12 Nisan 2012 Perşembe

15. YILI KUTLUYORUZ

Bu gün 15. evlilik yıldönümümüz. Zamanın akıp geçtiğini daha çok hissettiğim 40. yaşımda 15. yılımızı kutluyoruz, Allah'ın izniyle daha nice yıllar görürüz inşallah sevdiklerimizle:) Dönüp baktığımda yüzüne beni anlayan, anlamadığında arkasını dönüp gitmeyen anlamak için çaba sarfeden bir yoldaş görüyorum. Evet koca bir yoldaş, sevgili, arkadaş, eş, baba, iyi ki varsın sevgilim:)

Sabah, Deniz oğlanı seyrettik birlikte gece yarısı "anne anne" diye uyanmalarından sonra baktım olmayacak alıverdim yatağımıza, sen oğlanı iyice ortaya it kıvrıl yat işte dedim sana bana güldün. Sabah uyandığımızda yatağın en dibinde iki kişi ve yatağın asıl sahibiymiş gibi sere serpe yatan yumurcakla güne başladık biz işe giderken o hala uyuyordu:))

35 yorum:

alisnur dedi ki...

Ahh çok güzel ablam, nice birlikte güzel, mutlu huzurlu yıllar geçirin inşallah. Biz 8.yılımızı tamamlıyoruz, her geçen yıl daha da güzel, anlamlı oluyor değil mi?
Sevgiler

Ecehan dedi ki...

Mutluluklarınız sonsuz olsun.

FADİŞ dedi ki...

alisnur çok teşekkür ederim, amiin.

FADİŞ dedi ki...

Ecehan, amin, sağolasın:)

DaRmAn dedi ki...

Huzur-sağlık dolu daha nice birlikte geçireceğiniz 15.yıllaraaa.. :)

Proje Çantası dedi ki...

Ne tatlısın. Çok yaşayın, çok sevin, çok gülün, sarılın, koşun, eğlenin, çiçek toplayın. Mutluluğunuz daim olsun arkadaşım.

Proje Çantası dedi ki...

Canım, Yaşar Kemal' in Tilda' sı' na söylediği 'Sıra Arkadaşı' metnini size ithaf edecektim ama bulamadım. Sen bunu yaptım say :))))

FADİŞ dedi ki...

DaRmAn,çok teşekkür ederim:)

FADİŞ dedi ki...

Edacım sağol, Amin:)

Proje Çantası dedi ki...

Buldum.Mailine gönderdim.

Gulcin dedi ki...

Nice seneleriniz olsun fadis. deniz oglani mutlulukla beraber izleyeceginiz nice seneler.

FADİŞ dedi ki...

Seni kocaman kucaklıyorum ve hatıra kalsın diye buraya ekliyorum:)
"Tilda benim arkadaşımdı. Dostumdu. Kardeşim, kardeşten de öte bir şeyimdi.
Edebiyat konuşurduk, siyaset, felsefe. Biz 50 yılı böyle geçirdik. Konuşarak."
İnsanlığın ucuz cehenneminde bir arkadaşın gerektiğini anlatıyordu. Aşık olduğu kadını kaybetmiş gibi değil de, beraber yaramazlık yapıp, konuşup, beraber "durduğu", her şeyini bildiği, her şeyini bilen arkadaşını kaybetmiş bir çocuk gibiydi. Kocaman karınlı, kocaman sesli ama küstükçe ufalanan bir çocuk gibi.
Zira, "evlilik" uygarlığın uydurduğu bir meseleydi ve esas olan hayat içinde
yaşamak dediğimiz bütün o şeyler olup biterken, senin gördüğünü gören biriyle
"sıra arkadaşı" olmaktı. Yoksa 50 yıl ne konuşur insan "karısıyla", "kocasıyla"?
"Belediye başkanının verdiği yetkiyle" bir memur sizin beraber yatıp,
üremenize izin verdi diye...
Ama "sıra arkadaşı"...Sıra arkadaşı insanın, önünde durmaz, arkasında da. Yanında durur. Böyle, yan yana durur işte. Siz yan yana dururken başınızdan olaylar geçer.
Hayat denen sıkıcı dersi bir aralık kollarsın hep "gördü mü?" demek için.
Mesela sıra dayağına çeker sizi hayat. "Acıdı mı?" dersin. Acıyan yerlerini gösterirsin birbirine. Geçince yada geçti sanınca, "gördün mü?" dersin. "Bak geçti".
Yokluklarda, yoksunluklarda yoklama yapacağı tutar hayatın. "Eksik" yazılmasın
diye o, atarsın kendini ortaya. Yalanlar, masallar, hikayeler; oyalarsın zamanı.
Ne yapar yapar "eksik" dedirtmezsin sıra arkadaşın için. Sonra bir aralık bulup yine:
"Gördün mü?" dersin, "iki kişi olunca nasıl idare ediyoruz Birbirimizi". Herkeslerden gizli, hınzır şeyler yaparsın birlikte. "Düşersin" diye çıkarmadıkları yükseklere çıkıp,
"boğulursun" diye göndermedikleri dehlizlere dalarsın birlikte.
Maceraların arasından parmaklarınız uçuşur güzel ve tuhaf şeyleri işaret etmek için: "Gördün mü?" dersin, "Görecek daha çok şey buluyoruz iki kişiyken". Gün gelir, bir rüya görünce bile "gördün mü?" dersin. Çünkü iki kişilik yıllanmış uykularda akıllar bile ılıyıp karışır birbirine.

