10 Nisan 2012 Salı

DELİKANLI

22 yorum:

Elif'in Terazisi dedi ki...

Gözlerimizin önünde büyüyor, bu blog ilerde Deniz oğlan için büyük anlam taşıyacak.
Allah yavrularımızın şansını açık etsin, iyi insanlarla karşılaştırsın:)

FADİŞ dedi ki...

Amin canım amiiin:)

Asuman Yelen dedi ki...

Maşallah pek de yakışıklı...

neşeli oyuncaklar dedi ki...

Çok tatlııı.Maşallah.

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

Fadişim maşallah Rabbim esirgesin çok tatlıııı. kardeşimin oğluşuda aynı yaşlarda benzer resimleri var . ayrık dişlerini sevsinler, zenginlik işareti derler:))

ada ve deniz dedi ki...

maşallah:)))

KAMİKAZE dedi ki...

41 kere maşallah.Allah bağışlasın.Allah şansını,bahtını hep açık etsin.

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Ne hoş bir foto!Gülümsemesini çok sevdim:)

Adanın Annesi dedi ki...

MAŞALLAH O'NA...

SAĞLIKLA, SEVGİYLE BÜYÜSÜN

MELTEM dedi ki...

saçlarının lülesine kurban olurum,
ama bu çocuk hiç size benzemiyo fadişş...

nil dedi ki...

Maşallah ya, gözüm gönlüm açıldı.Deniz çok yakışıklısın be delikanlım,çok öpüyorum seni.

Proje Çantası dedi ki...

Ben senin ilham meleğini biliyorum :))

FADİŞ dedi ki...

Asuman Hanım, maşallah bazen öğle güzel pozlar yakalıyorum ki şaşırıyorum kendi kendime:)

FADİŞ dedi ki...

neşeli oyuncaklar, teşekkürler:)

FADİŞ dedi ki...

Haticecim amin canım. Umarım maddi manevi zenginlik olur tüm çocuklarımız için.

FADİŞ dedi ki...

Saadet, sağol canım:)

FADİŞ dedi ki...

Kamikazecim amin:)

FADİŞ dedi ki...

Semi, teşekkürler, çocuklarımız hep gülsün inşallah:)

FADİŞ dedi ki...

Adanın Annesi teşekkür ederiz:)

FADİŞ dedi ki...

Meltemcim o lüleleri kestiremedim bir türlü artık sıcak olmaya başladı havalar malım saçları çok uzadı. Babasının çocukluğuna çok benziyor:)

FADİŞ dedi ki...

nil, delikanlı demi ama:)

FADİŞ dedi ki...

Edacım evet:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...