17 Nisan 2012 Salı

2. HEDİYE ÇEKİLİŞİ SONUCU:)

Çekiliş sonucu belli oldu tüm katılımcılara teşekkür ederim. Bu sefer random ile yaptım çekilişi:)
1. Grup kitaplar için üç kişi istekte bulunmuştu:
1-alisnur
2-margazit
3-undenied
Kazanan: margazit oldu tebrik ederim adres bilgilerini mail adresime gönderin lütfen.

2. Grup kitaplar için 13 kişi istekte bulunmuştu:
1-bahriye-krm
2-alisnur
3-Aisha
4-hypo
5-sezobigo
6-Semi
7-ada ve deniz
8-flzpink
9-neşeli oyuncaklar
10-tülin
11-margazit
12-özlem
13-undenied
Kazanan: alisnur oldu tebrik ederim, adres bilgilerini mail adresime gönderin lütfen.

Bundan sonraki çekilişi kısa bir süre sonra yapmayı planlıyorum önce iki çekilişin gönderilerini yapayım hayırlısıyla:)

6 yorum:

margazit dedi ki...

hherteldenn@gmail.com adresine gönderdim mailimi doğrumu yapmışım Fadişcim.Aldınmı mesajımı..

margazit dedi ki...

Maile yazmıştım ama buraya da kopyalayım duygularımı :
Bu kitapları kazandığıma çok mutluyum. İyiki çekiliş yapmışsın Fadişcim. Sayende şanslı yılım olduğunu bir kez daha tescilledim..

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

şansları daim olsun.
canım postlar arka arkaya gelmiş hepsine bakındım maşallah yetişemiyorum:)

alisnur dedi ki...

waaww, süper ablam, çok mutlu oldum.
tesekkur ederim.
hemen mail atiyorum.
yalniz ben 1 hafta bursada olacagım, donuste istesem kitaplarimi olur mu? evde alacak birisi yok.
cok cok cok tesekkürler.

FADİŞ dedi ki...

Haticecim sağol, ben böyle durup durup yayınlıyorum ard arda:)

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Kazananları tebrikler!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...