19 Mart 2012 Pazartesi

KIRK YAŞINDA BİR KUZU



Söylemiş miydim artık kırk oldum diye:) Kırk yaşındayım ama anamın kuzusu, ilk göz ağrısıyım ben.






Kız kardeşim Güzin'in evinde, annem, Ayşem, Güzin benim için hazırlanmış, masayı donatmışlar. En yakın arkadaşım Ayşe ve Emre oğluşları Vadi, Kardeşim Murat ve  eşi Ayşe, Annem ve Babam, Demir Kuzusu, eşim oğlum bütün ailem oradaydı bir tek Şengül kardeşim yoktu aramızda son ana kadar umut ettim koltuğun arkasından çıkıverecek bana sürpriz yapacak diye ama olmadı umut işte:)

42 yorum:

hypo dedi ki...

mutlu yıllar.
eşinle birlikte çok genç gösteriyorsunuz:)
tebrik ederim.
Bol bol yoğurt yemek iyi sanırım:)

FADİŞ dedi ki...

hypo teşekkür ederim, her zaman güldürmeyi başarıyorsun, çok sağol:)

cafenoHut dedi ki...

Nice nice mutlu yıllara, 40 yaşın hayal ettiğin ne varsa hepsini sana getirsin...
Harika görünüyorsunuz ailecek:)

FADİŞ dedi ki...

CafenoHut, çok teşekkür ederim, 40 yaştan ümitliyim:)

MELTEM dedi ki...

nice sağlıklı mutlu yıllar fadişçim çok öpüyorum,yeni yaşının uğur getirmesi dileğiyle......

FADİŞ dedi ki...

Meltemcim teşekkür ederim, çok sağol, Demir'i benim için öp:)

Nesrin dedi ki...

daha nice mutlu yıllara iyiki doğdun

Evren dedi ki...

Iyi ki dogdun Fadis! Nesenizin hic eksik olmadigi nice nice yillara :)

Nuraycatasarimlar dedi ki...

40Yaş nedirki ,yaşlanmadık daha,kırışıklık bile yok (bende41 e yeni girdimde kendi adıma yazıyorum:)) doğum gününüz kutlu olsun sevgili Fadiş ,sağlıklı mutluluk dolu bir ömür dilerim:)

FADİŞ dedi ki...

Nesrin çok teşekkür ederim.

FADİŞ dedi ki...

Evren çok sağol:)

FADİŞ dedi ki...

Nuraycatasarımlar, değil mi ama, çok teşekkür ederim. Bütün dileklerine amin diyorum:)

Proje Çantası dedi ki...

Fadiş' im, hepiniz çok mutlu, harika görünüyorsunuz. Ama sen, bir başka ışıldıyorsun. Kırkına kırk kere maaşallah :))

nil dedi ki...

İyi ki doğdun be arkadaşım, kuzusun tabi,tüm sevdiklerinle sağlıklı mutlu güzel yaşların olsun, öperim seni ....

yaban dedi ki...

dogum gunun kutlu olsun fadis,, her dogum gunun boyle guzel olsun..

FADİŞ dedi ki...

Proje Çantam tatlı Edam, teşekkür ederim, ışıldıyorum demi:)

FADİŞ dedi ki...

nil, sevgili bacım teşekkür ederim.

FADİŞ dedi ki...

Hoş geldin Yaban,çok teşekkür ederim:)

ada ve deniz dedi ki...

40 kere maşallah:)))

birtutamkekik dedi ki...

iyi ki doğmuşsun fadiş,imm:)
hayat sana hher daim cici sürprizler yapsın gönlünce..
çok hoş bir gn olmuş..
nice kırk yıllar daha dilerim..
sevgiler..
:)

Vintage Duygular dedi ki...

Dogum günün kutlu olsun, saglikli mutlu upuzun seneler dilerim. Benim kuzumda kac olursa olsun hep kuzum kalicak, sen de öylesin annen icin ;) Öpüyorum kivircik prensi ;)

Cebimdeki renkler dedi ki...

Nice nice mutlu, sağlıklı, huzurlu gönlünce yaşlara :)

FADİŞ dedi ki...

Saadetçim sağol:)

FADİŞ dedi ki...

bir tutam kekik, bu güzel dileklerin için teşekkürler.

FADİŞ dedi ki...

Vintage Duygular evet biz hepimiz kuzuyuz,minik kuzuyu öp benim için annesi:)

FADİŞ dedi ki...

Cebimdeki Renkler çok teşekkür ederim, miniş nasıl büyüdü mü:)

Gulcin dedi ki...

Fadis iyi ki dogmussun! nice guzel guzel yaslara! :)

ŞÜKRAN dedi ki...

Canım nice sağlıklı yaşlar diliyorum.. artık sen kuzuluktan çıkmışsın be arkadaşım ama annelerin gözünde hep kuzucuğuz tabiki.. allah onları başımızdan eksik etmesin. mutlu sağlıklı yaşlansınlar. tekrar mutlşu yaşlar..

FADİŞ dedi ki...

Gülçin çok teşekkür ederim.

FADİŞ dedi ki...

Şükran, teşekkür ederim:)

Adanın Annesi dedi ki...

41 KERE MAŞALLAHHH :)

FADİŞ dedi ki...

Ada'nın annesi teşekkürler:))

Bugday Tanesi dedi ki...

Geç okudum, geçmiş doğum günün kutlu olsun. Her telden dilekler kabul olsun :)

sezobigo dedi ki...

mutlu huzurlu sağlıklı olursun inşallah.çok sevilirsin umarım.çok çok da öperim.yeni yaşın kutlu olsun fadişim.

Proje Çantası dedi ki...

Kesinlikle!

Sihirli Günce dedi ki...

Mutlu yaşlar dilerim:)))

Dilara AKSOY dedi ki...

Tekrar mutlu yıllar. Çok yaşayın, nice yaşlara...

zeynep dedi ki...

Hayırlı mutlu sağlıklı yaşlar olsun sevdiklerinizle birlikte..

sırrakalem dedi ki...

mutlu yıllaaaaar :)

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

İyi ki doğmuşsun Fadiş!Benim de 1 kaldı 40`a:))
(Ben bu postu kaçırmışım.)

FADİŞ dedi ki...

Buğday tanesi, Sezobigo,Sihirli Günce, Dilara, Zeynep, Sırrakalem, Semi'nin Mutlu Elleri çoook teşekkür ederim.

KAMİKAZE dedi ki...

Ohhh ne güzell.Sende balıkmışsın:) Ailenle,tüm dostların,sevdiklerinle sağlıklı,huzurlu,mutlu harika bir yıl ve yıllar geçirmeni diliyorum Fatma'cım.Her şey gönlünce olsun:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...