FADİŞ dedi ki...

Gülçincim amin. Çok güzel bir dilekte bulunmuşsun:)

alisnur dedi ki...

Proje çantası kendi adıma da teşekkür etmek istiyorum. Harikaydı.

Asuman Yelen dedi ki...

Anlamak ve anlaşılmak...Bunun için çaba sarfetmek. Çok şanslısın bu anlamda Fadiş' çim.
İnsanoğlu her gün biraz daha yoksunlaşıyor bu hasletlerden.
Nice sağlıklı, huzurlu keyifli 15 lere...

hypo dedi ki...

nice senelere o zaman:)

Maya dedi ki...

mutlu, bir yastıkta nice senelere, ha bir de maaşallah tabii :)))

Adanın Annesi dedi ki...

Harikasınız nice senelere.. Mutluluğunuz 15 değil 150 sene sürsün :)

FADİŞ dedi ki...

Asuman Hanım, çok teşekkür ederim:)

FADİŞ dedi ki...

hypo sağol:)

FADİŞ dedi ki...

Maya teşekkür ederim sarısı senin başına:)

FADİŞ dedi ki...

Adanın Annesi, teşekkürler:))

pisikopati dedi ki...

kutlu olsun, mutlu olsun, sağlık, mutluluk ve huzur içinde ve bir yastıkta olsun muckssss:))))

undenied dedi ki...

Darısı başımıza:)

FADİŞ dedi ki...

pisicim sağol, ben de öpüyorum seni deli pelüze saçlarından:)

FADİŞ dedi ki...

amin:)

Deli Anne dedi ki...

nice nice nice sağlıklı, huzurlu, muhabbetli ve bereketli yıllarınız olsun birlikte Fadişim.. çok öpüyorum seni güzel yüzlü, güzel ruhlu arkadaşım:)

FADİŞ dedi ki...

Sevgili arkadaşım, amin tüm dileklerine, cümlemizle birlikte mutlu olalım inşallah. Öpüyorum seni ve o tatlı yavruları kafalarından:)

KAMİKAZE dedi ki...

Fadişçim eşinle ve tatlı oğlunuz Deniz'le beraber nice nice sağlıklı,huzurlu,mutlu yıllar geçirmenizi tüm kalbimle diliyorum.Her şey gönlünüzce olsun..Bende 41 kere maşallah diyorumm:)

reyhane dedi ki...

Mutluluğunuz daim olsun..

FADİŞ dedi ki...

Kamikazecim teşekkür ederim, amiiin diyorum tüm kalbimle:)

FADİŞ dedi ki...

reyhane teşekkür ederim, amin:)

Nesrin dedi ki...

daha nice mutlu senelere, hep mutlu olun oğlunuzla birlikte. sevgiler

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Nice nice nice güzel, mutlu, sağlıklı yıllara Fadiş!
Hep mutlu kalın:))

GeCe dedi ki...

allah bozmasın nice 15 yıllara sevgiyle