5 Mart 2012 Pazartesi

SAKSI GÜZELLERİ- MİNİK KUŞLAR



Cumartesi akşamı, kendimi, elimde renkli karton, makas, guaj boya ve yapıştırıcıyla koltuğa oturmuş buldum, ik üç gündür karıncalanan ellerim nihayet makasla buluşmuş, boyaya doymuştu. Deniz, işim bitinceye kadar arabalarıyla meşguldü arada bir ben de ben de dese de oyun oynamak daha cazip geldiğinden bana fırsat verdi böylelikle  minik saksı güzellerini bitirmeyi başardım:)

Guaj boyayla çalışmak çok zevkli, örtücü bir boya olduğundan renkler çok parlak ve canlı duruyor bu yüzden renkli karton üzerinde de güzel sonuçlar alabiliyorum. Bu kuşun kanatları bir haritadan kesildi, işin içine biraz da kolaj olsun istedim.
Kalpler ise tamamen doğaçlama gelişti, saksı süsü olarak kalp şeklini seviyorum her ne kadar çok klişe olsa da yakışıyor bazen.
Bu kuşun kanatları size tanıdık geldi mi? Evet bildiniz İkea'nın meşhur kumaşlarından biri:)



Deniz, oyunun sonunda işin içine girmeye karar vermiş olmalı ki makası elimden kaptı ve çok sevdiği tutkal ile kalan karton parçalarını yapıştırmaya kalkıştı eh ben de nereye yapıştırması ve nasıl yapıştırması gerektiğini bir güzel anlatarak olaya müdahale ettim bu sefer ama sonuç Deniz'in de hoşuna gitti, bir daha ki sefere anne karışmayacak söz verdi kıvırcık marula:)

Bir önceki postta yarışmadan bahsetmiştim, ayın sekizine kadar oy verme işlemi devam ediyor, fazla vaktinizi almayacak, sayfamı ziyaret edin twitterdan veya facebooktan oy ver butonuna basın beni sevindirin:)

18 yorum:

ada ve deniz dedi ki...

ne hoş görünüyorlar...

Sevgi dedi ki...

fadiş çok güzel olmuşlar.. bu havada evine bahar gelmiş..eline sağlık..

Maya dedi ki...

çok cici olmuş kuşların, ellerine ilhamına sağlık ne diyelim :)

SMİLENA dedi ki...

çok güzeller.ilkine bayıldım.nasıl güzel durmuşlar saksıda.şahane .ellerine sağlık canım.ben oyumu verdim bile :)))

Gökçe dedi ki...

Benden gelsin ilk yorum, ellerinize sağlık, severim doğaçlama işleri dikkatimi geçti hemen..Devamını diliyorum Fadiş Hanım, sevgiler..

Sihirli Günce dedi ki...

Saksı güzelleri harika olmuş.Çok renkli ,çok neşeli gözüküyorlar..
Oy vermeye şimdi gidiyorum:)))

FADİŞ dedi ki...

Sadetçim teşekkür ederim.

FADİŞ dedi ki...

Sevgi, sağol canım, evet baharı getirdik:)

FADİŞ dedi ki...

Maya, sağol, bu ilham hiç gitmesin, benim de içim açıldı, kestikçe kesesim geldi kağıtları:)

FADİŞ dedi ki...

SMİLENA, teşekkür ederim, benim de favorim tamamen boyama olan kuş: Oyunu gördüm canım, desteğin için sağol.

Selen dedi ki...

Kuşlar çok hoş olmuş, renklerine bayıldım. Ne güzel boyamışsın Fadiş, ellerine sağlık. Bunları görünce ne hayal ettim biliyor musun? Bu süslerin kelebeklisini... Eminim şimdi sen muhteşem kelebek resimleri de yaparsın, güveniyorum sana :D

FADİŞ dedi ki...

Gökçe çok teşekkür ederim, ben de sevgilerimi gönderiyorum:)

FADİŞ dedi ki...

Sihirli Günce beğenmene sevindim oy için de çok teşekkür ederim:)

FADİŞ dedi ki...

Selen teşekkür ederim, kelebekler de çok hoş olur neden olmasın en azından bu sözün üstüne en kısa zamanda denemek lazım, dur bakalım kartonlarımı kontrol edeyim akşam güzel bir renk bulayım:)

Proje Çantası dedi ki...

Yaaa... Ben de isteriiim... Çok güzel olmuş hepsi de Fadiş.

FADİŞ dedi ki...

Edoşum adresini ver hemen göndereyim.

cafenoHut dedi ki...

Ne güzel olmuş bu kuşlar böyle. Yazın Altınoluk'daki bahçemiz için yapayım ben de...

FADİŞ dedi ki...

Cafenohut, eminim daha güzellerini yaparsın:)