31 Mart 2012 Cumartesi

FADİŞ'İN HOBİ ODASINDAN HEDİYELER-1

Ör, biç, boya, dik nereye kadar, evde kıpırdayacak yer kalmayacak yakında ben de düşündüm ki severek yaptığım bazı objeleri blogumu ziyaret eden, izleyicim olan, dostum olan insanlara hediye edeyim, hatta bazı yarım kalmış işleri bile vermeyi düşünüyorum ne de olsa beni takip eden blogerların çoğu zaten bu işlerle meşguller ve bazen ben olsam daha güzelini yapardım diyenler olabilir, buyursunlar yapsınlar o zaman deyip yarım kalmış işlerimi de vereceğim. Malum taşınma arefesinde olduğumdan her yer hallaç pamuğu gibi ve ben eve geldiğimde azar azar paketleme işini yapıyorum bu yüzden kazanan kişilere hediyelerini, taşınma merasimini bitirip yeni evime yerleştikten sonra göndereceğim. Hediyelerden birine sahip olmak için yapmanız gereken tek şey yorum bırakıp istiyorum demek, malesef yurt dışı katılımlara açık değil bu hediyeleşme etkinliği şimdiden özür dilerim.
Hediye çekilişi nasıl olacak, yorumlardaki isimleri bir kağıda yazıp Deniz'in pamuk ellerine teslim edeceğim, 4 isim seçecek ve hemen isimleri yayınlayacağım. Üç iş günü süre verelim o zaman Çarşamba günü çekilişi yapalım, hadi bakalım hayırlısı:)
1. Hediye: Ayaklı şeker kavanozu


2. Hediye el çantası- clutch

3. Hediye kalpler



4.Hediye Keçe Kar tanesi




26 yorum:

SMİLENA dedi ki...

hepsi çok güzel şeyler .gözümü şeker kavanozuna dikmiş vaziyetteyim..herkese bol şanslar...bende galiba elimdekileri böyle eriteceğim iyi fikir yakında bende böyle bir çekiliş yapabilirim.sevgilerimle

FADİŞ dedi ki...

SMİLENA, iyi şanslar:)

hypo dedi ki...

ayaklı şeker kavanozunda gözüm kaldı, arkadaşım:)
uğurlu eller, beni çeker:)

sezobigo dedi ki...

bende katılmak isterim hadi hayırlısı fadişim:)

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

hangisi olursa farketmez , şanslı ben olursam senin güzel ellerinden çıkmış olması yeterli:)

biraydamasalı dedi ki...

ben şu şeker kavanozuna bayıldım:) benim olsunnnn:)sevgiler

biraydamasalı dedi ki...

aaa şu an fark ettim çarşamba günü benim doğum günüm:)))eğer bana çıkarsa çok güzel olacak...

LEYLAnın KAHVE DÜKKANI dedi ki...

eeee hepsini istiyorum Fadiş :) ayrıca çok çok kolay gelsin...

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Fadişçim; sen zaten taşınalı çok olmamıştı, yanılıyor muyum? Ne taşınması bu yine, hayırdır? Ürünlerin hepsi harika bu arada.. Kıvırcığımın elinden ismim çıkarsa, ben de isterim tabii seve seve:))

handan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
FADİŞ dedi ki...

SMİLENA,senin hediyelerinden birini kapmak beni çok mutlu ederdi doğrusu, sana da iyi şanslar:)

FADİŞ dedi ki...

hypo hadi bakalım hayırlısı, iyi şanslar:)

FADİŞ dedi ki...

biraydamasalı, pek tatlısın, doğum günün kutlu olsun, şansın bol olsun:)

FADİŞ dedi ki...

LEYLAnın KAHVE DÜKKANI, Bol şans ve teşekkür ederim:)

FADİŞ dedi ki...

Evet taşınalı tam bir sene oldu kısmet ne yaparsın, iş değişikliği yapıyoruz hayırlısıyla istikamet Samsun. Size de bol şanslar :)

FADİŞ dedi ki...

sezobigocum iyi şanslar:)

FADİŞ dedi ki...

ÖRGÜÇANTAM, çok teşekkür ederim:)

FADİŞ dedi ki...

handan, iyi şanslar:)

ada ve deniz dedi ki...

Senin ellerinden çıkacak güzel bir anı için bende şansımı denemeliyim ...

sezobigo dedi ki...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaa samsunamı gidiyorsun ben izmirde ev değiştiriyorsun sanıyordum.
hakkında hayırlısı olsun.

alisnur dedi ki...

Atlamışım burayı, : )
şans bizden yana olsun mu?
Olsuuuunnn.
sevgilerr.
Nurcan

Minik Sürprizler dedi ki...

sanırım çoğunluk gibi benim de gözüm şeker kavanozuna takıldı ama hepsi çok güzel,ellerinize sağlık :) bir şansımızı deneyelim :)))

FADİŞ dedi ki...

Saadetçim çok teşekkür ederim:)

FADİŞ dedi ki...

Nurcan, yakaladın işte her işte bir hayır vardır derler:)

FADİŞ dedi ki...

Minik Sürprizler, keşke çok olsaydı bu şeker kavanozundan hepsini verirdim inan ama o ayak yok mu bir türlü bulamadım bir daha, bol şans:)

FADİŞ dedi ki...

Değerli arkadaşlarım çekilişimizi bu gün yapacağım dün misafir dolayısiyle gerçekleştiremedik bu yüzden özür dilerim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...