18 Nisan 2012 Çarşamba

BARIŞ İÇİNDE!



Sabahın şarkısını dinledim bu gün. Bazen bir müzik, bir kelime, bir resim harekete geçirir sizi, bulunduğunuz mekanın bir önemi yoktur, hissettikleriniz dökülüverir bir anda:)
Yükselip alçalan bir müzik var kulağımda ve ben yürüyorum sert adımlarla arkama bakmadan, müziğin ritmi hızlanırken düşüncelerimde hızlanıyor, adımlarıma ayak uyduruyor durmadan.
Durmadan, etrafıma bakmadan yürüyorum, yanımdan geçenler bir silüet sanki yüzleri yok hiç birinin, kim oldukları önemsiz.
Sadece düşünceler var havada uçuşan, bir bulut gibi takip ediyor gövdemi.
Gövdemi hissediyorum, hafiflemişim, tüy gibi hafif, rüzgarda uçuverecekmişim gibi!
Uçabilir miyim acaba, her şeyi uzaktan kuş bakışı izlesem, kimse görmeden gözlesem, havanın o berraklığında gözlerimi kapatıp dalgalansam.
Dalgalansam denizin en ortasında korkmadan, sırt üstü, güvenle, masmavi gökyüzüne kollarımı uzatsam, sanki bir boşlukta altımdan geçiveren balıkları hissetsem ama bana dokunmadan gitseler yanımdan ben onları onlar beni rahatsız etmeden barış içinde.
Barış içinde olsam, her şeyle barış içinde...

6 yorum:

cafenoHut dedi ki...

ahhh keşke keşke... O kadar istiyorum ki sakinleşmek, huzur ve barış içinde olmak. Ama işyerinde ayrı gerginlik eve gidip de televizyonu açıp haberlerle karşılaşınca ayrı bir gerginlik...
Bi durun, herkes dursun demek geçiyor içimden.

FADİŞ dedi ki...

nohutçum, ne yapmalı ne etmeli, kaçış yok gerçeklerden ancak işte biraz kendimizle başbaşa kalabiliyorsak, ellerimiz gözümüz bazen gönlümüz uğraşabiliyorsa güzelliklerle bu bir mola oluyor bize, haftanın geri kalanında esenlikler dilerim sana hepimize:)

Adanın Annesi dedi ki...

keşke diyorum bende.. keşkeee

FADİŞ dedi ki...

Ada'nın annesi:)

Asuman Yelen dedi ki...

Müzik, ah müzik...İnsana ve yaşama kattıkları. Sadece güzellik.

FADİŞ dedi ki...

Evet kesinlikle haklısınız sabah sabah dinlediğim bir müziğin etkisi bak neler söyletti bana:)