9 Nisan 2012 Pazartesi

CUMARTESİ BULUŞMASI

Blog yazmaya başladığımdan beri yazılarını her zaman okuduğum yeni bir yazı yazmış mı diye merak ettiğim sevgili Deli Anne ile yüz yüze görüşme imkanı buldum ya da tabiri caizse bakışma imkanı yakaladım:)
Deli Anne tanıdığım bir blogger ve diğer arkadaşlar da Deli anneyi takip eden, blogunu kaçırmayan arkadaşlar, hepsiyle de cumartesi tanıştık. Fransız Kültür Merkezi'nin bahçesinde zaman geçirdik. Delişin iki tatlı oğlu ve Evrimin tatlı oğlu ile bahçe epey şenlendi:) Kamikazenin bloğu burada, çok güler yüzlü tatlı bir hanım eminim hayatında kimseyi kırmamıştır O, bende öyle bir izlenim yarattı:)
Safiye Hanım,Evrim Hanım sizi gördüğüme sevindim, sizin de yazacağınız çok şey var siz de artık birer blog yazmaya başlayın derim ne dersiniz?:)

21 yorum:

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

Ne güzel. Hani fotolar?

Deli Anne dedi ki...

canım Fadişim öyle çok ama öyle çok memnunum ki seninle tanıştığıma.. kesinlikle yanındaki insana huzur verenlerdensin ne mutlu ki buna şahit oldum.. ama işin ilginç tarafı bloga çok yansıtmamışsın bu halini.. oysa bana ermiş gibi geldin, öyle hoşuma gitti ki sendeki yumuşaklık:)

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Blog buluşmaları çok keyifli oluyor:)
Ben de çok seviyorum.

FADİŞ dedi ki...

Yanımda fotoğraf makinesi getirmiştim ama aklıma çekmek gelmedi:)

FADİŞ dedi ki...

Delişim beni şımartıyorsun, ben de çok memnunum görüştüğümüze, seni anlıyorum diyen gözlerin her şeyi anlatıyor bana:)

FADİŞ dedi ki...

Semi'nin Mutlu Elleri, çok keyifli oluyor, belki bir gün seninle de buluşuruz:)

bir kase lezzet dedi ki...

CANIM FADİŞİM BİZLERDE OLSAYDIK .
ÇOK HOŞ ANLATMIŞSIN ELLERİNE SAĞLIK
:)

FADİŞ dedi ki...

bir kase lezzet, çok güzel olurdu inşallah bir daha ki sefere o kadar spontane gelişti ki birden, geniş bir katılım olamadı.

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Hımmmm.. La Cigale'e mi geldiniz bakiiim.. Sizi siziiii:)) İçinize sinsin canım, güzel mekan seçmişsiniz, tebrikler:)

FADİŞ dedi ki...

LEZZETLİ SOMUNLAR, çok uzun süre oldu oraya gitmeyeli ben bahçeyi daha geniş hatırlıyorum, kapalı alanı arttırmışlar, eski halini tercih ederim doğrusu özellikle çocuklar için:)

sezobigo dedi ki...

ne mutlu size o vakit:)sevindim buluştuğunuza çok istiyordun.:)

FADİŞ dedi ki...

sezobigo, evet çok istiyordum ilk buluşma gibisi var mı:)

KAMİKAZE dedi ki...

çok teşekkürler Fatmacım.Bende senin için aynı şeyi düşündüm.Tanıştığımıza çok mutlu oldum.O kadar pozitifsin ki.hepimize yansıttın.Ailenle her zaman çok mutlu olmanı dilerim DeliAnnemin vesilesiyle buluşmak çok güzeldi.tekrar görüşebilmek üzere.

FADİŞ dedi ki...

Sanemcim çok tatlısın. Görüşmek dileğiyle, sevgiler:)

Proje Çantası dedi ki...

Şşşşşş... Noluyo beee! Kıskanıyorum!

FADİŞ dedi ki...

Edacım, kıskanma seninle de buluşuruz istersen hele de tayin İstanbul'a çıkarsa daha da güzel olur bir ayağım İstanbul'da çünkü kardeşim orada:)

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Çok sevinirim gerçekten:)

ŞÜKRAN dedi ki...

Sevgili Fadiş, İzmirde olmak vardı o gün.. Çok önceleri blogerlerle birkaç buluşmamız olmuştu bizimde nasıl mutlu olmuştuk anlatamam. Günlerce konuşmuştuk. Aslında hepinizle tanışmayı çok isterim.keşke böyle bir şey yapabilsek değilmi..Görüşmek üzere ailene ve güzel bloğuna kocaman sevgiler..

FADİŞ dedi ki...

ŞÜKRAN, ne güzel olur ama şunu farkettim blogger buluşmaları tek tek veya gruplar halinde olmalı çünkü gerçekten fazla konuşulamıyor, birbirimizi tanımak için minik gruplar halinde buluşmakta fayda var daha verimli olur kanısındayım çünkü herkes eşit ilgiyi ve muhabbeti hak ediyor, bütün arkadaşlar birbirinden değerli birer cevher, sevgilerimle ve en kısa zamanda buluşmak dileğiyle:)

SMİLENA dedi ki...

aa ne güzel bir buluşma olmuş.sevindim sizin adınıza.blog buluşmaları çok keyifli oluyor ...sevgilerimle

FADİŞ dedi ki...

Smilena, keyifliydi çok, hele afacanlar günü en iyi değerlendiren gruptu diyebilirim:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...