ dedi ki...

Vintage Duygular, çocuklu ev dedin mi düzenli olanlara şaşıyorum zaten, sen topluyorsun yumurcak bozuyor çünkü. Mimini gördüm en kısa zamanda cevaplayacağım.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...